Civic RTSi 4x4

Wszystko co związane z kierunkiem stylizacji JDM
jarosz

#21

Post autor: jarosz »

jarosz, niezła stronka, widzę że polubiłeś Hankę:] oby tak dalej a nie że sprzedasz ją bo się coś odwidzi
Szynke danke troszkę ją zaniedbałem :)

Spirsu swap napędu w kupie sedanie hb niczym się nie różni...
RastaMan81

#22

Post autor: RastaMan81 »

tak szczerze mówiąc to jakbym miał sie babrać ze swapem 4wd to podliczając kase wydana na to to chyba starczyło by mi na dobre subaru impreza z 280KM silnikiem i zabawa jest przednia bo miałem już okazje posmigać takim cackiem. :)

http://otomoto.pl/subaru-impreza-sti-27 ... 75604.html

http://otomoto.pl/subaru-impreza-280ps-C20490976.html

według mnie to mniej awaryjne rozwiązanie chcąc mieć 4x4 a zabawy nawet więcej
Edler

#23

Post autor: Edler »

warto pomyśleć o spalaniu i kosztach napraw chyba że takie auto traktujemy tylko i wyłącznie jako zabawkę to w dupie ze spalaniem! :D
elPresidente

#24

Post autor: elPresidente »

W dziale Sedana jest spec RTX i RTSi z prospektu Hondy.
airtuna
Żółtodziób
Posty: 15
Rejestracja: śr 28 wrz 2011, 21:46:02
Lokalizacja: Gdańsk

#25

Post autor: airtuna »

Dzień dobry :) Jest taka kwestia, że to nie jest full awd tylko coś na kształt haldexu. Więc tak naprawdę w większości przypadków nie odczuje się raczej różnicy...a na pewno nie zrobi to z civica subaru:) tak pomyślałem, że dodam coś od siebie i rozpocznę przygodę na forum :) Pozdrawiam :)
elPresidente

#26

Post autor: elPresidente »

Fucktycznie, tam jest automatycznie dołączany tył podczas utraty przyczepności.
Spirsu
Żółtodziób
Posty: 18
Rejestracja: czw 10 gru 2009, 23:43:43
Lokalizacja: Kartuzy

#27

Post autor: Spirsu »

airtuna pisze:Dzień dobry :) Jest taka kwestia, że to nie jest full awd tylko coś na kształt haldexu. Więc tak naprawdę w większości przypadków nie odczuje się raczej różnicy...a na pewno nie zrobi to z civica subaru:) tak pomyślałem, że dodam coś od siebie i rozpocznę przygodę na forum :) Pozdrawiam :)

No nie zrobi to z civa subaru ale mając taki bajer jak 4x4 w Bserii zaturbionej, moze porobić trochę zamieszania startując na równi z subaryną wrx sti np :)
airtuna
Żółtodziób
Posty: 15
Rejestracja: śr 28 wrz 2011, 21:46:02
Lokalizacja: Gdańsk

#28

Post autor: airtuna »

No nie zrobi to z civa subaru ale mając taki bajer jak 4x4 w Bserii zaturbionej, moze porobić trochę zamieszania startując na równi z subaryną wrx sti np :)
Racja pewnie jakaś jest. Chociaż sam jestem ciekaw takiego porównania gdzieś na ulicy. Niby napęd ze sprzęgłem hydrokinetycznym takim jak w RTSi daje "kopa" przy starcie ale ciekaw jestem jak to się wszystko w warunkach bojowych sprawdza. Odbiegając...po co startować z nimi na równi jak fajniej by było ich zostawić za sobą:D I żeby nie było, że jestem na nie RTSi...też na to choruje od czasu do czasu, szczególnie jak zobaczyłem na necie crx-y na bebechach shuttle albo crv:)
airtuna
Żółtodziób
Posty: 15
Rejestracja: śr 28 wrz 2011, 21:46:02
Lokalizacja: Gdańsk

#29

Post autor: airtuna »

Hmm...myślę, że to rozwiążę nasze problemy w tym temacie:
http://kalecoauto.com/index.php?main_page=product_info&cPath=6&products_id=38
Enjoy:D
Awatar użytkownika
Walnuts.inc
Nałogowiec
Posty: 896
Rejestracja: pn 28 mar 2011, 09:31:31
Lokalizacja: Opolskie

#30

Post autor: Walnuts.inc »

IMBA ! Zawsze marzyłem o modzie który pozwoli mi jeździć tylko na wprost :huh:
Tiger
Forumowy As
Posty: 151
Rejestracja: pn 29 cze 2009, 21:32:39
Lokalizacja: Łódź

#31

Post autor: Tiger »

Walnuts.inc pisze:IMBA ! Zawsze marzyłem o modzie który pozwoli mi jeździć tylko na wprost :huh:
Padlem :P ale taka prawda;)
Do you ever question your life?
Do you ever wonder why?
Do you ever see in your dreams...
Obrazek
Hakier
Nałogowiec
Posty: 865
Rejestracja: czw 19 sty 2012, 09:36:16
Lokalizacja: Nowy Korczyn

#32

Post autor: Hakier »

odgrzewam kotleta sprzed roku ponieważ tak się zastanawiam i myślę jak by to było zamontować takie coś do eg4.

teoretycznie potrzebowałbym skrzynię z wyjściem reduktora, dyferencjał tylny, półosie tylne, wahacze tylne z piastami z RSTi, wał napędowy, zbiornik paliwa z RSTi i tyle czy o czymś zapomniałem?

jak wygląda sprawa z elektroniką? czy wszystko jest sterowane mechanicznie w tym ustrojstwie?

jak wyglądają wahacze z RSTi i czy teoretycznie podpasują do eg4?
Chmura
Żółtodziób
Posty: 11
Rejestracja: wt 07 cze 2011, 15:38:35
Lokalizacja: Myszków

#33

Post autor: Chmura »

Wahacze są dłuższe. Sterowane jest mechanicznie w pełni. Belka pod dyfer jest potrzebna jeszcze. Oczywiście nie obejdzie się bez modyfikacji płyty podłogowej tylnej osi
LukasJuve
Żółtodziób
Posty: 16
Rejestracja: ndz 28 lut 2010, 10:51:21
Lokalizacja: Legionowo

#34

Post autor: LukasJuve »

HakerPL1 pisze:odgrzewam kotleta sprzed roku ponieważ tak się zastanawiam i myślę jak by to było zamontować takie coś do eg4.
teoretycznie potrzebowałbym skrzynię z wyjściem reduktora, dyferencjał tylny, półosie tylne, wahacze tylne z piastami z RSTi, wał napędowy, zbiornik paliwa z RSTi i tyle czy o czymś zapomniałem?
jak wygląda sprawa z elektroniką? czy wszystko jest sterowane mechanicznie w tym ustrojstwie?
jak wyglądają wahacze z RSTi i czy teoretycznie podpasują do eg4?
Zbiornik paliwa z RTSI nie do końca pasuje pod podłogę w przednionapędowych modelach. W jednym z aut udało mi się go "wcisnąć" lecz wymagało to podcięcia kilku elementów w podłodze pod kanapą a i tak trochę wisiał za nisko.
Chmura pisze:Belka pod dyfer jest potrzebna jeszcze.
Niekoniecznie, w pierwszym moim 4x4 zrobiłem to przerabiając seryjną, choć teraz twierdzę że na belce z Shuttle jest to łatwiejsze do zrobienia i lepiej się sprawdza bo można ją sobie ustawić tak żeby wahacze dolne poprzeczne nie pracowały pod kątem który wymusi zmiana wahaczy wzdłużnych i przesunięcie do tyłu punktów ich mocowania.
hammer64

#35

Post autor: hammer64 »

Niech ktos mi powie rtsi podeszło by do 6 gena chodzi o tył. Chyba najlepiej zrobic b20vtec ze skrzynia z b20 4x4 do tego reszta z crv da rade tak ? czy trzeba wachacze skracac ?
Mugen
Podwójny As
Posty: 290
Rejestracja: czw 28 sie 2008, 15:37:34
Lokalizacja: Łódź

#36

Post autor: Mugen »

trzeba wachacze skracać.
White EG4 D15B3
Brown EJ2 D15B7 -> 2x B16A1 -> B20VTEC
Violet EJ2 B16A JDM
szymek246

#37

Post autor: szymek246 »

Gdyby ktoś jeszcze rozważał taką opcję to tu jest projekt 6g. http://www.racingforum.pl/lofiversion/i ... 59712.html Mi się podoba i jak wyszperam większą kasę to będę myślał nad tym.....samego RTSI widziałem na allegro za 2000zł ale zawsze można ściągnąć z Holandii bo mam tam kuzyna...I wtedy mamy pewność że wszystkie części będą..;)
bolek1403
Obeznany
Posty: 120
Rejestracja: sob 13 paź 2012, 12:24:08
Lokalizacja: Łochów

#38

Post autor: bolek1403 »

szymek246, tam Ci nikt takiego samochodu za półdarmo nie odda i trzeba się liczyć z tym że transport też swoje kosztuje za byle jakiego v-tec w niemczech czy holandi trzeba dać 1000 euro bo sam myślałem nad sprowadzeniem sobie takiego sprzętu i jest to nie opłacalne :)
puk, puk
kto tam?
Panewka :E
Deiv1990

#39

Post autor: Deiv1990 »

to 4x4 welgu mnie nie warte zachodu bo i tak to jest tylko maly procent przeakzywany na tyl i tylko wtedy kiedy przednia oś dostanie uślizgu ;)
Awatar użytkownika
gruszecky
Natchniony
Posty: 1700
Rejestracja: ndz 15 lut 2009, 02:29:59
Lokalizacja: Otóż z Poznania
Wiek: 37
Kontakt:

#40

Post autor: gruszecky »

tak, to jest wiskoza która daje 30% napędu na tył przy poślizgu przodu-no i?
: http://ttgarage.pl

a oto moja Funky JDM toczka:

viewtopic.php?t=18302
ODPOWIEDZ