Witam wszystkich
Dzis zauwazylem, ze pod samochodem mam oleista plame (przednie lewe kolo).
Stwierdzilem, ze mam wyciek oleju hydraulicznego. Zlokalizowalem go i wiem, ze cieknie z rurki, ktora wychodzi ze zbiorniczka wyrownawczego. Ponizej zdjecia obrazujace ten problem.
I tutaj moje pytanie. Czy byloby to problemem, gdybym ucial zgnity kawalek rurki metalowej i zastapil go gumowym wezykiem z zaciskami? Wiadomo, ze wtedy przewod by sie odrobine skrocil i nie bylby skierowany do dolu. Czy nie bedzie problemu z praca ukladu wspomagania kierownicy?
Wyciek oleju hydraulicznego
Na dole masz taki długi odcinek który zawraca, to jest w świetle wlotu powietrza i to robi za chłodnice płynu wspomagania.
Hmmm, ale jeśli dobrze widzę ty go chyba nie masz, słabo widzę na tej fotce, ale masz chyba zrobione na sztukę powrót z gumowego węża, a tam powinien być dosyć długi metalowy odcinek który idzie wzdłuż pasa przedniego, zakręca, wraca i idzie do drugiego węża.
Hmmm, ale jeśli dobrze widzę ty go chyba nie masz, słabo widzę na tej fotce, ale masz chyba zrobione na sztukę powrót z gumowego węża, a tam powinien być dosyć długi metalowy odcinek który idzie wzdłuż pasa przedniego, zakręca, wraca i idzie do drugiego węża.
- Walnuts.inc
- Nałogowiec
- Posty: 896
- Rejestracja: pn 28 mar 2011, 09:31:31
- Lokalizacja: Opolskie
I chyba tak jest, bo właśnie dziś na innym forum też się toczyła dyskusja na ten temat i niektóre modele nie miały seryjnie tej chłodniczki...Walnuts.inc pisze:Ja w swoim 1.3 też mam takiego króćca więc śmiem przypuszczać iż te typy tak mają.
Więc myśle ze skrócenie tego nie będzie mieć wpływu na funkcjonowanie tego układu, bo to ze jest to skierowane w dół nie spełnia chyba żadnej funkcji, tylko dali ten element od "bogatszej" opcji z chlodniczką.