Hamulce
-
- Żółtodziób
- Posty: 4
- Rejestracja: pn 12 lis 2012, 13:05:50
- Lokalizacja: Szczecin
Hamulce
Witam,
mam taki problem, iz ostatnio jezdzilem sobie spokojnie i wczoraj poszedlem po autko i zdziwilo mnie reakcja kol na hamulec nozny. problem jest taki ze nagle nie wiadomo dlaczego zaczely hamowac tylko tylnie kola a przednie zero . co moze byc przyczyna ?
prosze o szybka odpowiedz. z Góry dziękuje . Pozdrawiam
mam taki problem, iz ostatnio jezdzilem sobie spokojnie i wczoraj poszedlem po autko i zdziwilo mnie reakcja kol na hamulec nozny. problem jest taki ze nagle nie wiadomo dlaczego zaczely hamowac tylko tylnie kola a przednie zero . co moze byc przyczyna ?
prosze o szybka odpowiedz. z Góry dziękuje . Pozdrawiam
-
- Żółtodziób
- Posty: 4
- Rejestracja: pn 12 lis 2012, 13:05:50
- Lokalizacja: Szczecin
- Laskosz
- Natchniony
- Posty: 2686
- Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Wiek: 34
Mogło się zapowietrzyć. Płynu masz dość ? Wciśnij kilka razy do oporu i zobacz czy zaczną hamować. Cylinderek jak się kończy to trzyma hamulec i nie puszcza
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
viewtopic.php?t=12878
-
- Żółtodziób
- Posty: 4
- Rejestracja: pn 12 lis 2012, 13:05:50
- Lokalizacja: Szczecin
- Laskosz
- Natchniony
- Posty: 2686
- Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Wiek: 34
Jak najlepiej ? po prostu odpowietrzyć, tego się nie robi lepiej czy gorzej tylko po prostu się odpowietrza ![:-) :-)](./images/smilies/usmiech2.gif)
![:-) :-)](./images/smilies/usmiech2.gif)
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
viewtopic.php?t=12878
-
- Żółtodziób
- Posty: 4
- Rejestracja: pn 12 lis 2012, 13:05:50
- Lokalizacja: Szczecin
- Laskosz
- Natchniony
- Posty: 2686
- Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Wiek: 34
Serio chcesz żeby tutaj o tym pisać ? W googlach tego jest pełno, bo w każdym samochodzie wygląda to tak samo. Odpowietrzniki są na zaciskach/cylinderkach, nic nie trzeba rozbierać, potrzebna jest druga osoba i kanał. Jak nie masz drugiej osoby i kanału to lepiej oddaj do mechanika. Odpowietrzy w pół godziny i dużo nie skasuje
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
viewtopic.php?t=12878
-
- Podwójny As
- Posty: 263
- Rejestracja: śr 04 lip 2012, 18:45:48
- Lokalizacja: Opole
- gruszecky
- Natchniony
- Posty: 1693
- Rejestracja: ndz 15 lut 2009, 02:29:59
- Lokalizacja: Otóż z Poznania
- Wiek: 37
- Kontakt:
negroazor , u nas w hondach jest układ krzyżowych więc można robić prawy tył, lewy przód, lewy tył, prawy przód. dla układu to bez róznicy.
Tutaj stawiam na zapieczone cylinderki, bo własnie rozwiązanie krzyżowe nie pozwala na to żeby cały przód lub cały tył nie hamował z powodu braku płynu w układzie. Jeśli oba koła z przodu nie hamują to automatycznie tył też nie może hamować
Tutaj stawiam na zapieczone cylinderki, bo własnie rozwiązanie krzyżowe nie pozwala na to żeby cały przód lub cały tył nie hamował z powodu braku płynu w układzie. Jeśli oba koła z przodu nie hamują to automatycznie tył też nie może hamować
- Laskosz
- Natchniony
- Posty: 2686
- Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Wiek: 34
jedna sekcja od lewego tyłu prawego przodu, druga od dwóch pozostałych. Ja osobiście nigdy nie zwracałem uwagi na kolejność odpowietrzania. Robiłem tył, przód, jeszcze raz tył i jeszcze raz przód
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
viewtopic.php?t=12878
- Laskosz
- Natchniony
- Posty: 2686
- Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Wiek: 34
nie jestem pewien ale chyba jeszcze nie spotkałem się z układem takim jak piszesz negro ![:D :D](./images/smilies/icon6.gif)
![:D :D](./images/smilies/icon6.gif)
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
viewtopic.php?t=12878
negroazor, http://naforum.zapodaj.net/5cecdc474fc2.jpg.html
Widzę, że za każdym razem tworzysz nowe herezje... jak nie ze stabami, to z układem hamulcowym...
Widzę, że za każdym razem tworzysz nowe herezje... jak nie ze stabami, to z układem hamulcowym...
Do zasad odpowietrzania się nie czepiam, tylko o kwestie układu krzyżowego lub jego braku.
Co do stabów to skończ ten temat, bo od 20lat wiadomo jak wyglądają kwestie stabilizatorów w 5genie i pochodnych, a nagle zjawia się negro, kupuje 5gena i próbuje wszystko przewrócić do góry nogami bo tak mu powiedziała jedna osoba, która zapewne ma w szczerym poważaniu 20letnie auto. Dobre źródło wiedzy o stabach: http://passwordjdm.pl/printview.php?t=6 ... cd6157310f i skończmy ten OT, a jeśli masz coś do dodania to zapraszam na PW, chyba, że znowu będzie to jakaś wiadomość o przykro-śmiesznej treści...
Co do stabów to skończ ten temat, bo od 20lat wiadomo jak wyglądają kwestie stabilizatorów w 5genie i pochodnych, a nagle zjawia się negro, kupuje 5gena i próbuje wszystko przewrócić do góry nogami bo tak mu powiedziała jedna osoba, która zapewne ma w szczerym poważaniu 20letnie auto. Dobre źródło wiedzy o stabach: http://passwordjdm.pl/printview.php?t=6 ... cd6157310f i skończmy ten OT, a jeśli masz coś do dodania to zapraszam na PW, chyba, że znowu będzie to jakaś wiadomość o przykro-śmiesznej treści...
- Laskosz
- Natchniony
- Posty: 2686
- Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Wiek: 34
może przód hamuje dlatego że ma tarcze zamiast bębnów, albo większe tarcze ? I hamulec krzyżowy w razie awarii właśnie zapewnia więcej bezpieczeństwa, chociaż nie po to został wymyślony
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
viewtopic.php?t=12878
Chciałem coś napisać, ale opadły mi ręce, opuścił mnie Bóg i chęci do życia...
Bóg wrócił, więc jednak napiszę. Cały czas, od początku, ja i kilka innych osób z tego zacnego forum mówiliśmy o braku stabilizatorów w wybranych europejskich wersjach silnikowych- EG3, EG4 i EG8- a nie o tym, że żaden 5gen nigdy nie miał staba. Teraz rozumiesz, czy dalej będziesz korzystał ze swojej wątpliwej umiejętności czytania ze zrozumieniem i logicznego myślenia?
Bóg wrócił, więc jednak napiszę. Cały czas, od początku, ja i kilka innych osób z tego zacnego forum mówiliśmy o braku stabilizatorów w wybranych europejskich wersjach silnikowych- EG3, EG4 i EG8- a nie o tym, że żaden 5gen nigdy nie miał staba. Teraz rozumiesz, czy dalej będziesz korzystał ze swojej wątpliwej umiejętności czytania ze zrozumieniem i logicznego myślenia?
- gruszecky
- Natchniony
- Posty: 1693
- Rejestracja: ndz 15 lut 2009, 02:29:59
- Lokalizacja: Otóż z Poznania
- Wiek: 37
- Kontakt:
masz negroazor i ucz się pilniej: http://www.civic5g.pdg.pl/foty/przewody ... ewod_2.jpg - jak widać lewy front i prawy tył idzie z dolnej częsci korektora i odwrotnie z górnej części korektora.