b18c4 remont
b18c4 remont
Witam wszystkich mam problem ze swoim EJ bierze olej kopci przy odcince trochę wstyd pokazać co się ma pod maską proszę o pomoc jakiemu warsztatowi zlecić tą robótkę (okolice Bielska - Białej , Krakowa lub Katowic i chciałbym znać koszty jak ktoś robił , na pewno głowica do roboty może pierścienie i szli wału dodam że sprężanie 14.0 - 14.1
-
- Żółtodziób
- Posty: 16
- Rejestracja: wt 27 sty 2009, 17:29:38
Wału się nie szlifuje w hondach. Koszt takiego remontu to koło 3 tyś zł na gratach oem z robocizną. Mówię tu o porządnym remoncie a nie druciarstwie. Sama robocizna to około 1 tyś zł. Części około 2 tyś (upg, uszczelki miski,pokrywy, uszczelniacze wałka rozrządu, wału korbowego itp) Wymieniaj wszystko co leci, bo jak tego nie zrobisz to się zemści na Tobie - wiem po sobie to niestety. I miej odłożoną kasę na jakieś niespodzianki typu 8 prowadnic do wymiany lub nowe zawory Polecam nabyć części w Haparts.pl
-
- Żółtodziób
- Posty: 16
- Rejestracja: wt 27 sty 2009, 17:29:38
te 3 tys to chyba mega optymistyczna cena. kolega chyba mówiąc o szlifie wału miał na myśli mikropolerke . Tak jak napisałeś uszczelki wszędzie gdzie tylko możliwe oem . Sprawdzić owalizacje tulei to podstawa , jeśli ok to honowanie plus pierścienie. Zależy czy skrecasz blok później na starych srubach czy dajesz w głowę arp to następne koszta. Dalej głowica zabielenie uszczelniacze inspekcja prowadnic docierania zaworów lub wymiany . inspekcja pompy oleju . nowy rozrzad płyny w 3 tys mega ciężko to ogarnąć a wręcz nie realne. Mnie remont c6 wyniósł 5tys zł a cena b serii czy to a2 c4 c6 to różnicy już nie ma żadnej. Ale po takiej profi robota mam nowy silnik na następne 150tys katunku , który na hamowni tak z ciekawości pokazał 7 koni więcej niż seria