Minime, Wielopunkt D15B2
pozwole sobie się podpiąć pod temat... robiłem 'ostatnio' przejście na wielopunkt (d15b2=>b7), wszystko ładnie cacy, tylko nie mogę po dodaniu gazu przekroczyć 2k RPM... obroty rosną właśnie do tej wartości i skaczą o 100-150 RPM, a gdy depnąć gaz do dechy jest tak samo z tą różnicą że jest głośniej... na początku sądziłem, że jest to spowodowane złym zapłonem, bo gdy gasiłem silnik, ten jeszcze chwile po przekręceniu kluczyka na pozycję "0" jeszcze chwile się trząsł... w necie nic nie znalazłem i nie wiem co to może być... jak sądzicie- może to być przez pompke paliwa? niby w przejściu z b2 na b7 nie trzeba tego elementu wymieniać, ale to już jedyna rzecz, która przychodzi mi do głowy ...
proszę o pomoc
![:/ :/](./images/smilies/kwasny.gif)
No ABS, no airbags die like a man!