Pomocy - czerwony lakier
Pomocy - czerwony lakier
Witam. Jestem nowy w temacie detailingu a chciałbym odświerzyć swój bardzo zniszczony lakier. Auto ma jeszcze fabryczną powłokę, która zrobiła się różowa, na rantach klapy pojawiły się białe ślady i do tego całe auto ma bardzo dużo swirli od nie właściego mycia przez co wygląda mało ciekawie, do tego po zdjęciu naklejek z klapy widać dużą różnicę odcieni pomiędzy tym co było pod naklejkami a resztą klapy. Jakiś środków użyć by lakier zaczął jakoś wyglądać. Nie chce wydać nie wiadomo jakiej kasy. Chce poprostu przywrócić mu kolor i usunąć jak najwiecej rys.
White EG4 D15B3
Brown EJ2 D15B7 -> 2x B16A1 -> B20VTEC
Violet EJ2 B16A JDM
Brown EJ2 D15B7 -> 2x B16A1 -> B20VTEC
Violet EJ2 B16A JDM
Powiem Ci ze miałem podobnie jak ty po zakupię swojego jajka.. typek musiał chyba myć auto płynem do naczyń. Próbowałem różne preparaty Tempo itd. Wszystko to nie dawało efektu. Kumpel kiedyś kupił środek za 30zl wyśmiałem go.. wrócił po umyciu i wywoskowaniu to myślałem ze auto pomalował. Od tamtej pory i ja tego używam, możesz dobrać sobie preparat pod kolor samochodu do tego masz kredkę na rysy grubsze. Szampon do mycia auta później dokładne osuszenie go (będzie się mazać wosk jak dostanie wody) i nakładasz i reszta jak w instrukcji na opakowaniu. Zobacz to ja tam jestem zadowolony z tego http://allegro.pl/turtle-wax-color-magi ... 22660.html . Pozdro.
Szukam czegoś z troche wyższej półki niż preparaty ze stacji czy z supermarketu. Używałem wosku turtle wax i niby coś dał ale bardzo szybko auto z powrotem zmatowiało. Chce się przede wszystkim pozbyć tych zys bo wygląda jakby był myty zmywakiem do naczyń
White EG4 D15B3
Brown EJ2 D15B7 -> 2x B16A1 -> B20VTEC
Violet EJ2 B16A JDM
Brown EJ2 D15B7 -> 2x B16A1 -> B20VTEC
Violet EJ2 B16A JDM
Użyj farecli g3 ;ub pasty 3m. Farecla jest łatwiejsza technologicznie, polerka mechaniczna na twardej gąbce (z reguły biała) tylko musi to być polerka przypominająca szlifierkę kątowa. Następnie nałóż politurę Formula taka w pomarańczowej butelce na miękkiej gąbce (czarna).
polerowałem tak nie jedno auto w akrylu . lakiery akrylowe maja to do siebie że pod wpływem UV niszczeje pigment w nim zawarty (utlenia się) przez co lakier traci kolor i połysk. Jeżeli masz jakieś pytania to chętnie pomogę. Siedzę w lakierach już 4 lata:)
polerowałem tak nie jedno auto w akrylu . lakiery akrylowe maja to do siebie że pod wpływem UV niszczeje pigment w nim zawarty (utlenia się) przez co lakier traci kolor i połysk. Jeżeli masz jakieś pytania to chętnie pomogę. Siedzę w lakierach już 4 lata:)
BTW niech Ci nie przyjdzie do główy zakup polerki plastikowej bez regulacji obrotów, takiej jak w marketach się widuje. W cienkim starczyła na maskę i pół dachu, potem powiedziała stop i po prostu coś z niej wyleciało... Jak masz dojście do kątówki z regulacją rpm, to - z tego co się orientuję - dokupujesz tarcze i heja.
Spoko Mugen, damy radę?
Jednak wszyscy powyżej polecają Farcele, która jest ponoć (jeszcze nie sprawdzałem, mam dobre podstawy teoretyczne jak narazie) straszna w obróbce. Ponoć znacznie lepsze efekty i przyjemniejszą pracę daje system trzech korków od 3M'a z ich padami. I chyba Piotruś skorzystamy z tego na czerwonych, tylko trzeba wyczaić gdzieś próbki zamiast listrowych butelek
Jednak wszyscy powyżej polecają Farcele, która jest ponoć (jeszcze nie sprawdzałem, mam dobre podstawy teoretyczne jak narazie) straszna w obróbce. Ponoć znacznie lepsze efekty i przyjemniejszą pracę daje system trzech korków od 3M'a z ich padami. I chyba Piotruś skorzystamy z tego na czerwonych, tylko trzeba wyczaić gdzieś próbki zamiast listrowych butelek