Spalanie honda civic 1.3
Spalanie honda civic 1.3
Witam.Kupilem honde civic V 1.3 Mam problem ze spalaniem mianowicie w ostatnie morozy ok -20 stopni spalanie wynosilo ok 12 litrow po miescie na krotkich odcinkach ok 2-5 km. Teraz gdy temperatura wynosi ok 2 stopni spalanie wynosi ok 10 litrow . Czy to nie zbyt duzo ? Jezdze spokojnie biegi zmianiam max 2-2.5 tys .Czytalem juz ze to moze bys sonda lambda lub rozregolowany gaznik co o tym sadzicie ? Prosze o szybka odpowiedz pozdrawiam
- Laskosz
- Natchniony
- Posty: 2688
- Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Wiek: 34
Grzesieek, nie tak dawno miałeś całkiem inne zdanie na temat zmiany biegów...
A co do spalania to oprócz sondy i gaźnika sprawdź filtry, może się silnik nie dogrzewa. A poza tym na takich odcinkach po mieście to chyba tyle ma palić.
A co do spalania to oprócz sondy i gaźnika sprawdź filtry, może się silnik nie dogrzewa. A poza tym na takich odcinkach po mieście to chyba tyle ma palić.
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
viewtopic.php?t=12878
Kolego juz pytales na HTW . Napisze Ci jeszcze raz. Robiac krotkie odcinki nie ma co sie dziwic ze masz takie spalanie a nawet powinienes sie cieszych. Jak pamietam masz zablokowana druga przepustnice wiec powinienes jezdzic raczej kolo 3-3,5 tys a nawet 4 . Honda to siliniki wysoko obrotowe i maja inna charakterystyke od zwyklych wolnossacych. Gazniki mowisz ze sprawdzil Ci mechanik? a powiedz jak to zrobil? Jak przeszperales google przed zadaniem pytania to wiesz ze malo kto chce sie podjac robienia czegos przy gazniku w Hondzie. Moze inaczej podejmie sie wiekszosc a zna sie kilku. Jesli to nie tajemnica powiedz co za mechaniora dorwales u nas w wwk?
Wkurza mnie pisanie ludzi ze im pali 8 litrow i u kogos innego gdzie pali wiecej jest cos nie tak. Wszystko zalezy od stanu samochodu zaczynajac od rozmiaru stanu opon po przez lozyska wysluzenie sie silnika i innych rzeczy konczac na wyposazeniu ilosci gratow w bagazniku. W tak wiekowym aucie mozna tez doliczyc ilosc szpachli...
To ze jezdzisz do tych umownych 2.5 tys obrotow to tez zalezy w jakim stopniu wciskasz pedal to ma wielke znaczenie. Obroty Twoje nazwalem umownymi bo pisales na HTW ze nie masz obrotomierza .
Jak chcesz mozesz przejrzec sobie inne tematy na tym forum na pierwszej stronie naliczylem 3 takie same odnoszace sie do zbyt duzego spalania.
Wkurza mnie pisanie ludzi ze im pali 8 litrow i u kogos innego gdzie pali wiecej jest cos nie tak. Wszystko zalezy od stanu samochodu zaczynajac od rozmiaru stanu opon po przez lozyska wysluzenie sie silnika i innych rzeczy konczac na wyposazeniu ilosci gratow w bagazniku. W tak wiekowym aucie mozna tez doliczyc ilosc szpachli...
To ze jezdzisz do tych umownych 2.5 tys obrotow to tez zalezy w jakim stopniu wciskasz pedal to ma wielke znaczenie. Obroty Twoje nazwalem umownymi bo pisales na HTW ze nie masz obrotomierza .
Jak chcesz mozesz przejrzec sobie inne tematy na tym forum na pierwszej stronie naliczylem 3 takie same odnoszace sie do zbyt duzego spalania.
Sonde lambda jak odlaczysz to u mnie bledu nie wywala stara tez nie wywalala a wymienilem dla swietego spokoju.
W naszym kochanym miescie malo kto podejmuje sie naprawy HONDY
Jedyna osoba ktora przychodzi mi do glowy jesli chodzi o d13b2 to muhozol z HTW tam go znajdziesz. Sam nie korzystalem z jego pomocy jednak kilka razy pisalem i ma pojecie .
Czy sie pogodzic ? Tego nie wiem ja po prawie roku mowie dosc i wkladam MPFI .
Takie rzeczy jak poziom paliwa w gazniku robi sie na samochodzie ! w necie sa turtoriale mozna samemu sie pobawic ale mozesz zrobic jeszcze gorzej. Jesli masz szczelny uklad wydechowy jedz na stacje diagnostyczna na sprawdzenie zawartosci spalin . Tam Ci gosciu powie czy masz dobrze ustawiony gaznik czy czegos jest za duzo. Zrobcie dwa pomiary jeden z podlaczona sonda a drugi z odlaczona jesli bedzie znaczaca roznica to sonda dziala jesli nie to masz juz winowajce.
Mozesz tez wyjac bezpiecznik BACK UP znajduje sie w komorze silnika obok akumulatora jak dobrze kojarze gorny rzad drugi od prawe 7,5 A na przykrywce skrzynki masz naklejke i znajdziesz na pewno.
D13b2 silnik ogolem nie jest zly tylko klopotliwy jest w nim gaznik . Zobacz jest gaznik sterowany podcisnieniowo i na jakiego chu... jest tam sonda lambda? Pewnie chcieli pokazac ze mozna zamontowac do gaznika.
Proponuje Ci tak:
1 Wyciagniecie bezpiecznika BACK UP. Odczekaj okolo 10 min.
Wloz go spowrotem powylaczaj wszystko nawiew radio swiatla wszystko off. Odpal samochod i niech chodzi do momentu az zalaczy sie wentylator. Nastepnie zgas wlacz swiatla nawiew i odpal niech pochodzi powiedzmy z 5 min. Potem przejedz sie najpierw spokojnie potem coraz wyzsze obroty i dokrec go powiedzmyna 2 biegu do konca ze 2 razy. Moze to pomoze.
2 Stacja diagnostyczna . Pomiar zawartosci spalin to juz diagnosta bedzie wiedzial co ma robic.
3 Napisz do Muhozola z HTW on Ci cos moze pomoc.
W naszym kochanym miescie malo kto podejmuje sie naprawy HONDY
Jedyna osoba ktora przychodzi mi do glowy jesli chodzi o d13b2 to muhozol z HTW tam go znajdziesz. Sam nie korzystalem z jego pomocy jednak kilka razy pisalem i ma pojecie .
Czy sie pogodzic ? Tego nie wiem ja po prawie roku mowie dosc i wkladam MPFI .
Takie rzeczy jak poziom paliwa w gazniku robi sie na samochodzie ! w necie sa turtoriale mozna samemu sie pobawic ale mozesz zrobic jeszcze gorzej. Jesli masz szczelny uklad wydechowy jedz na stacje diagnostyczna na sprawdzenie zawartosci spalin . Tam Ci gosciu powie czy masz dobrze ustawiony gaznik czy czegos jest za duzo. Zrobcie dwa pomiary jeden z podlaczona sonda a drugi z odlaczona jesli bedzie znaczaca roznica to sonda dziala jesli nie to masz juz winowajce.
Mozesz tez wyjac bezpiecznik BACK UP znajduje sie w komorze silnika obok akumulatora jak dobrze kojarze gorny rzad drugi od prawe 7,5 A na przykrywce skrzynki masz naklejke i znajdziesz na pewno.
D13b2 silnik ogolem nie jest zly tylko klopotliwy jest w nim gaznik . Zobacz jest gaznik sterowany podcisnieniowo i na jakiego chu... jest tam sonda lambda? Pewnie chcieli pokazac ze mozna zamontowac do gaznika.
Proponuje Ci tak:
1 Wyciagniecie bezpiecznika BACK UP. Odczekaj okolo 10 min.
Wloz go spowrotem powylaczaj wszystko nawiew radio swiatla wszystko off. Odpal samochod i niech chodzi do momentu az zalaczy sie wentylator. Nastepnie zgas wlacz swiatla nawiew i odpal niech pochodzi powiedzmy z 5 min. Potem przejedz sie najpierw spokojnie potem coraz wyzsze obroty i dokrec go powiedzmyna 2 biegu do konca ze 2 razy. Moze to pomoze.
2 Stacja diagnostyczna . Pomiar zawartosci spalin to juz diagnosta bedzie wiedzial co ma robic.
3 Napisz do Muhozola z HTW on Ci cos moze pomoc.
Gdzie we Włocławku wykonac analize spalic w miare tanio? i jaki to mniej wiecej koszt to zrobie to .Odezwe sie takze to Muchozola .Czytalem tez HTW to wszyscy polecaja Rafala z Topolki jest podany numer wiec chyba nie bedzie problemu z kontaktem .Co do tego bezpiecznika to jest rest komputera tak?i czy to moze pomoc zebym nie pogorszyl sytuacii.Dzieki za pomoc