Błąd 43

Problemy z prądem.
Awatar użytkownika
Laskosz
Natchniony
Posty: 2689
Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
Lokalizacja: Nowy Sącz
Wiek: 34

Błąd 43

#1

Post autor: Laskosz »

Witam. Od jakiegoś czasu coś mi świruje w samochodzie. Jadąc ze stałą prędkością kiedy silnik osiągą optymalną temp zapala się check. Odpalam jeszcze raz i już nie świeci. Dopiero jak całkiem ostygnie i znowu się nagrzeje. Pali więcej niż kiedyś. Dawałem rade w trasie mieć spalanie 6,5 litra teraz do 7 nie mogę zejść. Komputer wywala błąd 43.
I tu pytanie.
Czy to sonda czy co innego ? Jeśli sonda to czy miał ktoś taką
http://allegro.pl/ngk-sonda-lambda-oza6 ... 23483.html
Z tego co się zorientowałem ta od b7 ma tylko krótsze kabelki ale pasuje, (chociaż w aukcjach różnie piszą i już sam nie wiem) czy sama firma NGK robi te sondy w miare przyzwoite ?
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
Awatar użytkownika
bartholomew982
Berbeć
Posty: 34
Rejestracja: pn 02 lis 2009, 13:49:15
Lokalizacja: Wiślinka

#2

Post autor: bartholomew982 »

o ile dobrze odczytuje z katalogu intercarsa sonda którą podałeś ma 4 przewody, ty potrzebujesz trzy przewodową
a błąd 43 tyczy się całego ukłądu paliwowego
cytat z subblera z ckpl
"ten błąd to tak naprawdę wszystko i nic.. generalnie w 75% to wina sondy.. ale może też być:
-wtryski
-pompa paliwa
-regulator ciśnienia paliwa
-filtr paliwa
itd itp, generalnie pojawić może się jeśli ci z jakiegoś powodu przelewa benzynę i lambda daje złe odczyty..
nie ma jednego konkretnego rozwiązania. "
przy sondzie prędzej powinien wyskoczyć błąd 1 i/lub41
Awatar użytkownika
Laskosz
Natchniony
Posty: 2689
Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
Lokalizacja: Nowy Sącz
Wiek: 34

#3

Post autor: Laskosz »

moja sonda też jest 4 żyłowa, a założyłem że to jej wina bo błąd wywala jak się nagrzeje silnik i wg mnie gdyby co innego było skopane check świecił by się od razu. Chyba że ktoś ma inny pomysł to niech pisze
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
Awatar użytkownika
Laskosz
Natchniony
Posty: 2689
Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
Lokalizacja: Nowy Sącz
Wiek: 34

#4

Post autor: Laskosz »

Zmieniłem sondę na inną i na drugiej jest błąd 41. Czyli w moim przypadku za 43 odpowiedzialna była sonda. Miał ktoś do czynienia z zamiennikiem NGK ? Nie ma z nią problemów ? Albo jakie firmy polecacie zamiast oem ?
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
ODPOWIEDZ