Sprężyny obniżające około -40 sportowe czerwone
-
- Podwójny As
- Posty: 263
- Rejestracja: śr 04 lip 2012, 18:45:48
- Lokalizacja: Opole
Sprężyny obniżające około -40 sportowe czerwone
Sprężyny obniżające około -40 sportowe czerwone do oryginalnych amortyzatorów dało by to rade?
I czy sprężyny z civica 4 g pasują do 5 g sedana?
I czy sprężyny z civica 4 g pasują do 5 g sedana?
- Laskosz
- Natchniony
- Posty: 2686
- Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Wiek: 34
czerwone tak, żółte już nie mogą byćdamianek12 pisze:sportowe czerwone
![Wstyd :wstyd:](./images/smilies/bag.gif)
z 4 g pasują. Przynajmniej tego się dowiedziałem jak chciałem z żelazka zakładać springi. I nie ma znaczenia czy sedan czy hb.
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
viewtopic.php?t=12878
-
- Podwójny As
- Posty: 263
- Rejestracja: śr 04 lip 2012, 18:45:48
- Lokalizacja: Opole
laskosz480, a dużo by siadła niżej do oryginału? bo teraz mam serie amory plus sprężyny i zmieniłbym tylko sprężyny na czerwone i czy ładnie siadzie? niby -40 maja.
A drugie pytanie czy ten zestaw by pasował zamiast oryginału sprężyn i wtedy miałbym gwinta czy nie?http://imageshack.us/content_round.php? ... Hz3eOR1ePN
A drugie pytanie czy ten zestaw by pasował zamiast oryginału sprężyn i wtedy miałbym gwinta czy nie?http://imageshack.us/content_round.php? ... Hz3eOR1ePN
damianek12, od oryginału by siadła -40mm. Czyż to nie jest logiczne? Wiadomo też jest to zależne od stanu amorów i sprężyn ale zawsze będzie w okolicy tych -40mm.
Odpuść te springi ze zdjęcia. Nie miałbyś gwintu tylko coiloversy założone na amory. Coilovers to sprężyny regulowane na gwintowanych tulejach. Twarde i dobijają na seryjnych amorach.
Odpuść te springi ze zdjęcia. Nie miałbyś gwintu tylko coiloversy założone na amory. Coilovers to sprężyny regulowane na gwintowanych tulejach. Twarde i dobijają na seryjnych amorach.
- Laskosz
- Natchniony
- Posty: 2686
- Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Wiek: 34
Ale pytasz ile by siadło na amorach - 40 czy na tych z 4g ? Te z 4g też coś koło 40 mm obniżają. Co do coiloversów to tak jak pyotrec pisze
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
viewtopic.php?t=12878
-
- Podwójny As
- Posty: 263
- Rejestracja: śr 04 lip 2012, 18:45:48
- Lokalizacja: Opole
- Laskosz
- Natchniony
- Posty: 2686
- Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Wiek: 34
Ja kupiłem niby -30 poszlo 50 w dół i nic się nie dzieje. Też myślałem że -30 to max, jednak na tym co mam teraz nie czuć różnicy w komforcie. A przestrzeni nad kołem dalej jest dużo. Tak że - 40 możesz śmiało zakładać
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
viewtopic.php?t=12878
-
- Podwójny As
- Posty: 263
- Rejestracja: śr 04 lip 2012, 18:45:48
- Lokalizacja: Opole
- Laskosz
- Natchniony
- Posty: 2686
- Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Wiek: 34
Przez zime masz czas na wytropienie okazji ![flex :flex:](./images/smilies/flex.gif)
![flex :flex:](./images/smilies/flex.gif)
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
viewtopic.php?t=12878
-
- Podwójny As
- Posty: 263
- Rejestracja: śr 04 lip 2012, 18:45:48
- Lokalizacja: Opole
No tak,dużo czasu a zerknijcie jeszcze na to -35 zawsze o 5 mniej. I czy pasować też będą?
http://allegro.pl/sprezyny-sportowe-35m ... 71420.html
http://allegro.pl/sprezyny-sportowe-35m ... 71420.html
- Laskosz
- Natchniony
- Posty: 2686
- Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Wiek: 34
One obiżają ed o 35 czyli eg obniżą o 75. Seryjny spring z 4g obniża 5g, a spring obniżający 4g obnizy 5g o ok 4cm więcej
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
viewtopic.php?t=12878
-
- Podwójny As
- Posty: 263
- Rejestracja: śr 04 lip 2012, 18:45:48
- Lokalizacja: Opole
-
- Podwójny As
- Posty: 263
- Rejestracja: śr 04 lip 2012, 18:45:48
- Lokalizacja: Opole