rozbieranie licznika

Problemy z prądem.
niuniexPL
Natchniony
Posty: 1940
Rejestracja: wt 09 sie 2011, 19:34:51

rozbieranie licznika

#1

Post autor: niuniexPL »

Nie wiem, chyba to odpowiedni dział :)

Mam kilka pytań, na które nie znalazłem odpowiedzi w necie...

Mam wyjęty licznik.
1Jak mam zdjąć tą szybkę? Rozklejać delikatnie skalpelem?
2Jak mam zdjąć ten czarny plastik pod szybką? Przeszkadza mi ten bolec od resetowania km.. Jego się jakoś wyciąga? Nie chcę nic na siłę, żeby nie połamać :)
3. da radę wyjąć wskazówki od zegarów, czy się ułamią?

Z góry dziękuję za nieodesłanie mnie do piekła i nie napisanie, że taki wątek już był :) - nie znalazłem...
siatek81
Podwójny As
Posty: 274
Rejestracja: pn 14 lis 2011, 17:03:38
Lokalizacja: OPO

#2

Post autor: siatek81 »

Szybkę rozklej.
Wskazówki lubią się łamać przynajmniej ja tak miałem w byłym aucie.
Jeśli pomalujesz farbą do hebli wskazówki to w nocy będą one słabo widoczne wiem bo moje tak pomalowałem
niuniexPL
Natchniony
Posty: 1940
Rejestracja: wt 09 sie 2011, 19:34:51

#3

Post autor: niuniexPL »

a co z tym bolcem? jego gdzieś się rozkręca, czy wyciąga mocniej?

Zeszło :) Mocno siedziało, to sama guma jest :D
siatek81
Podwójny As
Posty: 274
Rejestracja: pn 14 lis 2011, 17:03:38
Lokalizacja: OPO

#4

Post autor: siatek81 »

Bolca się po prostu wyciąga
Kondraczek
Podwójny As
Posty: 244
Rejestracja: wt 03 sie 2010, 20:09:21
Lokalizacja: Bezwola/Lublin

#5

Post autor: Kondraczek »

niuniexPL pisze:3. da radę wyjąć wskazówki od zegarów, czy się ułamią?
Da się tylko delikatnie jak z jajkiem żeby nie połamać bolców.
pawelvti
Berbeć
Posty: 23
Rejestracja: ndz 30 maja 2010, 19:53:32
Lokalizacja: Olsztynek

#6

Post autor: pawelvti »

Ten bolec od resetu poprostu pociągnij to jest gumowa nasadka.
niuniexPL
Natchniony
Posty: 1940
Rejestracja: wt 09 sie 2011, 19:34:51

#7

Post autor: niuniexPL »

No już ogarnąłem :) Teraz największym problemem będzie zmiana tarczy, bo jest lekko nie ten tego, a moja stara jest w stanie igła :) Muszę spróbować te wskazówki wyjąć...

Jakieś porady?

Z licznika złomu udało mi się zdjąć :) Już wiem o co chodzi :D
Ostatnio zmieniony wt 27 mar 2012, 20:41:46 przez niuniexPL, łącznie zmieniany 1 raz.
pawelvti
Berbeć
Posty: 23
Rejestracja: ndz 30 maja 2010, 19:53:32
Lokalizacja: Olsztynek

#8

Post autor: pawelvti »

Ja podwadzałem u Siebie widelcem i poszło zgodnie z planem,a jakie tarcze zakładasz?
niuniexPL
Natchniony
Posty: 1940
Rejestracja: wt 09 sie 2011, 19:34:51

#9

Post autor: niuniexPL »

Tarcze takie zakładam jakie były, oemowe, ale ta co mam teraz jest lekko wybrzuszona i to dupnie wygląda... Kiedyś planuję założyć jakieś inne tarcze, ale to w odległej przyszłośći :)
niuniexPL
Natchniony
Posty: 1940
Rejestracja: wt 09 sie 2011, 19:34:51

#10

Post autor: niuniexPL »

ehh, ułamałem wskazówkę od paliwa :/ to teraz muszę poszukać samego miernika temperatury i wskaźnika paliwa... :/ Ma ktoś może? :D
pawelvti
Berbeć
Posty: 23
Rejestracja: ndz 30 maja 2010, 19:53:32
Lokalizacja: Olsztynek

#11

Post autor: pawelvti »

Ja mam :laugh:
niuniexPL
Natchniony
Posty: 1940
Rejestracja: wt 09 sie 2011, 19:34:51

#12

Post autor: niuniexPL »

Potrzebuję samego tego co jest w środku.. Nie chcę całego licznika :)

Najchętniej przyjmę stawiając czteropak na zlocie, jak ktoś ma za dużo o jeden zepsuty licznik, a to akurat jest sprawne... Nawet nie musi być sprawne to do mierzenia temperatury silnika, chodzi mi o samo to od paliwa :)
Olek60

#13

Post autor: Olek60 »

wskazówki trzeba było malować markerem, łatwiej, szybciej, wygodniej i jak sam widzisz... bezpieczniej :)
niuniexPL
Natchniony
Posty: 1940
Rejestracja: wt 09 sie 2011, 19:34:51

#14

Post autor: niuniexPL »

hmm, spróbuję lutownicą coś poradzić, może się uda dolutować.. A co do wskazówek to chyba tak zrobię :P


EDIT: nic z tego, złamało się na samym końcu :/ Jak ktoś będzie miał takie coś to na PW walić :)
ODPOWIEDZ