Sprzątanie komory silnika [co i jak ?]
Sprzątanie komory silnika [co i jak ?]
Witam, zabieram się za ogarnianie komory silnika ale zatrzymałem się bo tak szczerze mówiąc nie wiem od czego zacząć mogli byście mi udzielić pomocy z zakresu tego tematu. Nie wiem co można wyjąć czego nie można .... Powiem tak silnika na razie nie mam zamiaru wyciągać mogę go wyczyścić w komorze jeśli się da nie wiem mam bałagan w głowie i nie wiem od czego zacząć proszę o pomoc
To nie śmietnik, to moja komora :
Dzięki i pozdrawiam
P.S. Co powiecie o pomalowaniu pokrywy na taki wzór ?
i Całej reszty elementów na biało ?
To nie śmietnik, to moja komora :
Dzięki i pozdrawiam
P.S. Co powiecie o pomalowaniu pokrywy na taki wzór ?
i Całej reszty elementów na biało ?
Rising sun mi osobiście się podoba ładnie to wygląda ale też pod machą nie rób malowania przesadnie bo będzie strasznie kolorowo
Ja mam na niebiesko zrobioną pokrywe zaworów,uchwyt chłodnicy,akumulatora ,a na wiosnę chcę na maske od spodu pomalować własnie wzór który umieściłeś w 2załączniku
Ja mam na niebiesko zrobioną pokrywe zaworów,uchwyt chłodnicy,akumulatora ,a na wiosnę chcę na maske od spodu pomalować własnie wzór który umieściłeś w 2załączniku
"Nigdy się nie poddawaj"
To nie śmietnik Czysto nawet myslę że polerka kielichów i mycie silnika metodą ropa i twardy pędzelek poprawiła by efekt a potem najlepiej spłukać wszystko małym ciśnieniem oczywiście wodą czemu ropą? żeby nie było zacieków i żeby ładnie wymyć olej z silnika testowałem u siebie
jestem Danio - jakieś pytania?!
skarpetki na allegro są dostępne ooo tutaj: http://moto.allegro.pl/skarpetki-spoon- ... 26734.html aluminium poleruje się odpowiednio granulowanymi papierami ściernymi lub specjalnymi krążkami na wiertarkę (włoś przeplatany listkami papieru)
A jeśli chodzi o wydechowy to jest 4-1 i raczej lipny efekt będzie więc szkoda Twojego czasu zainwestuj w 4-2-1 ze stali
A jeśli chodzi o wydechowy to jest 4-1 i raczej lipny efekt będzie więc szkoda Twojego czasu zainwestuj w 4-2-1 ze stali
jestem Danio - jakieś pytania?!
No z tą osłoną to nie wiem jak wyjdzie myślałem nad czarnym żaroodpornym żeby ją pomalować albo biały ale z drugiej strony nie wiem bo biały się brudzi szybko . Potrzebuje jeszcze pomysłu jak ogarnąć stożek żeby zlikwidować tą seryjną puszkę, można to jakoś zlikwidować ?
A co do kolektora wydechowego, to zobaczę jak to wygląda i czy coś się da zrobić. A polerował będę wszystko co się da ale spokojnie nie będę się rozpędzał i polerował nawet paska ;P wszystko pomału, najpierw porządek z kablami, mycie nakrętek, klapy od spodu, komory tak z grubsza itp. Później się zabiorę za kontrolę stanu blacho-części.
P.S. Jak z tym malowaniem zrobić, spolerować osłonę czy ją ciapnąć farbą ? I jak wywalić tą puchę od filtra ?
Dzięki za odpowiedzi
A co do kolektora wydechowego, to zobaczę jak to wygląda i czy coś się da zrobić. A polerował będę wszystko co się da ale spokojnie nie będę się rozpędzał i polerował nawet paska ;P wszystko pomału, najpierw porządek z kablami, mycie nakrętek, klapy od spodu, komory tak z grubsza itp. Później się zabiorę za kontrolę stanu blacho-części.
P.S. Jak z tym malowaniem zrobić, spolerować osłonę czy ją ciapnąć farbą ? I jak wywalić tą puchę od filtra ?
Dzięki za odpowiedzi
Tak jest poprzedni właściciel a ja chcę to zrobić aby zostawić tylko STOŻEK. bo na rue dolotową jest założony stożek a filtr w tej puszce jest wydupcony dlatego tak to na razie zostawiłem. I chcę się uporać z tym filtrem i te ruy do gaźnika zamontować tylko pytam gdzie dokupić te ruy i jak wydupce tą puszke to wszystko będzie ok ?
- Walnuts.inc
- Nałogowiec
- Posty: 896
- Rejestracja: pn 28 mar 2011, 09:31:31
- Lokalizacja: Opolskie
A co zrobisz z modułem dogrzewania gaźnika ciepłym powietrzem?
Żebyś później nie płakał że Ci w zimę ssanie nie wyłącza się po przejechaniu 10 km...
No i skoro w tej chwili masz wywalony filtr z puszki to podczas pracy ssania do gaźnika masz zasysane brudne powietrze.
Żebyś później nie płakał że Ci w zimę ssanie nie wyłącza się po przejechaniu 10 km...
No i skoro w tej chwili masz wywalony filtr z puszki to podczas pracy ssania do gaźnika masz zasysane brudne powietrze.
Cry "Havoc!" and let slip the dogs of war.
- Walnuts.inc
- Nałogowiec
- Posty: 896
- Rejestracja: pn 28 mar 2011, 09:31:31
- Lokalizacja: Opolskie
Przed puszką filtra masz taki grzybek na dolocie, on jest odpowiedzialny za otwieranie przepustu który pobiera ogrzane powietrze na czas rozgrzewania gaźnika.
Jak wymyślisz sposób w który przeniesiesz go w inne miejsce żeby dalej spełniał swoją funkcję to wszystko będzie w porządku.
Jeśli chcesz założyć inny dolot np od D15B2 wraz z puszką filtra to bez przerabiania wszystkiego się nie obędzie.
Jest jedno rozwiązanie tymczasowe. Można założyć dolot od D15B2 ale tylko na ciepłe dni (czyli od wiosny do jesieni) i nie będzie to miało wpływu na spalanie ale na zimne dni zdecydowanie polecam powrót do oryginalnego rozwiązania.
Jak wymyślisz sposób w który przeniesiesz go w inne miejsce żeby dalej spełniał swoją funkcję to wszystko będzie w porządku.
Jeśli chcesz założyć inny dolot np od D15B2 wraz z puszką filtra to bez przerabiania wszystkiego się nie obędzie.
Jest jedno rozwiązanie tymczasowe. Można założyć dolot od D15B2 ale tylko na ciepłe dni (czyli od wiosny do jesieni) i nie będzie to miało wpływu na spalanie ale na zimne dni zdecydowanie polecam powrót do oryginalnego rozwiązania.
Cry "Havoc!" and let slip the dogs of war.
- Walnuts.inc
- Nałogowiec
- Posty: 896
- Rejestracja: pn 28 mar 2011, 09:31:31
- Lokalizacja: Opolskie
Kolektor ssący z B2 albo B7 to już droga modyfikacja...
Poza tym zarówno w B2 jak i w B7 potrzeba chociażby przerabiać wiązkę paliwową z elektryczną pompą paliwa więc nie wiem gdzie tu tylko rzeźba tylko w elektryce. Proszę nie wprowadzać użytkowników w błąd...
Ja mówiłem tylko o dolocie powietrza wraz z puszką na filtr... Trochę nie teges tok myślenia.
No ale modyfikacje jakie by nie były i tak zależą od możliwości finansowych kupującego.
Poza tym zarówno w B2 jak i w B7 potrzeba chociażby przerabiać wiązkę paliwową z elektryczną pompą paliwa więc nie wiem gdzie tu tylko rzeźba tylko w elektryce. Proszę nie wprowadzać użytkowników w błąd...
Ja mówiłem tylko o dolocie powietrza wraz z puszką na filtr... Trochę nie teges tok myślenia.
No ale modyfikacje jakie by nie były i tak zależą od możliwości finansowych kupującego.
Cry "Havoc!" and let slip the dogs of war.
na zimę wypieprzę ten stożek bo jak dla mnie to co teraz jest to trochę nie ma logiki bo mam 2 filtry ... Jutro zakładam z powrotem OEM filtr (już w domku czeka) a te ruy wypieprzę i będzie czyściej a co do puszki zastanawiam się nad jej modyfikacją ale muszę najpierw jej się przyjrzeć. Na chwilę obecną na zimę nie ruszam bo później nie odpala i dopiero będą jaja, będę musiał z farelką jeździć pod maską.
Dziś tak myślałem co by było gdyby tak oddać tą puszkę do chromowania ? czy lepiej pomalować w kolorze nadwozia lub poprawić czarny lakier ? jak dla mnie albo chrom albo czarny... chcę aby nie było tam jak w koszyku wielkanocnym
Co do kolektora, to jeszcze nie teraz takie wymiany, na chwile obecną mrożę kasę na blacharkę bo nadkola już się proszą. Ale ruszę blachy dopiero po zimie
Dziś tak myślałem co by było gdyby tak oddać tą puszkę do chromowania ? czy lepiej pomalować w kolorze nadwozia lub poprawić czarny lakier ? jak dla mnie albo chrom albo czarny... chcę aby nie było tam jak w koszyku wielkanocnym
Co do kolektora, to jeszcze nie teraz takie wymiany, na chwile obecną mrożę kasę na blacharkę bo nadkola już się proszą. Ale ruszę blachy dopiero po zimie