D16z6 vtec

Adam93
Podwójny As
Posty: 206
Rejestracja: sob 31 gru 2011, 14:09:11
Lokalizacja: Działoszyn

D16z6 vtec

#1

Post autor: Adam93 »

Witam posiadam silnik d16z6 skrzynia d15b2 , i oto pierwsze pytanie czy zostawić tą skrzynie czy szukać od d16z6,co zrobic w aucie od strony mechanicznej,aby silnik lepiej chodzil?Moze wymiana filrta na sportowy lub tlumika ? Z gory dzieki za pomoc .

Ps.Honde zakupiłem pare dni temu o dziwo podchodziłem pod 8 rpm i nie odcinało , a chyba powinno odciac przy 7 ?
Awatar użytkownika
Grzesieek
Moderator
Posty: 4504
Rejestracja: pn 26 kwie 2010, 15:55:44
Lokalizacja: Orneta

#2

Post autor: Grzesieek »

Podstawowe mody to dolot i wydech (nie sam filtr i tłumik). Skrzynie są takie same, możesz się najwyżej pokusić o zbudowanie hybrydowej skrzyni uzbrojonej w lekkie koło zamachowe (po tych modach już będzie ładnie jechała).

Co do odcięcia, to seryjnie chyba było ok. 7600rpm, musisz wziąć pod uwagę przekłamanie obrotomierza.
Adam93
Podwójny As
Posty: 206
Rejestracja: sob 31 gru 2011, 14:09:11
Lokalizacja: Działoszyn

#3

Post autor: Adam93 »

Taki sportowy dolot do jakie jceny kupie ale dobry bo widze na alledrogo po 300zł sa ? Aha checka mi wywala np. przy obrotach 7-7.5 ? Tak mysle czy koles nie ustawil tego jako vtec ?ktory nakazuje zmienic bieg ?
Kondraczek
Podwójny As
Posty: 244
Rejestracja: wt 03 sie 2010, 20:09:21
Lokalizacja: Bezwola/Lublin

#4

Post autor: Kondraczek »

Adam93 pisze:Aha checka mi wywala np. przy obrotach 7-7.5 ? Tak mysle czy koles nie ustawil tego jako vtec ?ktory nakazuje zmienic bieg ?
Samodiagnostyke sobie zrób to będziesz wiedział. A o ile już kontrolka do zmiany biegów do shift light;)
Adam93
Podwójny As
Posty: 206
Rejestracja: sob 31 gru 2011, 14:09:11
Lokalizacja: Działoszyn

#5

Post autor: Adam93 »

Temat do zakmniecia.
Zablokowany