Tarcze

Sheeva
Forumowy As
Posty: 173
Rejestracja: wt 23 lis 2010, 20:18:05
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka

Tarcze

#1

Post autor: Sheeva »

Witam mam taki dylemat. Bo mam zamiar kupić nowe tarcze z klockami ale teraz debatuje na tarczami. Zastanawiam się nad tarczami KASHIYAMA (są tanie ) lub Ate które są 2x droższe prawie ale wydaje mi się że będą lepiej służyć i tak szybko się nie skończą i pytanie takie do was: Czy to prawda że droższe są lepsze ? i czy jest sens kupować droższe ( cifem bede jeszcze trochę jeździł ) ?
-
No Roll = No Fun
soulem
Forumowy As
Posty: 163
Rejestracja: ndz 12 cze 2011, 18:05:51
Lokalizacja: NEB

#2

Post autor: soulem »

Z tańszymi może być taki problem, że się wygną szybciej i będzie po zawodach, chociaż z droższymi też różnie bywa. Szczerze mówiąc jak masz szczęście to polatasz nawet na najtańszych... ja nie miałem szczęścia przy zakupie TRW--> http://civic5g.pl/viewtopic.php?t=15079

Mimo wszystko szedł bym w ATE. Jak do tej pory nie słyszałem o nich negatywnych opinii, a cenowo jeszcze do zniesienia. Nieznanych marek wolałbym nie testować osobiście. Kupuj sprawdzone/polecane, a raczej nie pożałujesz.
Awatar użytkownika
Danio
Nałogowiec
Posty: 844
Rejestracja: ndz 28 paź 2012, 23:55:29
Lokalizacja: Sandomierz
Wiek: 40

#3

Post autor: Danio »

Ja bym sie pokusił na Brembo za 250zł z tymi raczej był byś pewny ;)
jestem Danio - jakieś pytania?!
pasta725
Nałogowiec
Posty: 867
Rejestracja: śr 15 lut 2012, 11:41:36
Lokalizacja: grójec

#4

Post autor: pasta725 »

Tylko speedmax.
Stosunek jakość/cena bez porównania do innych.
Ile byś nie włożył do tego interesu, to dobre koło podstawą sukcesu :]
Awatar użytkownika
K23
Natchniony
Posty: 2827
Rejestracja: sob 06 mar 2010, 22:31:31
Lokalizacja: A co Cie to?
Wiek: 23
Kontakt:

#5

Post autor: K23 »

Firmy kashiyama mam klocki i szczęki z tyłu. Z przodu tarcze ATE kupowane po 120 z groszami sztuka, jestem zadowolony. Po 40 tyś. tarcze ATE są ok, ale to żaden wyznacznik, bo jak rozgrzanymi przejedziesz przez kałużę, albo psikniesz na nie zimną wodą na myjce to się pogną.
Awatar użytkownika
SiVy
Obeznany
Posty: 111
Rejestracja: ndz 01 mar 2009, 22:33:45
Lokalizacja: Wielgie/Włocławek
Kontakt:

#6

Post autor: SiVy »

każda tarcza sie pognie jak sie bedzie jej źle uzywac;)

myśle ze kashiyama to taka juz ksrajnośc i materiały uzyte do produkcji musza byc słabej jakości. Radziłbym kupic coś średniego typu własnie trw. O brembo sie słyszało, ze podupadły na jakości.

Podstawą jest dobry klocek nie tyarcza. Hamujesz klockiem a tarcza to tylko matriał "tarcia" :)
Części Honda OEM, markowe zamienniki. Zapraszam
Awatar użytkownika
Danio
Nałogowiec
Posty: 844
Rejestracja: ndz 28 paź 2012, 23:55:29
Lokalizacja: Sandomierz
Wiek: 40

#7

Post autor: Danio »

Pasta uzywasz speedmax? Jaka cena takiej imprezy i jakie masz klocki?
jestem Danio - jakieś pytania?!
Awatar użytkownika
SiVy
Obeznany
Posty: 111
Rejestracja: ndz 01 mar 2009, 22:33:45
Lokalizacja: Wielgie/Włocławek
Kontakt:

#8

Post autor: SiVy »

jesli chodzi o speedmax to ja testowałem i dłuzej wytrzymały tarcze trw z klockami trw nic speedmax + ferodo premier. Speedmax sie pogieły w pi$du a trw robiło sie tylko fioletowe ale hamowało bardzo spoko
Części Honda OEM, markowe zamienniki. Zapraszam
Awatar użytkownika
Danio
Nałogowiec
Posty: 844
Rejestracja: ndz 28 paź 2012, 23:55:29
Lokalizacja: Sandomierz
Wiek: 40

#9

Post autor: Danio »

Na wiosnę rozejrzę się za hamulcem do siebie i przez ten czas muszę zdecydować co kupić bo w tych tarczach mam bicie konkretne już. Dodam że heble pójdą do regeneracji, tarcze i klocki nowe, tył mam bębny i zostawię sobie je (zregeneruję co będzie trzeba) bo przecież do D15B2 wystarczą. Dodam, że na tarcze i klocki chcę przeznaczyć max 350zł tak wiem sportowych nie kupię za tą kasę.
jestem Danio - jakieś pytania?!
krecik2003

#10

Post autor: krecik2003 »

regeneracja hamulcow to moze byc wymiana gumek tloczkow w zaciskach nowy plyn itd a tarcze klocki to sa zwykle eksploatacyjne sprawy z przebiegiem sie wymienia i juz nie ma to nic wspolnego z regeneracja ale to drobiazg nie zebym sie czepial...
Awatar użytkownika
Danio
Nałogowiec
Posty: 844
Rejestracja: ndz 28 paź 2012, 23:55:29
Lokalizacja: Sandomierz
Wiek: 40

#11

Post autor: Danio »

Napisałem "heble pójdą do regeneracji", a potem był przecinek i pisałem zupełnie coś innego. W tym momencie uznaję że się czepiasz i do tego sam nie wiesz czego. Nic nie wniosłeś do tematu żadnej pomocy więc po co się wypowiedziałeś?
jestem Danio - jakieś pytania?!
Awatar użytkownika
SiVy
Obeznany
Posty: 111
Rejestracja: ndz 01 mar 2009, 22:33:45
Lokalizacja: Wielgie/Włocławek
Kontakt:

#12

Post autor: SiVy »

nie drapcie sie dziewczyny :browarek1:
Części Honda OEM, markowe zamienniki. Zapraszam
Dj Diablo
Potrójny As
Posty: 473
Rejestracja: sob 07 sie 2010, 20:29:14
Lokalizacja: Pcim

#13

Post autor: Dj Diablo »

ja kupiłem w maju tego roku brembo max i klocki trw i jestem zadowolony :-)
Awatar użytkownika
Danio
Nałogowiec
Posty: 844
Rejestracja: ndz 28 paź 2012, 23:55:29
Lokalizacja: Sandomierz
Wiek: 40

#14

Post autor: Danio »

Zdradził byś ile Cię kosztowała ta przyjemność i dokładne dane. W TV kiedyś oglądałem program "Fani czterech kółek" i Ed wymieniał klocki na jakieś przejściowe między torem a ulicą z jakaś domieszką może ktoś korzysta z takich innych klocków? Zaintrygowało mnie to i myślę że to już coś lepszego ;)
jestem Danio - jakieś pytania?!
Dj Diablo
Potrójny As
Posty: 473
Rejestracja: sob 07 sie 2010, 20:29:14
Lokalizacja: Pcim

#15

Post autor: Dj Diablo »

380 zł za obie tarcze Brembo max + klocki TRW 98 zł = 478 zł
Awatar użytkownika
Danio
Nałogowiec
Posty: 844
Rejestracja: ndz 28 paź 2012, 23:55:29
Lokalizacja: Sandomierz
Wiek: 40

#16

Post autor: Danio »

to trzeba dozbierać chyba ;]
jestem Danio - jakieś pytania?!
Sheeva
Forumowy As
Posty: 173
Rejestracja: wt 23 lis 2010, 20:18:05
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka

#17

Post autor: Sheeva »

co do klocków ja nie debatuje nad tym ponieważ czy kupie lepszej firmy i droższe albo tańsze to i tak pojeżdżę na nich ze 4-5 miesięcy xD
-
No Roll = No Fun
Awatar użytkownika
Danio
Nałogowiec
Posty: 844
Rejestracja: ndz 28 paź 2012, 23:55:29
Lokalizacja: Sandomierz
Wiek: 40

#18

Post autor: Danio »

Sheeva pisze:co do klocków ja nie debatuje nad tym ponieważ czy kupie lepszej firmy i droższe albo tańsze to i tak pojeżdżę na nich ze 4-5 miesięcy xD
A gdyby tak kupić już jakieś klocki typowe na tor? Może wytrzymały by dłużej ;D tylkoe nie wiem czy właściwości hamowania nie zależą już wtedy od temperatury tarcz ;]
jestem Danio - jakieś pytania?!
Awatar użytkownika
K23
Natchniony
Posty: 2827
Rejestracja: sob 06 mar 2010, 22:31:31
Lokalizacja: A co Cie to?
Wiek: 23
Kontakt:

#19

Post autor: K23 »

Najlepiej to zainwestować w swap 4xTarcza. Świeżutki płyn, dobre klocki i wtedy będzie hamowanie.
Sheeva ma seryjne hamulce z eg3 z tego co kojarzę, to pojęcie "klocki typowe na tor" chyba nawet do takiego setupu nie występuje. ;) Typowe na tor to są dla niektórych hamulce Stoptecha do Evo IX za 10 tyś. zł. a dla innych to są N-grupowe hamulce gdzie koszt to jest 10 tyś ale euro. ;)
Bez zbędnych filozofii tarcza ATE albo Speedmax, do tego dobry klocek i nie pogiąć tarcz. ;) Rewelacji nigdy się nie osiągnie przy małej tarczy z przodu i bębnie z tyłu. Takie moje zdanie. Przy okazji grzebania to wymień płyn, obejrzyj zaciski, może trzeba je zregenerować... A tak to najlepiej szykować się na większe hamulce, co np ja już mam w głowie. :P
Awatar użytkownika
Danio
Nałogowiec
Posty: 844
Rejestracja: ndz 28 paź 2012, 23:55:29
Lokalizacja: Sandomierz
Wiek: 40

#20

Post autor: Danio »

Taa tyle że taki swap kosztuje ;] chciałbym zrobić swap ale mnie raczej nie stać chyba że robic to po kawałku tj. najpierw przód zapodać heble 262 a potem tył i zapodać 242 ale to chyba na następny rok..
jestem Danio - jakieś pytania?!
ODPOWIEDZ