Remont D15b7 czy swap

Serce samochodu niedomaga ?
Lenar
Pełnoprawny User
Posty: 63
Rejestracja: pt 22 kwie 2011, 13:19:32
Lokalizacja: Bogatynia

Remont D15b7 czy swap

#1

Post autor: Lenar »

Witam pany. Mam dylemat czy zrobic remont silnika b7 czy zrobic swap na d16z6. do wydania mam 2k. Co myślicie ?
davinci1991
Pełnoprawny User
Posty: 76
Rejestracja: wt 22 lut 2011, 22:22:26
Lokalizacja: Złotów

#2

Post autor: davinci1991 »

mysle ze jak autko do uzytku codziennego i juz znudziło ci sie 101km to swapuj na z6 ;)
Lenar
Pełnoprawny User
Posty: 63
Rejestracja: pt 22 kwie 2011, 13:19:32
Lokalizacja: Bogatynia

#3

Post autor: Lenar »

Tylko teraz pytanie czy znajde z6 w dobrym stanie za 2k :)
Awatar użytkownika
Grzesieek
Moderator
Posty: 4531
Rejestracja: pn 26 kwie 2010, 15:55:44
Lokalizacja: Orneta

#4

Post autor: Grzesieek »

Nie ma szans, żeby wyrobić się z całym swapem w 2k. Po drodze wyjdzie Ci sryliard pierdół które pochłoną masę pieniędzy.
davinci1991
Pełnoprawny User
Posty: 76
Rejestracja: wt 22 lut 2011, 22:22:26
Lokalizacja: Złotów

#5

Post autor: davinci1991 »

Fakt za 2 k ciezko , wiec remont na oem-ach ;) + ostrzejszy wałek (z2) i latasz dalej ;D
pare konikow przybedzie ;D
alikk1
Pełnoprawny User
Posty: 87
Rejestracja: wt 20 gru 2011, 10:17:53
Lokalizacja: Ruda Śląska 1

#6

Post autor: alikk1 »

albo minime, 2k powinno wystarczyc a juz bedzie vtec :gunsmilie:
Black_EJ2


AIRTEL Ruda Śląska.. husiamy 80 ponad chodnikami
Olek60

#7

Post autor: Olek60 »

też bym na to stawiał, może trzeba będzie dołożyć trochę ale wyremontować dół i dołożyć czapkę z6 i będzie wszystkiego po trochu :)
Lenar
Pełnoprawny User
Posty: 63
Rejestracja: pt 22 kwie 2011, 13:19:32
Lokalizacja: Bogatynia

#8

Post autor: Lenar »

Ale za same graty do minime wyjda ponad 1k ;/
alikk1
Pełnoprawny User
Posty: 87
Rejestracja: wt 20 gru 2011, 10:17:53
Lokalizacja: Ruda Śląska 1

#9

Post autor: alikk1 »

no wiesz, nikt nie mowil ze zycie jest łatwe. Moc silnika nie beierze się z nowego filtra powietrza za 50 dyszek ;P
fakt,wyjdzie to w granicach tysiaca, ale jesli kolega chce miec przyrost mocy w najmniejszych kosztach zasada działania "wszystko ma miec rece i nogi" to minime jest tutaj najlepszym rozwiązanem.
ssacy Z6, wydechowy Z6, wałek Z2, dolot CAI, ostre mapy paliwa, profilaktycznie wymiana filtrów i juz jest malinowo ;]
Black_EJ2


AIRTEL Ruda Śląska.. husiamy 80 ponad chodnikami
CYkada
Nałogowiec
Posty: 820
Rejestracja: sob 22 maja 2010, 22:53:50
Lokalizacja: poznan

#10

Post autor: CYkada »

jakbym miał b7, to nawet bym się nie zastanawiał tylko robił remont + VTEC, bo po pierwsze- nie wyrobisz się we 2k na swap z6, drugie "nowe" z6 tez moze się nadawać do remontu.
ODPOWIEDZ