BartekGib pisze:sama tuleja gwintowana taka sobie, raczej przy większej ilości piasku ciężko będzie nie zatrzeć tego gwintu
Uwierz że tak się nie dzieje
![:) :)](./images/smilies/usmiech.gif)
Kręciłem tym już ze 20 razy i nie ma żadnej różnicy. Wystarczy przed przekręcaniem psiknąć po gwincie karcherem. W sumie w zwykłym gwincie jak będziesz miał większą ilość piasku to też będziesz miał nie lada problem.
Sobota pisze:Ziomseba, powiedział to dobra sprawa załozyć je na zlot od czasu do czasu i kupic po taniości ; )
Ja mam je założone cały czas i jeśli są w górze ustawione to auto jest naprawde wygodne, a na zloty mogę go obniżyć na max'a. Nie oszukujmy się ale przy maxymalnym obniżeniu i tak nie da się szybciej jeździć, więc żadna różnica czy był by to gwint HR czy cokolwiek innego. Może jakbym auta nie miał do codziennej jazdy, tylko na tor, to wstawił bym coś znacznie lepszego, ale tak do jazdy na co dzień jestem z tych sprężyn naprawdę zadowolony. Ogólnie przed zakupem rozmawiałem z kilkoma znajomymi którzy baaardzo odradzali mi kupna takiego wynalazku (bo twarde, bo telepie bo coś tam), a jak się później okazało to żaden z nich nigdy nie miał z tym styczności tylko powielał komentarze z for internetowych.
Sobota pisze:Nom jeśli chodzi o coliversy to tylko dobrej jakości skunk2 lub innej dobrej firmy
W sumie gwint jest w nich znacznie lepszy a sprężyna prawie taka sama, tyle samo zwoi i tak sama długości i tak samo auto będzie skakało na dziurach. Ale skoro ma nabite Skunk2, Spoon albo coś innego to wiadomo że będzie super
![kid :kid:](./images/smilies/kid.gif)
. A tak prawdę mówiąc 50% osób jeżdżących z wahaczami Skunk2 lub gadżetami Spoon'a posiada najzwyczajniejsze podróbki z aliexpress, które niczym nie różnią się od zwykłego no name.
Dobra koniec moich wywodów. Co do autora tematu, najlepiej popytaj chłopaków z forum którzy posiadają Coliover'y z allegro co o nich sądzą i czy warto je kupować. Bo z tego co widzę to większość osób wypowiadających się w tym wątku nigdy nie miała z nimi styczności.