Szarpniecia - norma?
Szarpniecia - norma?
Witam wszystkich, szukalem odp na moje pytanie ale nic konkretnego nie znalazlem tak wiec: 1.)podczas jazdy na 3cim biegu przy predkosci powiedzmy 20 km w zakretach i na prostej poza tym ze ma muła(oczywiste) potrafi mi baardzo konkretnie szarpnac. Jadac w kilka osob problem potrafi sie pojawic nawet powyzej 1,5 tys obr na 3ce. Wiem ze generalnie nie powinienem jechac na tak niskich obrotach i staram sie tego wystrzegac ale nadal meczy mnie czy jest to normalny objaw czy po prostu powinna miec mula a szarpniecia sa spowodowane czyms innym.
2.) Mam krokowca wyczyszczonego ale przy hamowaniu silnikiem i wcisnieciu sprzegla obroty potrafia mi zjechac tak nisko ze az swiatla przygasaja. Przepustnica do czyszczenia, czujnik polozenia padniety? prosze o pomoc i z gory dzieki
2.) Mam krokowca wyczyszczonego ale przy hamowaniu silnikiem i wcisnieciu sprzegla obroty potrafia mi zjechac tak nisko ze az swiatla przygasaja. Przepustnica do czyszczenia, czujnik polozenia padniety? prosze o pomoc i z gory dzieki
- dj-napster
- Podwójny As
- Posty: 287
- Rejestracja: pt 12 mar 2010, 14:03:50
- Lokalizacja: Piła -> Krajenka
z doświadczenia wiem że szarpanie jest spowodowane:
1. Układ zapłonowy
2. luz na mechanizmie różnicowym w skrzyni
3. zerwane poduszki silnika chociaż normalnie może być widać że są całe
4. przeguby
ale to na niższych biegach powinno szarpać. Jadać na 3 biegu 20km/h powinien być muł a nie powinno szarpać
1. Układ zapłonowy
2. luz na mechanizmie różnicowym w skrzyni
3. zerwane poduszki silnika chociaż normalnie może być widać że są całe
4. przeguby
ale to na niższych biegach powinno szarpać. Jadać na 3 biegu 20km/h powinien być muł a nie powinno szarpać
hmm... nie powinno szarpac ale moze bo przy takiej predkosci na 3biegu jest duze obciazenie dla silnika i jak za duzo da gazu to silnik bd zalewany a nie bd mial sily rozpedzac auta...wtedy zaczyna trzasc silnikiem, moze poszarpywac no i bd mul jak cholera ...ale jak pisze dj-napster jeszcze warto zaplon sprawdzic bo to jest glowna przyczyna szarpania
- Laskosz
- Natchniony
- Posty: 2686
- Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Wiek: 34
Podpisuje się pod tym co napisał dj-napster,
A to że silnik jest wysoko obrotowy to chyba znaczy że ciągnie do wysokich obrotów, a nie że tylko na wysokich obrotach
A to że silnik jest wysoko obrotowy to chyba znaczy że ciągnie do wysokich obrotów, a nie że tylko na wysokich obrotach
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
viewtopic.php?t=12878
-
- Pełnoprawny User
- Posty: 59
- Rejestracja: pn 23 maja 2011, 20:21:40
- Lokalizacja: Dolnyśląsk
A jakie poduszki silnika polecacie? A znalazłem takie wkładki http://allegro.pl/honda-civic-92-00-wkl ... 25363.html
montował to ktos u siebie i co kupić żeby było dobrze.
montował to ktos u siebie i co kupić żeby było dobrze.
-
- Pełnoprawny User
- Posty: 59
- Rejestracja: pn 23 maja 2011, 20:21:40
- Lokalizacja: Dolnyśląsk
- dj-napster
- Podwójny As
- Posty: 287
- Rejestracja: pt 12 mar 2010, 14:03:50
- Lokalizacja: Piła -> Krajenka