Alarm a centralka, da sie połączyć
Alarm a centralka, da sie połączyć
Witam, zakupiłem sedana ale nie dostałem żadnych kwitów z alarmu i nie bardzo wiem co to za model, na razie działa, ale nie wiem czy tak do końca dobrze bo są czasami problemy z odpaleniem ale to na inna bajkę.
Mianowicie, alarm prezentuje się następująco:
Może nie widać za dobrze ale z tych 2 mniejszych wsuwek są tylko podłączone 2 kable , zielony i czerwony, reszta jest ucięta.
Chciał bym się dowiedzieć do czego są te poucinane kable, zależy mi na podpięciu się do centralnego zamka by dał się sterować nim za pomocą pilota od alarmu?
centralka jest fabryczna hondy
Mianowicie, alarm prezentuje się następująco:
Może nie widać za dobrze ale z tych 2 mniejszych wsuwek są tylko podłączone 2 kable , zielony i czerwony, reszta jest ucięta.
Chciał bym się dowiedzieć do czego są te poucinane kable, zależy mi na podpięciu się do centralnego zamka by dał się sterować nim za pomocą pilota od alarmu?
centralka jest fabryczna hondy
Tylko że nie mam immobilisera, a w alarmie chyba jest odłączanie pompy, inna kwestia to czy pompa musi pracować za każdym razem jak się włącza zapłon, może jest jakiś czujnik ciśnienia i nie załącza jak jak jest ciśnienie w wtrysku?
Ale to nie o tym chciałem tutaj pisać
add
Rozebrałem drzwi i tam mam siłownik master, idą do niego 3 kable z centralki hondy:
Da się chyba nimi wysterować zamykanie i otwieranie centralki, ale to nie wszystko, są jeszcze 2 inne kable z siłownika nigdzie nie podpięte:
Zielony i niebieski, dawałem na nie +12v i masę, nic się nie działo, wiec do czego one są??
Ale to nie o tym chciałem tutaj pisać
add
Rozebrałem drzwi i tam mam siłownik master, idą do niego 3 kable z centralki hondy:
Da się chyba nimi wysterować zamykanie i otwieranie centralki, ale to nie wszystko, są jeszcze 2 inne kable z siłownika nigdzie nie podpięte:
Zielony i niebieski, dawałem na nie +12v i masę, nic się nie działo, wiec do czego one są??
Ostatnio zmieniony czw 19 kwie 2012, 11:53:37 przez szatri, łącznie zmieniany 1 raz.
- dj-napster
- Podwójny As
- Posty: 287
- Rejestracja: pt 12 mar 2010, 14:03:50
- Lokalizacja: Piła -> Krajenka
A gdzie masz obudowę od tego alarmu?
co do problemów z odpalaniem to raczej inna przyczyna.
Niepodłączone dodatkowe przewody od siłownika są od sterowania drugim siłownikiem, nie potrzebne tobie bo masz i tak fabrycznie centralny.
Siłownik który jest na zdjęciu ktoś podłączył po to żeby zamykać wszystkie drzwi pilotem, jak ten siłownik "szarpnie" drut od zamykania w drzwiach kierowcy to wszystkie inne drzwi też się zamkną.
Trzeba miernikiem sprawdzić na których obciętych dwóch przewodach alarmu pojawia się na przemian impuls przy zamykaniu i otwieraniu drzwi pilotem, możliwe że są takie przy tym alarmie, wtedy podłącz je do tego siłownika.
Kolejne przewody poucinane to mogą być np: dodatkowy kanał do otwierania bagażnika lub wlewu paliwa, długi sygnał do domykania szyb itp, miernikiem to można sprawdzić
co do problemów z odpalaniem to raczej inna przyczyna.
Niepodłączone dodatkowe przewody od siłownika są od sterowania drugim siłownikiem, nie potrzebne tobie bo masz i tak fabrycznie centralny.
Siłownik który jest na zdjęciu ktoś podłączył po to żeby zamykać wszystkie drzwi pilotem, jak ten siłownik "szarpnie" drut od zamykania w drzwiach kierowcy to wszystkie inne drzwi też się zamkną.
Trzeba miernikiem sprawdzić na których obciętych dwóch przewodach alarmu pojawia się na przemian impuls przy zamykaniu i otwieraniu drzwi pilotem, możliwe że są takie przy tym alarmie, wtedy podłącz je do tego siłownika.
Kolejne przewody poucinane to mogą być np: dodatkowy kanał do otwierania bagażnika lub wlewu paliwa, długi sygnał do domykania szyb itp, miernikiem to można sprawdzić
Trochę pogrzebałem w tych alarmach i najbliżej prawdy udało mi się znaleźć
Pilot
Ale jest mały szkopuł bo kolorki kabli i podłączenia się nie zgadzają! Może to jakiś pochodny model?Anakonda Ar-7-1z
Mam obudowę ale to kawałek plastiku bez żadnych oznaczeń.dj-napster pisze:A gdzie masz obudowę od tego alarmu?
Tak zgadza się, testowałem drugim akumulatorem przez otwarte okno i działa.dj-napster pisze: Siłownik który jest na zdjęciu ktoś podłączył po to żeby zamykać wszystkie drzwi pilotem, jak ten siłownik "szarpnie" drut od zamykania w drzwiach kierowcy to wszystkie inne drzwi też się zamkną.
Próbowałem to sprawdzić lecz nic ciekawego nie znalazłem, nie ma dwóch kabli co by na przemiennie było +12i masa, prawdopodobnie jest jakiś "mostek/przystawka" do sterowania plusem lub minusem do zamka w drzwiach.dj-napster pisze: Trzeba miernikiem sprawdzić na których obciętych dwóch przewodach alarmu pojawia się na przemian impuls przy zamykaniu i otwieraniu drzwi pilotem, możliwe że są takie przy tym alarmie, wtedy podłącz je do tego siłownika.
Pilot