Swap hamulców
odkopuje stary temat aby nie zakładać nowego, znalazłem na szrocie w mojej okolicy civica 6gen mb2 z silnikiem d14a8 i hamulcami prawdopodobnie 262 (wyczytałem na necie że ona ma 262) i teraz pytanie za 100 punktów czy to są takie same hamulce jak w eg6? ja mam eg4 i chciałbym przejść na 262. oczywiście mówię tylko o przednich hamulcach, ponieważ z tyłu to mb2 ma bębny
HakerPL1 pisze:odkopuje stary temat aby nie zakładać nowego, znalazłem na szrocie w mojej okolicy civica 6gen mb2 z silnikiem d14a8 i hamulcami prawdopodobnie 262 (wyczytałem na necie że ona ma 262) i teraz pytanie za 100 punktów czy to są takie same hamulce jak w eg6? ja mam eg4 i chciałbym przejść na 262. oczywiście mówię tylko o przednich hamulcach, ponieważ z tyłu to mb2 ma bębny
tak będzie pasować tylko mb2 ma chyba ABS jak sie nie mylę ale to w niczym nie przeszkadza
co to swapu to wyciągasz zwrotnice z zaciskiem i przewodem i wszystko u ciebie będzie p&p
- Walnuts.inc
- Nałogowiec
- Posty: 896
- Rejestracja: pn 28 mar 2011, 09:31:31
- Lokalizacja: Opolskie
Co do tego czy są takie same to trudno powiedzieć, na pewno jednotłoczkowe są tu i tu. Wiem że są różne firmy Nissin i Lucas ale które gdzie były montowane tego nie wiem.
Chcesz wiedzieć czy mają na szybko 262 mm to weź kawał druta i wygnij go aby końce wskazywały średnicę tarcz i sprawdź czy tyle mają.
MB2 ma też 4x100 więc podejdą.
Weź może też od razu korektor siły hamowania.
I jeśli się nie mylę to MB2 może mieć z tyłu bębny 200mm a EG3,4 miały bębny 180mm
Chcesz wiedzieć czy mają na szybko 262 mm to weź kawał druta i wygnij go aby końce wskazywały średnicę tarcz i sprawdź czy tyle mają.
MB2 ma też 4x100 więc podejdą.
Weź może też od razu korektor siły hamowania.
I jeśli się nie mylę to MB2 może mieć z tyłu bębny 200mm a EG3,4 miały bębny 180mm
Cry "Havoc!" and let slip the dogs of war.
a jeśli jest lucasa to ma to jakieś znaczenie? rożni się czymkolwiek od nissina? bardziej mi chodzi o zwrotnice niż o zaciski czy pompe ponieważ kiedyś kiedyś w przyszłości będę zmieniał na 282 i to mnie zastanawia. tak samo facet ze szrotu powiedział abym dla pewności zmierzył sworznie ponieważ były dwa rozmiary, prawda to?
-
- Podwójny As
- Posty: 244
- Rejestracja: wt 03 sie 2010, 20:09:21
- Lokalizacja: Bezwola/Lublin
Osobiście myślę, że niepoczebny sprzęt wsadzałem do siebie 282/262 bez korektora siły i wszystko zachowuje się super a jak już korektor siły hamowania to:
http://www.tomson.com.pl/product-pol-20 ... etlem.html
http://www.tomson.com.pl/product-pol-20 ... etlem.html