ssanie w d15b7
ssanie w d15b7
Witam Wszystkich forumowiczów zalozylem ten temat w zwiazku z ssaniem na zilnym silniku chcialem sie dowiedziec który czujnik za to odpowiada za ssanie, bo czytalem u nas na forum i w ggoglach wpisywalem cos o tym ssaniu to doczytalem sie tylko tyle ze mieli takie objawy jak ja czyli problem z uruchomieniem silnika jak jest zimny wypowiedzi sie konczyly na tym ze czyscili silniczki krokowe przepustnice regulowali śrubą na przepustnicy i tyle. W manualu jak sprawdzalem to jest jakis czujnik na bloku pisze ze to czujnik temperatury bo on odpowiada za ssanie i otwarci przepustnicy a u mnie tego niema na zdjeciach widzialem ze jest to kolo filtra oleju u mnie na kol ssącym sa jakies dwa czujniki nie wiem odczego bo mozliwe ze to od gazu ktorego juz nie mam 2 lata a jak lapalo mi lewe powietrze przez tą uszczelke kol ssącego to caly czas bylo na ssaniu a po wymianie uszczelki kolektora ssania nie ma Czekam na jakies sensowne odpowiedzi
- Laskosz
- Natchniony
- Posty: 2689
- Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Wiek: 34
whatdanioeg4 pisze:Ssanie to w gaźnikach w B7 nie ma nic takiego baa w B2 nie ma odpalam na zimnym i od razu mam 800RPM nie wisi wskazówka na 2000RPM coś Ci się pokiełbasiło
czujnik temperatury jest chyba na obudowie termostatu. Wskaźnik temperatury Ci działa ?
Może faktycznie masz coś z tym krokowym, albo czujnik położenia przepustnicy. W ogóle to nie wywala błędów ?
Ostatnio zmieniony czw 21 lut 2013, 22:23:57 przez Laskosz, łącznie zmieniany 2 razy.
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
viewtopic.php?t=12878
siema co do tego ssania to bylo tak ja wiem ze w d15b7 go niema tylko czemu jest tak ze jak kupilem hanie i mialem gaz w niej bo teraz juz nie mam to czepu po odpaleniu silnika bylo 1500 obr dopuki sie nie zagrzal i dopiero zchodzil na 900 obr co do czujnika temp to na termostacie jest owszem podmienie bo mam. Co do samodiagnostyki jeszcze nie robilem ale zrobie bo wiecznie nie mam czasu przyznaje sie bez bicia silniczek krokowy zalozylem nowy. Co do tych obrotów 900 na zimnym to ciekawa sprawa moze jakis czujnik od gazu gdzies jest i on moze bruzdzi przepatrze to jeszcze raz, a i jeszcze po wymianie filtra odrazu lepiej pali. Świece zmienilem i ciut lepiej jest ale swiece wyglądały tragicznie. Wskaźnik temperatury działa. Czujnik tak samo bo wentylator sie włancza nak motor jest gorący.laskosz480 pisze:czujnik temperatury jest chyba na obudowie termostatu. Wskaźnik temperatury Ci działa ?
Może faktycznie masz coś z tym krokowym, albo czujnik położenia przepustnicy. W ogóle to nie wywala błędów ?
- Laskosz
- Natchniony
- Posty: 2689
- Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Wiek: 34
no i tak ma byc. Zrób tą samodiagnostyke, będzie łatwiejDj Diablo pisze:dpaleniu silnika bylo 1500 obr dopuki sie nie zagrzal i dopiero zchodzil na 900 obr
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
viewtopic.php?t=12878