silnik 1,3 czy 1,5
-
- Podwójny As
- Posty: 263
- Rejestracja: śr 04 lip 2012, 18:45:48
- Lokalizacja: Opole
silnik 1,3 czy 1,5
Witam kolega kupi civica z silnikiem niby d15b2 tak pisze na silniku a gorą silnika jest z 1,3 gaźnik/bez wspomagania itp i chciałem zapytać czy to jest realne? Sprzedający gadał ze to 1,5 90 ale na 1 rzut oka widać ze to 1,3 co myślicie?
zdjęcie silnika
Uploaded with ImageShack.us
zdjęcie silnika
Uploaded with ImageShack.us
- Laskosz
- Natchniony
- Posty: 2689
- Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Wiek: 34
może to jest d15 na gaźniku. Nigdy nie pamiętam dokładnego oznaczenia tego gaźnikowego 1.5. Ktoś na forum ma taki silnik w sedanie
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
viewtopic.php?t=12878
-
- Podwójny As
- Posty: 263
- Rejestracja: śr 04 lip 2012, 18:45:48
- Lokalizacja: Opole
- K23
- Natchniony
- Posty: 2914
- Rejestracja: sob 06 mar 2010, 22:31:31
- Lokalizacja: A co Cie to?
- Wiek: 23
- Kontakt:
Może ktoś po prostu zmienił słupek, tzn do d13b2 włożył blok d15. Co pisze na tabliczce na ścianie grodziowej? Stając przed maską masz ją po lewej stronie w okolicach akumulatora.
laskosz mówi chyba o d15b3, ale nie miało ono z tego co pamiętam 90 km. Jeśli na silniku pisze d15b2, a jest patelnia, to po prostu było coś tu kombinowane, bo wszyscy wiemy jak d15b2 wygląda.
laskosz mówi chyba o d15b3, ale nie miało ono z tego co pamiętam 90 km. Jeśli na silniku pisze d15b2, a jest patelnia, to po prostu było coś tu kombinowane, bo wszyscy wiemy jak d15b2 wygląda.
- Laskosz
- Natchniony
- Posty: 2689
- Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Wiek: 34
Może ktoś zmienił blok ale po co miałby to robić. Były 90 konne 1.5 na gaźniku... a przynajmniej w żelazku na pewno
edit: maj gad sorry w żelazku był 1,4 na gaźniku 90 KM a ten z jajka to juz nie wiem ile mial
edit: maj gad sorry w żelazku był 1,4 na gaźniku 90 KM a ten z jajka to juz nie wiem ile mial
Ostatnio zmieniony śr 12 wrz 2012, 22:20:06 przez Laskosz, łącznie zmieniany 2 razy.
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
viewtopic.php?t=12878
-
- Podwójny As
- Posty: 263
- Rejestracja: śr 04 lip 2012, 18:45:48
- Lokalizacja: Opole
-
- Podwójny As
- Posty: 263
- Rejestracja: śr 04 lip 2012, 18:45:48
- Lokalizacja: Opole
laskosz480, w pierwszym poście napisał, że tak.
Pewnie ktoś sam dół podmienił (ma to prawo działać w ogóle?). Trzeba by było dokładnie głowicę obczaić.
Pewnie ktoś sam dół podmienił (ma to prawo działać w ogóle?). Trzeba by było dokładnie głowicę obczaić.
Ostatnio zmieniony śr 12 wrz 2012, 22:25:21 przez Grzesieek, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Podwójny As
- Posty: 263
- Rejestracja: śr 04 lip 2012, 18:45:48
- Lokalizacja: Opole
- Laskosz
- Natchniony
- Posty: 2689
- Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Wiek: 34
To ciekawe ile to ma rzeczywiście teraz szmocy.
edit: Grzesieek właśnie myślałem nad tym samym. Ciekawe jak to działa
edit: Grzesieek właśnie myślałem nad tym samym. Ciekawe jak to działa
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
viewtopic.php?t=12878
- Laskosz
- Natchniony
- Posty: 2689
- Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Wiek: 34
Kwapcio23, często przy minime trzeba regulowane kółka żeby dobrze ustawić rozrząd więc w tym przypadku też może byc problem to dograć
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
viewtopic.php?t=12878
Kwapcio23, inne tłoki np. Dlatego miałem wątpliwości dotyczące takiego setupu, sam się z tym nie spotkałem. Zwyczajnie nie miałem pewności czy to możliwe.
Dół i tak jest z D15B2 a nie z gaźnikowego B3. Ktoś by musiał kombinować z wałkami i pompami przy głowicy żeby to zadziałało. Trzeba rozkminić co to za głowica, to chyba jedyna opcja.
Dół i tak jest z D15B2 a nie z gaźnikowego B3. Ktoś by musiał kombinować z wałkami i pompami przy głowicy żeby to zadziałało. Trzeba rozkminić co to za głowica, to chyba jedyna opcja.