Ciśnienie na tłokch
Ciśnienie na tłokch
Witam. Niedlugo bede sprawdzał ciśnienie na tłokach w mojej d13b2 i mam kilka pytań.
1.Robić to na zimnym silniku czy ciepłym ?
2.Przepustnica ma być otwarta czy zamknięta ?
3.wykręcić wszystkie świece od razu czy po kolei ?
1.Robić to na zimnym silniku czy ciepłym ?
2.Przepustnica ma być otwarta czy zamknięta ?
3.wykręcić wszystkie świece od razu czy po kolei ?
Ja jebe masz napisane wszystko czego ty jeszcze chcesz ? Ciśnienie jakie powinno być aby ten silnik funkcjonował w miarę poprawnie to minimum 0.93MPa. Ciśnienie które powinien trzymać jeśli jest w dobrej kondycji to 1,28MPa. Coś jeszcze chcesz aby ktoś ci wyjaśnił ? Każdy silnik ma inne parametry jak wychodzi z salonu więc nikt ci nie powie ile ale coś koło 1.3MPa...
- Laskosz
- Natchniony
- Posty: 2692
- Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Wiek: 34
Jak to nie ? a mi się marzy IX g z d13 pod maskąD13b2 juz nie wychodzi z salonu
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
viewtopic.php?t=12878
-
- Podwójny As
- Posty: 263
- Rejestracja: śr 04 lip 2012, 18:45:48
- Lokalizacja: Opole
Re: Ciśnienie na tłokch
w roli ścisłościPiekal pisze:Witam. Niedlugo bede sprawdzał ciśnienie na tłokach w mojej d13b2 i mam kilka pytań.
1.Robić to na zimnym silniku czy ciepłym ?
2.Przepustnica ma być otwarta czy zamknięta ?
3.wykręcić wszystkie świece od razu czy po kolei ?
1. silnik rozgrzany do temperatury pracy
2 przepustnica otwarta
3 wszystkie świece MUSZĄ być wykręcone aby rozrusznik mógł odpowiednio szybko obracac wałem
4 powinno być wciśnięte sprzęgło aby zniwelować opory skrzyni i naładowany dobrze akumulator zeby nie było różnicy w prędkości z jaka kreci rozrusznik na początku i na koncu pomiaru dopiero przy tak spełnionych warunkach masz prawidłowo wykonany pomiar ciśnienia a nie wielkie różnice do np 1 bara mogą byc,
Wczoraj z malymi obawami o zdrowie mojego serducha w EG sprawdzilem kompresje na tlokach i ku mojemu zdziwieniu badanie wypadlo tak :
D15B2
1 - 1.23
2 - 1.23
3 - 1.26
4 - 1.23
Co o tym sadzicie, mechanik mowi ze wszystko gra, swiece czyste zero oleju na 3 troszke gwint byl brudnawy ale to w koncu silnik 20letni wiec mysle ze to calkiem dobry wynik
D15B2
1 - 1.23
2 - 1.23
3 - 1.26
4 - 1.23
Co o tym sadzicie, mechanik mowi ze wszystko gra, swiece czyste zero oleju na 3 troszke gwint byl brudnawy ale to w koncu silnik 20letni wiec mysle ze to calkiem dobry wynik