V max
- Laskosz
- Natchniony
- Posty: 2689
- Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Wiek: 34
W jakimś starym auto moto znalazłem artykuł o Subaru XV jakiś 2.0 150 KM i to auto 4-tego biegu nie dociągnie do końca i osiąga na nim max. I na 5 i 6 biegu rozpędza się do tej samej prędkości, a jest ona śmiesznie mała bo 187km/h
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
viewtopic.php?t=12878
Wiem coś o tym, coprawda elektryka ale wiekszość z was nie ma pojecia ile obliczeń i wykresów można nadziergać do silnika elektrycznego czy nawet transormatora... ale wiekszość robilem i tak w exelu - jak juz wpiszesz wzory to szybciej mozna dane zmieniać (a jak w sprawozdaniu wykres nie wychodził to mozna bylo troche ponaciągać )
Jak masz te wzory, dane i chcesz to wrzuć tu..
Jak masz te wzory, dane i chcesz to wrzuć tu..
Jeśli chodzi o obliczanie osiągów i obrotów na poszczególnych biegach, to polecam stronę: http://www.unixnerd.demon.co.uk/revs.html - trzeba tylko odpowiednio powpisywać rozmiar opon i przełożenia poszczególnych biegów.
-
- Obeznany
- Posty: 107
- Rejestracja: czw 23 cze 2011, 15:20:00
- Lokalizacja: Mysłowice
Grzesieek pisze:Czasem im wyższa prędkość tym większe przekłamanie. D15B2 z fabryczną skrzynią kończy się na 180km/h. Żeby dobić do 200 trzeba mieć naprawdę sporo porobione...
mozliwe ze masz racjee ja mowie tylko co widzialem nikt nie musi wierzyc mozliwe ze przeklamuje a klocic sie nei ma sensu o to bo i tak nikt nic nie udowodni tak na prawde;d