Sprzątanie komory silnika [co i jak ?]
Ogarnąłem mniej więcej tą komorę.
- wyciąłem niepotrzebne kable.
- zlikwidowałem trąbkę od alarmu.
- wymieniłem chłodnicę na nową "Nissens"
- filtr na chwilę obecną został stożkowy (czekam na zwykły sportowy)
- usunąłem zwężkę w dolocie powietrza
- wymieniłem płyn hamulcowy
- podniosłem nieco opadnięty zderzak
- skróciłem zbyt długie wężyki
- wyciąłem niepotrzebne kable.
- zlikwidowałem trąbkę od alarmu.
- wymieniłem chłodnicę na nową "Nissens"
- filtr na chwilę obecną został stożkowy (czekam na zwykły sportowy)
- usunąłem zwężkę w dolocie powietrza
- wymieniłem płyn hamulcowy
- podniosłem nieco opadnięty zderzak
- skróciłem zbyt długie wężyki
A czemu maski od spodu nie wyczyściłeś? I pomyśl nad pomalowaniem pokrywy zaworów znacznie poprawia to wygląd pod maską.
Suzuki Swift
viewtopic.php?f=26&t=27583
viewtopic.php?f=26&t=27583
Garaż jest nawet 2 ale mój zajęty, ojciec trzyma w garażu, mój stoi na podjeździe a nie chce mi się jechać do dziadka żeby tylko sobie coś porobić lubię na łonie natury, naturalne oświetlenie, nie ograniczona przestrzeń ale w zimę jest ciężko. Jakby było coś poważniejszego to z miejsca wstawiam do garażu i działam.
W sumie trzeba pracować w każdych warunkach tylko że śnieg mnie wczoraj zaskoczył ...
W sumie trzeba pracować w każdych warunkach tylko że śnieg mnie wczoraj zaskoczył ...
Mozesz jeszcze zawsze aku pozbyc sie z komory, jeden klocek mniej ja tez wlasnie mysle nad wyczyszczeniem nie potrzebnych badziewi i wlasnie rozwazam jak to zrobic ze zmakiem.
U Ciebie jest juz calkiem spoko ale tak jak pisal Paweltkn pokrywa zaworow na inny kolor czerwony albo bialy maly koszt troche roboty a odrazu widac roznice, a co do oslony to bym sie jej pozbyl tez mam seryjny kolektor 4-1 ale lepiej on wyglada niz ta pokrywa, przynajmniej takie jest moje zdanie. Ale tak mysle ze jeszcze pare miechow i na wiosne wjedzie u mnie 4-2-1+bandaz.
Powodzenia w modach
U Ciebie jest juz calkiem spoko ale tak jak pisal Paweltkn pokrywa zaworow na inny kolor czerwony albo bialy maly koszt troche roboty a odrazu widac roznice, a co do oslony to bym sie jej pozbyl tez mam seryjny kolektor 4-1 ale lepiej on wyglada niz ta pokrywa, przynajmniej takie jest moje zdanie. Ale tak mysle ze jeszcze pare miechow i na wiosne wjedzie u mnie 4-2-1+bandaz.
Powodzenia w modach
No powiem Ci ze jest pare farb w przystepnych cenach na alegro mysle ze do 20zł cos znajdziesz spokojnie. Mozesz jeszcze kupic specjalny rospuszczalnik do czyszczenia starej farby tez nie jest drogi do tego papier jakis na mokro troche pracy i tanim kosztem zmienisz sobie kolor na deklu.
Ja poki cos sie wstrzymuje bo bede robil minime ale jak tylko trafie wlasciwy dekiel odrazu biore sie za robote.
Ja poki cos sie wstrzymuje bo bede robil minime ale jak tylko trafie wlasciwy dekiel odrazu biore sie za robote.
-
- Żółtodziób
- Posty: 14
- Rejestracja: sob 07 sty 2012, 14:41:29
- Lokalizacja: Poznań
http://www.civicklub.pl/forum/showthrea ... -VINYL-DYEsebolewusik pisze:tsunami a możesz podesłać link bo ja szukam i znaleźć nie mogę będę wdzięczny
A&B pisze:If you don't play you'll never win.
zacznij od przerzucenia wiązek od świateł pod błotniki.. najprostsza sprawa ( pracochłonna ale daje chyba najlepszy efekt.
Trzeb tylko kostki porozpinać i powysuwać wszystkie końcówki z kostek ( po opisuj sobie układ + zdjęcie) odrkęć błotnik i przekładasz pod błotnik.
Później po usuwaj co zbędne.. a następnie pożadnie wymyj komorę + silnik .
Polecam pianę aktywną DIMMER ( tylko rozcieńczaj dopowiednio) trochę rozpuszczalnika i pędzelek oraz rękawiczki latexowe aby dłonie uchronić przed chemią podczas mycia..
Ogólnie poczytaj sobie o WIRE TUCK.
Trzeb tylko kostki porozpinać i powysuwać wszystkie końcówki z kostek ( po opisuj sobie układ + zdjęcie) odrkęć błotnik i przekładasz pod błotnik.
Później po usuwaj co zbędne.. a następnie pożadnie wymyj komorę + silnik .
Polecam pianę aktywną DIMMER ( tylko rozcieńczaj dopowiednio) trochę rozpuszczalnika i pędzelek oraz rękawiczki latexowe aby dłonie uchronić przed chemią podczas mycia..
Ogólnie poczytaj sobie o WIRE TUCK.
-
- Podwójny As
- Posty: 206
- Rejestracja: pt 03 lut 2012, 12:36:00
- Lokalizacja: Krzyżówki
- Wiek: 32
Czesto sie spotykam z tego typu cleanem w komorach tylko zastanawia mnie jedno.Czy jak to upchamy pod nadkole to czy starczy potem ich dlugosc do podlaczenia na kostki bo przeciez bedzie to szlo mozna powiedziec poza autempit pisze:zacznij od przerzucenia wiązek od świateł pod błotniki.. najprostsza sprawa ( pracochłonna ale daje chyba najlepszy efekt.
Trzeb tylko kostki porozpinać i powysuwać wszystkie końcówki z kostek ( po opisuj sobie układ + zdjęcie) odrkęć błotnik i przekładasz pod błotnik.
Daj znac jesli robiles cos takiego, jak to mniej wiecej wyglada, albo jak masz moze jakies foto to byl bym wdzieczny.
Witam Panowie czytam wasz temat i podsyłąm zdjecia jak to u mnie wygląda
P.S Ja zagosopdarowalem troszke miejscaa mianowicie wiązki świateł są w błotnikach trzeba było przedłużać kable bo cięzko było sie wpiąć w kostki główna wiązka silnikowa zostałą przerobiona, akumulator w bagażniku wszystkie zbędne rzeczy pochowane tak jak np skrzynka bezpieczników, filtr węglowy podcisnienia itp .
Pracy było sporo ale myśle ze efekt zadowolający
P.S Ja zagosopdarowalem troszke miejscaa mianowicie wiązki świateł są w błotnikach trzeba było przedłużać kable bo cięzko było sie wpiąć w kostki główna wiązka silnikowa zostałą przerobiona, akumulator w bagażniku wszystkie zbędne rzeczy pochowane tak jak np skrzynka bezpieczników, filtr węglowy podcisnienia itp .
Pracy było sporo ale myśle ze efekt zadowolający