Ambery
No u mnie wyszło tak:
Są dwie warstwy ale nie żałowałem sobie Zacieków żadnych na myjni nic nie odleciało czyli jest git. Bezbarwnego nie ma
U mnie na Hondce też wygląda pięknie i jest ten kontrast wreszcie jakiś No i ogarnięte mam już dwuwłóknowe oprawki ale narazie prowizorka jutro polutuję wszystko i się pochwalę
Suchy, Poleciałeś po bandzie black ;D nono
Są dwie warstwy ale nie żałowałem sobie Zacieków żadnych na myjni nic nie odleciało czyli jest git. Bezbarwnego nie ma
U mnie na Hondce też wygląda pięknie i jest ten kontrast wreszcie jakiś No i ogarnięte mam już dwuwłóknowe oprawki ale narazie prowizorka jutro polutuję wszystko i się pochwalę
Suchy, Poleciałeś po bandzie black ;D nono
jestem Danio - jakieś pytania?!
śmigam na tym już jakiś czas i nic się nie dzieje , jeśli będziesz rozkręcał lampy może się zdarzyć tak że odpada Ci ten odblask przy żarówce przynajmniej ja tak miałem zerwałem to co odpada pomalowałem i już nic nie odpada , a sprawdzałem wczoraj.
Jeśli martwisz się że będzie odpadać kup farbę na wysokie temperatury ale wydaje mi się , że zwykła w zupełności wystarczy.
Jeśli martwisz się że będzie odpadać kup farbę na wysokie temperatury ale wydaje mi się , że zwykła w zupełności wystarczy.
Radzę wysokotemperaturówką. Reflektory to elementy jednak narażone na meeega zmienne temperatury, na trochę wilgoci, etc.
Farba wysokotemperaturowa myślę że daje pewność powłoki w takich warunkach. Zwłaszcza, że za jakiś czas rozklejać lampę ponownie to nie jest takie hop siup.
Farba wysokotemperaturowa myślę że daje pewność powłoki w takich warunkach. Zwłaszcza, że za jakiś czas rozklejać lampę ponownie to nie jest takie hop siup.
A&B pisze:If you don't play you'll never win.
więc tak, wątpię aby temperatura reflektora sięgała powyżej 180 stopni celsjusza a z tą temperaturą radzi sobie zwykły lakier tak że żaden żaroodporny badziew nie jest wymagany.
pamiętam jak kilka lat temu po szpachlowałem i polakierowałem zwykłym lakierem dekiel alternatora w moim starym zx6r, i nie było najmniejszego problemu z tym, a też się zastanawiałem czy to wytrzyma bo jakby nie patrzeć przy ostrzejszej jeździe rozgrzewał się do ponad 150* a mało tego cały czas lata po nim stopa podczas zmieniania biegów.
pamiętam jak kilka lat temu po szpachlowałem i polakierowałem zwykłym lakierem dekiel alternatora w moim starym zx6r, i nie było najmniejszego problemu z tym, a też się zastanawiałem czy to wytrzyma bo jakby nie patrzeć przy ostrzejszej jeździe rozgrzewał się do ponad 150* a mało tego cały czas lata po nim stopa podczas zmieniania biegów.