Przygotowanie ECU pod datalogging

Czyli jak to zrobić i się nie narobić.
andybreaks
Berbeć
Posty: 49
Rejestracja: ndz 27 mar 2011, 09:58:39
Lokalizacja: Karczew

#41

Post autor: andybreaks »

Hondy ani żadnego innego pojazdu poza grupą pojazdów VAG nie podłączysz do tego.
pawelel

#42

Post autor: pawelel »

Szukam takiej możliwości aby podłączyć się do ECU bez lutowania itd. Myślałem, że takie coś zda rezultat, jest w ogóle taka możliwość, aby za pomocą kabli w miarę dostępnych to zrobić??
Jeżeli może mi ktoś wyjaśnić dlaczego tak się nie da, myślałem że kabel to kabel a ten VAG to tylko oprogramowanie do tego.
Awatar użytkownika
mlynek
Obeznany
Posty: 115
Rejestracja: czw 15 sty 2009, 18:52:43
Lokalizacja: Mielec

#43

Post autor: mlynek »

pawelel pisze:Jeżeli może mi ktoś wyjaśnić dlaczego tak się nie da, myślałem że kabel to kabel a ten VAG to tylko oprogramowanie do tego.
Chociażby dlatego że są różnice w protokole komunikacji a mówiąc prościej to tak jakbyś pojechal do japoni i próbował się dogadać po polsku
Modyfikacje ECU i wiązek elektrycznych.
radek_czb

#44

Post autor: radek_czb »

panowie czy zamiast tych kabli mogę użyć czegoś takiego http://allegro.pl/konwenter-usb-rs232-t ... 81299.html żeby odczytać dane z freelog'a sorry za odkop tematu ale nikt nie może mi wyjaśnić
Awatar użytkownika
mlynek
Obeznany
Posty: 115
Rejestracja: czw 15 sty 2009, 18:52:43
Lokalizacja: Mielec

#45

Post autor: mlynek »

tak powinno działać, ustaw tylko zworkę na tryb pracy 5V
Modyfikacje ECU i wiązek elektrycznych.
radek_czb

#46

Post autor: radek_czb »

ok wielkie dzięki. Mam jeszcze jedno pytanko ktos bawił się w Cromie ? Jak ustawić procedurę startową dl P28 trzeba zarejestrowac program? Ściągnąłem te dodatkowe pliki ale nie mogę nic zrobić ktoś mi wyjaśni?
ODPOWIEDZ