Lej MOTUL 6100 synergie + 10W40 albo jakiś Valvoline i będziesz zadowolonyarvish pisze:a tak dokładnie bo odmian jest dużo
Oleje - zbiorczy temat
ja mam pytanie bo w mojej D13b2 pasuje mi wymienic olej a na kartce pisze ze byl lany 5w50 castrol i mam dylemat czy rzeczywiscie byl taki czy inny, i jaki wlac teraz moze ktos pomoze bylbym wdzieczny czy moze 10 w przy przebiegu 250tys lac?? oczywiscie nie bierze oleju w nienormowanych ilosciach.
Pawel
- Walnuts.inc
- Nałogowiec
- Posty: 896
- Rejestracja: pn 28 mar 2011, 09:31:31
- Lokalizacja: Opolskie
- Walnuts.inc
- Nałogowiec
- Posty: 896
- Rejestracja: pn 28 mar 2011, 09:31:31
- Lokalizacja: Opolskie
To ja dołączę się też z pytaniem. Co myślicie o tym oleju?
http://allegro.pl/olej-mineralny-15w40- ... 84582.html
Mam teraz mobila 10w40 i łyka mi 3L na 10 000 KM... Ten podobno zawiera jakiś siarczek molibdenu czy coś tam i że jest lepiej dla silnika i mało go pali... Słyszał ktoś jakieś teorie o tym oleju?
http://allegro.pl/olej-mineralny-15w40- ... 84582.html
Mam teraz mobila 10w40 i łyka mi 3L na 10 000 KM... Ten podobno zawiera jakiś siarczek molibdenu czy coś tam i że jest lepiej dla silnika i mało go pali... Słyszał ktoś jakieś teorie o tym oleju?
Grzesieek pisze:HakerPL1, masz w tej chwili pewnie pół syntetyk, także nie ryzykowałbym zalewania tego oleju- sprzedaj go np.
sprzedać olej który kosztuje ponad 50zł za litr i który oficjalnie zaleca Ferrari do stosowania w modelu F360 żeby kupić coś innego?
znalazłem takie opisy tego oleju:
i podobnego forumShell Helix Ultra Racing 10W-60
Najdoskonalsze zabezpieczenie silników w samochodach wyścigowych, sportowych i terenowych.
Shell Helix Ultra Racing to unikalny, syntetyczny olej zapewniający najlepszą ochronę i znakomite osiągi silników najwyższej mocy benzynowych lub Diesla wykorzystywanych w pojazdach rajdowych, wyścigowych i terenowych. Powstały w wyniku połączenia technologii firmy Shell i wieloletnich doświadczeń na torach wyścigowych Formuły 1, Shell Helix Ultra Racing 10W-60 sprawdza się w najbardziej ekstremalnych warunkach jazdy. Jego dodatkową zaletą jest możliwość stosowania we wszystkich silnikach czterosuwowych starych , zabytkowych, chłodzonych powietrzem lub wymagających dużych dolewek, zapewniając ich właściwą pracę, doszczelnienie i wyciszenie.
Zastosowanie
We wszystkich silnikach benzynowych naturalnie zasilanych, z wtryskiem paliwa, turbodoładowanych, wielozaworowych, pracujących w najcięższych warunkach na torach wyścigowych.
W silnikach dużej pojemności i mocy zarówno benzynowych jak i Diesla.
Zalety eksploatacyjne
Doskonałe zabezpieczenie silnika. We wszystkich warunkach jazdy, a przede wszystkim w jeździe rajdowej i wyścigowej.
Niezawodność. Gruntownie przetestowany i sprawdzony przez technologów Shell.
Technologia Formuły 1.
Sprawdzony na torach wyścigowych całego świata.
Kompatybilny z katalizatorem i turbosprężarką. Przewyższa wymogi przemysłowe.
Zapobiega powstawaniu zanieczyszczeń dzięki pakietowi ACTIVE CLEANSING AGENTS.
http://www.honda.gda.pl/smf/index.php?topic=20184.0