Minime, Wielopunkt D15B2
Minime, Wielopunkt D15B2
Mam D15B2 i zastanawiam się nad paroma modami w silniku i mam kilka pytań:
1 Jaki byłby koszt przejścia na wielopunkt?
2 Jaki byłby koszt zrobienia minime z d16z6 na seryjnym d15b2 i jaka byłaby wtedy moc
Chodzi mi o koszty samych części, bez robocizny
Bo nie wiem czy inwestować w ten motor czy lepiej zmienić cały silnik
Z góry dzięki za pomoc
1 Jaki byłby koszt przejścia na wielopunkt?
2 Jaki byłby koszt zrobienia minime z d16z6 na seryjnym d15b2 i jaka byłaby wtedy moc
Chodzi mi o koszty samych części, bez robocizny
Bo nie wiem czy inwestować w ten motor czy lepiej zmienić cały silnik
Z góry dzięki za pomoc
-
- Podwójny As
- Posty: 244
- Rejestracja: wt 03 sie 2010, 20:09:21
- Lokalizacja: Bezwola/Lublin
-
- Podwójny As
- Posty: 244
- Rejestracja: wt 03 sie 2010, 20:09:21
- Lokalizacja: Bezwola/Lublin
A to zmienia postać rzeczy , aczkolwiek nie pakuj d16a9 - problematyczny silnik , ze zdrowego d15 da się więcej wycisnąć ( tanim kosztem oczywiście ) , b jak najbardziejPawelll pisze:Na początek myślałem nad wielopunktem tanim kosztem, a później swap D16A9 albo jakaś B-seria.
Jaką moc będzie miał d15b2 na wielopunktowym wtrysku na gratach z2 ?
-
- Podwójny As
- Posty: 244
- Rejestracja: wt 03 sie 2010, 20:09:21
- Lokalizacja: Bezwola/Lublin
Coś koło tego, niektórzy twierdzą że nawet troche więcej.Pawelll pisze:na częściach z2 będzie tyle samo mocy co na b7 ?
Nie może.Na częściach z z2 wiem że może zostać komputer,
Tu masz wszystko co chesz wiedzieć o mpfi na gratach z2,a6
http://www.civicklub.pl/forum/showthrea ... FI-na-OBD0
Na swap wielopunktu potrzebujesz :
- aparat zapłonowy
- komputer
- wiązkę ( można ją przerobić ale to gra nie warta świeczki )
- kolektor ssący
- listwę wtryskową
Na częściach z d15b7 jest dokładnie tyle samo mocy co z z2 , z2 ma o 10 koni więcej ponieważ ma inny wałek rozrządu i minimalnie większą pojemność.
- aparat zapłonowy
- komputer
- wiązkę ( można ją przerobić ale to gra nie warta świeczki )
- kolektor ssący
- listwę wtryskową
Na częściach z d15b7 jest dokładnie tyle samo mocy co z z2 , z2 ma o 10 koni więcej ponieważ ma inny wałek rozrządu i minimalnie większą pojemność.
Wszystkie te części z silnika D16Z2Cichacz pisze:Na swap wielopunktu potrzebujesz :
- aparat zapłonowy
- komputer
- wiązkę ( można ją przerobić ale to gra nie warta świeczki )
- kolektor ssący
- listwę wtryskową
wiązka potrzebna tylko dlatego że są inne kostki przy kolektorze czy coś jeszcze??
Możecie mi wytłumaczyć co to jest "OBD0 i OBD1" bo honde mam od początku lipca i nie wszystko jeszcze rozkminiłem.
-
- Podwójny As
- Posty: 244
- Rejestracja: wt 03 sie 2010, 20:09:21
- Lokalizacja: Bezwola/Lublin
z6!!Pawelll pisze:Wszystkie te części z silnika D16Z2Cichacz pisze:Na swap wielopunktu potrzebujesz :
- aparat zapłonowy
- komputer
- wiązkę ( można ją przerobić ale to gra nie warta świeczki )
- kolektor ssący
- listwę wtryskową
wiązka potrzebna tylko dlatego że są inne kostki przy kolektorze czy coś jeszcze??
Możecie mi wytłumaczyć co to jest "OBD0 i OBD1" bo honde mam od początku lipca i nie wszystko jeszcze rozkminiłem.
mam nawet takie do sprzedania za 1000 zł sprawdź w dział sprzedam.