Powazny problem z hanią... :(
Powazny problem z hanią... :(
cześć!
chłopaki i dziewczyny mam taki problem z hanna: nie moge wrzucic biegu ! wymieniłem wysprzęglik, pompe sprzęgła i dalej się nie da oprócz tego pod maską cos szumi, a po wcisnieciu sprzęgła ustaje, raz na 10x bieg wejdzie ale zazwyczaj jest opór i ni ch*ja... wszystko zaczeło się od tego, że rozbiłem szybe przednią i odkąd samochod stoi zaczeły sie dziac te dziwne trzeczy, wczesniej chodziło wszystko w miare dobrze. teraz mam pytanie opłaca się to robic? sprzęgło łapie nisko, pedał do pewnego momentu jest luźny, myslalem ze po wymianie wysprzęglika i pompy bedzie jakas poprawa, ale nic to nie pomogło... to szumienie to prawdopodobnie skrzynia tak? w takim wypadku byłoby ewentualnie do roboty sprzęgło, skrzynia i ta nieszczęsna szyba czyli koszt grubo ponad 2tysie za wszystko (za samochod dalem 3 1,5 roku temu) samochod ogolnie jest w dość średnim stanie najchętniej bym go sprzedał, ale z takimi dolegliwosciami chyba sie nawet sprzedawac tego nie opłaca, prosze o jakies konkretne rady co z tym zrobic, w civicu wymieniłem ostatnio bardzo duzo częsci miedzy innymi tuleje, sworznie, pompe sprzegła wysprzeglik, przeguby i normalnie jestem załamany tym co sie dzieje z tym autem teraz.. ...czy jedynym sensownym wyjsciem z tej sytuacji bylboy sprzedanie samochodu na częsci?
chłopaki i dziewczyny mam taki problem z hanna: nie moge wrzucic biegu ! wymieniłem wysprzęglik, pompe sprzęgła i dalej się nie da oprócz tego pod maską cos szumi, a po wcisnieciu sprzęgła ustaje, raz na 10x bieg wejdzie ale zazwyczaj jest opór i ni ch*ja... wszystko zaczeło się od tego, że rozbiłem szybe przednią i odkąd samochod stoi zaczeły sie dziac te dziwne trzeczy, wczesniej chodziło wszystko w miare dobrze. teraz mam pytanie opłaca się to robic? sprzęgło łapie nisko, pedał do pewnego momentu jest luźny, myslalem ze po wymianie wysprzęglika i pompy bedzie jakas poprawa, ale nic to nie pomogło... to szumienie to prawdopodobnie skrzynia tak? w takim wypadku byłoby ewentualnie do roboty sprzęgło, skrzynia i ta nieszczęsna szyba czyli koszt grubo ponad 2tysie za wszystko (za samochod dalem 3 1,5 roku temu) samochod ogolnie jest w dość średnim stanie najchętniej bym go sprzedał, ale z takimi dolegliwosciami chyba sie nawet sprzedawac tego nie opłaca, prosze o jakies konkretne rady co z tym zrobic, w civicu wymieniłem ostatnio bardzo duzo częsci miedzy innymi tuleje, sworznie, pompe sprzegła wysprzeglik, przeguby i normalnie jestem załamany tym co sie dzieje z tym autem teraz.. ...czy jedynym sensownym wyjsciem z tej sytuacji bylboy sprzedanie samochodu na częsci?
-
- Pełnoprawny User
- Posty: 69
- Rejestracja: śr 03 sie 2011, 20:27:20
- Lokalizacja: Kalwaria Z
Buda w stanie śrendiem, z kazdej storny praktycznie jest jakis mały defekt, wgniotka czy cos.. no i te nadkola delikatnie podjedzone przez rudą pipe, ale za to podłoga w idealnym stanie 0 dziur, praktycznie bez rdzy
Czyli mówicie najprawdopodobniej sprzęgło do roboty? nie ma mozliwosci zeby to była jakas pierdółka niedroga?
a to chrobotanie, szumienie czy jak to nazwac, które ustępuje po wcisnieciu sprzegła to co to? bo czytalem troche i pisza, ze skrzynia
Czasami wejdzie bieg, ale raczej żadko to sie zdarza, na wyłączonym silniku wchodzą ładnie bez zadnych problemow. Dopuki jezdzilem samochodem to chodziło to dobrze, dopiero jak stoi w garazu od 2 miesiecy to takie dziwne akcje sie dzieja blee (sprzęgło nisko łapało, ale chodzic chodziło tak jak powinno wtedy raz na 10 imalem problem z wrzuceniem biegu, a teraz wchodzi raz na 10 )
Czyli mówicie najprawdopodobniej sprzęgło do roboty? nie ma mozliwosci zeby to była jakas pierdółka niedroga?
a to chrobotanie, szumienie czy jak to nazwac, które ustępuje po wcisnieciu sprzegła to co to? bo czytalem troche i pisza, ze skrzynia
Czasami wejdzie bieg, ale raczej żadko to sie zdarza, na wyłączonym silniku wchodzą ładnie bez zadnych problemow. Dopuki jezdzilem samochodem to chodziło to dobrze, dopiero jak stoi w garazu od 2 miesiecy to takie dziwne akcje sie dzieja blee (sprzęgło nisko łapało, ale chodzic chodziło tak jak powinno wtedy raz na 10 imalem problem z wrzuceniem biegu, a teraz wchodzi raz na 10 )
- Laskosz
- Natchniony
- Posty: 2686
- Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Wiek: 34
to chrobotanie to łożysko na wałku sprzęgłowym. A co masz ciekawego w tym aucie co by mogło iść na handel ?
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
viewtopic.php?t=12878
wahacze przednie dolne z nowymi tulejami, sworznie załozone nówki 555, łozysko kola prawego, hamulce tył, pompa sprzęgła, wysprzeglik, końcówki drązków, spręzyny obnizające dosyc sporo nie wiem dokladnie ile, ale przy felgach 15 wygląda jakby nie było szpary kurde no nie wiem na cżesci to mi szkoda tego sprzedawac bo doinwestowałem ostatnio troche, te wszystkie wymienione częsci są nóweczki i praktycznie nie jezdzone bo zaraz po wymianie myłem samochod z pęknietą szybą i sie rozlazło na całą... i tak stała i stała, a teraz to sprzęgło... zalamac sie mozna
wyczytałem cos takiego:
"to nie jest łożysko oporowe, tylko na wałku głównym skrzyni (koszt około 75 PLN + robocizna). Oporowe wyje przy wciśniętym sprzągle."
ale czy to łozysko miałoby wplyw na wysprzęglanie? czy i to i to jest popsute :X
raz na jakis czas wejdzie bieg, nawet czasem jak oborty są niskie to częsciej wchodzi.
wyczytałem cos takiego:
"to nie jest łożysko oporowe, tylko na wałku głównym skrzyni (koszt około 75 PLN + robocizna). Oporowe wyje przy wciśniętym sprzągle."
ale czy to łozysko miałoby wplyw na wysprzęglanie? czy i to i to jest popsute :X
raz na jakis czas wejdzie bieg, nawet czasem jak oborty są niskie to częsciej wchodzi.