Pomocy licznik !!
Pomocy licznik !!
Dzis pomalowalem wskazowki licznika farba fluorescencyjna , machnołem wskazowke może ze dwa pociągnięcia pędzelka. No i stało się podczas jazdy obroty przekłajume o 500 , predkosciomierz nie podnosi sie na wstecznym , podczas jazdy podnosi sie troszke . Wynika ,że wskazowki są za cięzkie , można jakoś zmyć ta farbe i powrocić do białych wskazówek ?
- Walnuts.inc
- Nałogowiec
- Posty: 896
- Rejestracja: pn 28 mar 2011, 09:31:31
- Lokalizacja: Opolskie
- Walnuts.inc
- Nałogowiec
- Posty: 896
- Rejestracja: pn 28 mar 2011, 09:31:31
- Lokalizacja: Opolskie
malowalem,rozbieralem na czesci praktycznie pierwsze (musialbys poczytac troche manuali o podswietlaniu SMD licznikow)
tak jak koledzy piszą wyżej, nie jest to sprawa 'ciezkiej' wskazówki lecz niestety naruszonego mechanizmu glownego - mowie tutaj o tym trzpieniu na ktory jest nabita wskazówka.
jeżeli chcialbys wykalibrowac oborty to tak typoo, ale ofem na chłopski rozum mozna to ogarnac podpinając fure pod kompa ktory pokazuje ile aktualnie silnik ma RPM [z tego co wiem rozne bajery są takie, w Ibizie mojej matki tak koleś mierzyl to widzialem] Co do predkosci to juz gorzej. Tutaj tez na mega mega chłopski rozum + hardcore nie disco odpowiedzialnosci i najlepszy z najlepszych przyjacieli obok ciebie.
Navi i jedziesz z rozebranymi zegarami. Mniej wiecej nawi przekłamuje o 10 km w dół, wiec jezeli pokaze ci ze zasuwasz 20 na godzine to na zegarach kumpel ci ustawia strzałke na 30. Proste ? nieodpowiedzialne, ale moze zadziala..rób to kajś na polnej drodze cos takiego
Druga, lepsza stroną tego medalu to również wspomniana wymiana zegarów. Olej allegro...allegro=alledrogo. Mamy tutaj na forum dzial 'sprzedam'. Poszukaj, ostatnio był dodany temat [tak tak, śledze kazdy na bierzaco] gdzie gosciu mial licznik z EJ2 [V gen coupe] Ceny oscylują mniej wiecej tak samo.. ALE ! tutaj masz pewnosc ze nie bylo nic grzebane, przekrecane i inne pitu pitu lutowanko "skierowanko na badanko" ...
Jak wymienic zegar to znajdź na necie bo multum tego jest, nawet chyba u nas na forum gdzies powinno byc.
Pytałeś też o przebieg - nom, bedzie taki jaki silnik dawcy miał przejechany... Ogólnie, zas mozesz rozebrac obydwa zegary i przerzucic sam mechanizm naliczający kilosy ale od razu mowie ze gra nie warta świeczi, tam jest tez swojego rozdzaju 'ploma' ... o ile dobrze pameitam w formie takeigo duzego roztopionego plastikowego kleksa. Bez niechrześcijańskiego rozwalenia tego nie sądze zebys cofnął przebieg.
Mysle ze wiele osob sie ze mną zgodzi jednoczesnie dobrze ci radzac : Nic na siłe wszystko młotkiem.
Kup nowe zegary, bo tak bedzie ci prosciej i BEZPIECZNIEJ. Chcesz zeby to luxtorpeda wyglądało, tez nie ma problemu tylko ucz się na własnych błedach. Obklej tarcze dokola tasma malarską i walnij parbka same strzałki. nie ma bata ze strzalka bedzie 'za ciezka'. niech rpzeschnie, zdejmij cover i malinowo złoż i ciesz sie 'odmlodzona' gablotą. To jedyne sensowne wyjscie z tej sytuacji.
powodzenia, eloo
tak jak koledzy piszą wyżej, nie jest to sprawa 'ciezkiej' wskazówki lecz niestety naruszonego mechanizmu glownego - mowie tutaj o tym trzpieniu na ktory jest nabita wskazówka.
jeżeli chcialbys wykalibrowac oborty to tak typoo, ale ofem na chłopski rozum mozna to ogarnac podpinając fure pod kompa ktory pokazuje ile aktualnie silnik ma RPM [z tego co wiem rozne bajery są takie, w Ibizie mojej matki tak koleś mierzyl to widzialem] Co do predkosci to juz gorzej. Tutaj tez na mega mega chłopski rozum + hardcore nie disco odpowiedzialnosci i najlepszy z najlepszych przyjacieli obok ciebie.
Navi i jedziesz z rozebranymi zegarami. Mniej wiecej nawi przekłamuje o 10 km w dół, wiec jezeli pokaze ci ze zasuwasz 20 na godzine to na zegarach kumpel ci ustawia strzałke na 30. Proste ? nieodpowiedzialne, ale moze zadziala..rób to kajś na polnej drodze cos takiego
Druga, lepsza stroną tego medalu to również wspomniana wymiana zegarów. Olej allegro...allegro=alledrogo. Mamy tutaj na forum dzial 'sprzedam'. Poszukaj, ostatnio był dodany temat [tak tak, śledze kazdy na bierzaco] gdzie gosciu mial licznik z EJ2 [V gen coupe] Ceny oscylują mniej wiecej tak samo.. ALE ! tutaj masz pewnosc ze nie bylo nic grzebane, przekrecane i inne pitu pitu lutowanko "skierowanko na badanko" ...
Jak wymienic zegar to znajdź na necie bo multum tego jest, nawet chyba u nas na forum gdzies powinno byc.
Pytałeś też o przebieg - nom, bedzie taki jaki silnik dawcy miał przejechany... Ogólnie, zas mozesz rozebrac obydwa zegary i przerzucic sam mechanizm naliczający kilosy ale od razu mowie ze gra nie warta świeczi, tam jest tez swojego rozdzaju 'ploma' ... o ile dobrze pameitam w formie takeigo duzego roztopionego plastikowego kleksa. Bez niechrześcijańskiego rozwalenia tego nie sądze zebys cofnął przebieg.
Mysle ze wiele osob sie ze mną zgodzi jednoczesnie dobrze ci radzac : Nic na siłe wszystko młotkiem.
Kup nowe zegary, bo tak bedzie ci prosciej i BEZPIECZNIEJ. Chcesz zeby to luxtorpeda wyglądało, tez nie ma problemu tylko ucz się na własnych błedach. Obklej tarcze dokola tasma malarską i walnij parbka same strzałki. nie ma bata ze strzalka bedzie 'za ciezka'. niech rpzeschnie, zdejmij cover i malinowo złoż i ciesz sie 'odmlodzona' gablotą. To jedyne sensowne wyjscie z tej sytuacji.
powodzenia, eloo
Ostatnio zmieniony pt 06 kwie 2012, 12:11:43 przez alikk1, łącznie zmieniany 1 raz.
Black_EJ2
AIRTEL Ruda Śląska.. husiamy 80 ponad chodnikami
AIRTEL Ruda Śląska.. husiamy 80 ponad chodnikami