Plus Lub Minus?
Plus Lub Minus?
Witam mam pytanie wie ktoś może czy w hondzie V gen występuje takie coś + lub - po zapaleniu silnika a zanikający gdy silnik zostanie wyłączony? Gdzie szukać?
- Laskosz
- Natchniony
- Posty: 2692
- Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Wiek: 34
Ale co to ma być ? prąd w kablu, kontrolka, obrazek ?
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
viewtopic.php?t=12878
Bierzesz multimetr, zdejmuje dolną osłonę kolumny kierowniczej tak, abyś miał dostęp do stacyjki. Zapłon, dostęp do kabli i lecisz po kolei kable łącząc minus z jakąś śrubą kolumny a plus po kolei patrząc na wyniki na multimetrze.
Jak dla mnie to najpewniejszy pomysł do uzyskania takich informacji bo wydaje mi się, że montaż przycisku Start/Stop to nie takie hop-siup.
Jak dla mnie to najpewniejszy pomysł do uzyskania takich informacji bo wydaje mi się, że montaż przycisku Start/Stop to nie takie hop-siup.
A&B pisze:If you don't play you'll never win.
Warsztat -> Zrób to sam.perla2267 pisze:Tylko gdzie ten opis wstawić?
PRZYCISK Z S2000 W INNYCH MODELACH [Tutorial]
A&B pisze:If you don't play you'll never win.
z tego co widzę potrzebujesz coś co da sygnał o zapalonym silniku, ogólnie wątpię że znajdziesz plus bądź minus po zapalonym silniku, no chyba że zasilanie od pompy paliwa czy czegoś takiego, wtryski o ile dobrze pamiętam mają stałe zasilanie po zapłonie.
da się też pewniej i prościej zrobić, ale musiał byś jakieś postawy elektroniki znać bo trzeba by zrobić prymitywny patent który działał by w ten sposób że po odpaleniu silnika czyli wzroście napięcia w instalacji elektrycznej z 12V do 14V załączał by ci zasilanie na ten twój patent, takie coś da się zrobić o ile dobrze pamiętam na zenerce i tyrystorze. poszukaj na elektrodzie czegoś na ten temat, jeśli nic nie znajdziesz to wtedy pomyślimy co z tym zrobić
da się też pewniej i prościej zrobić, ale musiał byś jakieś postawy elektroniki znać bo trzeba by zrobić prymitywny patent który działał by w ten sposób że po odpaleniu silnika czyli wzroście napięcia w instalacji elektrycznej z 12V do 14V załączał by ci zasilanie na ten twój patent, takie coś da się zrobić o ile dobrze pamiętam na zenerce i tyrystorze. poszukaj na elektrodzie czegoś na ten temat, jeśli nic nie znajdziesz to wtedy pomyślimy co z tym zrobić
-
- Pełnoprawny User
- Posty: 92
- Rejestracja: ndz 29 sty 2012, 22:23:49
- Lokalizacja: Kraków
- Laskosz
- Natchniony
- Posty: 2692
- Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Wiek: 34
Tylko że ładowanie i ciśnienie już są w trakcie kręcenia rozrusznikiem. Wtryski zresztą też. Ciężka sprawa
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
viewtopic.php?t=12878
-
- Pełnoprawny User
- Posty: 92
- Rejestracja: ndz 29 sty 2012, 22:23:49
- Lokalizacja: Kraków
- Laskosz
- Natchniony
- Posty: 2692
- Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Wiek: 34
Wiem że na pewno nie działają na włączonym zapłonie, a czy jest tam na nich prąd nie będe się kłócił.
to i tak za wcześnie. Musiało by auto palić idealnie na dotyk to może by się udałomotomaniek10 pisze:ciśnienie dopiero jak wał się kręci
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
viewtopic.php?t=12878
-
- Pełnoprawny User
- Posty: 92
- Rejestracja: ndz 29 sty 2012, 22:23:49
- Lokalizacja: Kraków
Napięcie na wtryskach jest, ale nie ma sterowania z kompa, więc obwód niezamknięty. W ogóle to chodzi o to, że wciskam przycisk i puszczam a rozrusznik kreci do odpalenia? Bo jeśli tak to wykorzystać można najtańszą centralkę gazową, która się przełącza po obrotach. ustawiamy jakieś tam obroty (eksperymentalnie) i niebieski gazowy przewód rozcina przekaźnikiem kabel rozrusznika. Jak znajdę czas to zrobię schemat.
Rzućcie mi tu tylko schemat tego przycisku z laguny.
Rzućcie mi tu tylko schemat tego przycisku z laguny.
-
- Pełnoprawny User
- Posty: 92
- Rejestracja: ndz 29 sty 2012, 22:23:49
- Lokalizacja: Kraków