słabo ciągnie
słabo ciągnie
witam
nie dawno kupiłem honde z silnikiem d13b2, wydaje mi się że ma mało mocy, wymieniłem rozrząd i dalej nic, nawet na pierwszym biegu nie bardzo ma mocy;/
nie dawno kupiłem honde z silnikiem d13b2, wydaje mi się że ma mało mocy, wymieniłem rozrząd i dalej nic, nawet na pierwszym biegu nie bardzo ma mocy;/
- Laskosz
- Natchniony
- Posty: 2689
- Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Wiek: 34
to już Ci nic nie pomożeKaskaderToJa pisze:wymieniłem rozrząd i dalej nic
A tak serio to może jedzie jak powinna a Tobie się wydaje że słabo. Dużo może być przyczyn że auto jest słabe. Bierze olej? pali na wszystkie tłoki ? wydech nie zatkany ? filtry nie zasyfione ? uszczelka nie wydmuchana ? gaśnie ? przerywa ? Pomóż trochę bo w życiu się niczego nie dowiesz
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
viewtopic.php?t=12878
rozrząd wymieniałem sam, był przestawiony o jeden ząbek ale poprawiłem i myślałem ze będzie lepiej i nic, oleju nie bierze, pali na wszystkie tłoki a kompresja ok. 10 Mpa, hmmm, wydech i tu może być problem, od samego kolektora wydechowego do samego końca jest rura która w niektórych miejscach jest zwężona a na końcu coś takiego:
http://allegro.pl/promocja-remus-tlumik ... 05853.html
czy przez to ze jest tylko jeden tłumik na końcu i rura jest kilka razy zwężona to może mieć mniej mocy?? Bo raczej nie jedzie jak jechać powinien skoro często nim cokolwiek wyprzedzić a v-max to jakieś 120km/h
http://allegro.pl/promocja-remus-tlumik ... 05853.html
czy przez to ze jest tylko jeden tłumik na końcu i rura jest kilka razy zwężona to może mieć mniej mocy?? Bo raczej nie jedzie jak jechać powinien skoro często nim cokolwiek wyprzedzić a v-max to jakieś 120km/h
- Laskosz
- Natchniony
- Posty: 2689
- Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Wiek: 34
a jak filtry ? nie są jakoś mega zawalone ?
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
viewtopic.php?t=12878
- Przemekstd
- Obeznany
- Posty: 120
- Rejestracja: śr 14 lis 2012, 17:18:53
- Lokalizacja: Stare Drzewce
co do zaplonu jak chcesz ksiazkowo to moge poda wartosci....
dla d13b2 to 20° ? 2° przed GMP
a luz zaworowy powinien wynosic dla dolotowych 20 a wydechowych 25,ustawiasz sobie wciskasz szczelinowmierz i widzisz czy jest za luzno bo wchodzi spoko i nawet wieksze sie miesci... badz jest za ciasno i nie chce wejsc a mniejsze wchodzi... jak tak to co trza to ustawiasz a co nie to nie jak ustawisz to pozniej przekrec silnikiem ze dwa razy i sprawdz czy jest ok...
ps. z reszta masz np tu linka dokladnie opisujacego caly zabieg... chyba ze umiesz i wiesz jak, to najwyzej Ci sie nie przyda http://www.civic5g.pdg.pl/silnik.php?art=reg_zaw
dla d13b2 to 20° ? 2° przed GMP
a luz zaworowy powinien wynosic dla dolotowych 20 a wydechowych 25,ustawiasz sobie wciskasz szczelinowmierz i widzisz czy jest za luzno bo wchodzi spoko i nawet wieksze sie miesci... badz jest za ciasno i nie chce wejsc a mniejsze wchodzi... jak tak to co trza to ustawiasz a co nie to nie jak ustawisz to pozniej przekrec silnikiem ze dwa razy i sprawdz czy jest ok...
ps. z reszta masz np tu linka dokladnie opisujacego caly zabieg... chyba ze umiesz i wiesz jak, to najwyzej Ci sie nie przyda http://www.civic5g.pdg.pl/silnik.php?art=reg_zaw