Pali Olej

Serce samochodu niedomaga ?
oo_uzytkownik

#21

Post autor: oo_uzytkownik »

Przy uszczelniaczach zaworowych podczas wchodzenia na obroty/spadania z nich olej przedostawałby się do komory spalania i by Ci dymił na lekko niebieski kolor
IWAN
Żółtodziób
Posty: 8
Rejestracja: czw 05 lut 2009, 11:13:20
Lokalizacja: Poznań

#22

Post autor: IWAN »

znajdz dobry silnik d15b2 goly slupek kupisz w granicach 400-500 zl
remont jest dobry jesli masz zamiar jezdzic autem dłuższy czas inaczej pieniedzy nigdy nie odzyskasz przy sprzedazy
maly2883
Potrójny As
Posty: 305
Rejestracja: czw 14 lip 2011, 22:24:28
Lokalizacja: Pomorze

#23

Post autor: maly2883 »

w MOIM lekko widac ze daje na niebosko dym, ogolnie to jedynie pierscienie zgarniajace do wymiany no ale kompresje ma super a mocny tez jest ja stawiam ze to przez zawory i tez moze tak palic olej
maly2883
Potrójny As
Posty: 305
Rejestracja: czw 14 lip 2011, 22:24:28
Lokalizacja: Pomorze

#24

Post autor: maly2883 »

To znaczy jest tam 16 uszczelniaczy tak?i olej ma sie spowrotem cofac czy nie?
oo_uzytkownik

#25

Post autor: oo_uzytkownik »

No to pytałem czy dymi Ci na niebiesko, mówiłeś że nie ..
maly2883
Potrójny As
Posty: 305
Rejestracja: czw 14 lip 2011, 22:24:28
Lokalizacja: Pomorze

#26

Post autor: maly2883 »

bo niesprawdzałem tak dokładnie ale teraz wiem ze tak...
oo_uzytkownik

#27

Post autor: oo_uzytkownik »

No to uszczelniacze zaworowe :)
maly2883
Potrójny As
Posty: 305
Rejestracja: czw 14 lip 2011, 22:24:28
Lokalizacja: Pomorze

#28

Post autor: maly2883 »

tylko?
oo_uzytkownik

#29

Post autor: oo_uzytkownik »

No skoro kompresje masz dobrą to nic innego nie wskazuje zeby to byly pierscienie, uszczelka czy cos
maly2883
Potrójny As
Posty: 305
Rejestracja: czw 14 lip 2011, 22:24:28
Lokalizacja: Pomorze

#30

Post autor: maly2883 »

no tak jak mowisz a uszczelka była wumieniana niema nigdzie wyciekow itp a jak mechanik mi powiedział za przez uszczelnicze moze litry oleju spalac tylko terazto zmienie uszczelniacze uszczelke pod głowice o filtr oleju i olej poł syntetik moze byc taki przy przebiegu 215 tysi?
oo_uzytkownik

#31

Post autor: oo_uzytkownik »

Po co masz zmieniać uszczelkę pod głowicą? Skoro nic nie wskazuje żeby przez nią były jakieś przedmuchy.. :D Poza tym przy zmianie uszczelki byś musiał dać głowicę do splanowanie = dodatkowe koszty
maly2883
Potrójny As
Posty: 305
Rejestracja: czw 14 lip 2011, 22:24:28
Lokalizacja: Pomorze

#32

Post autor: maly2883 »

no ale jak zdejme głowice to musi byc nowa
oo_uzytkownik

#33

Post autor: oo_uzytkownik »

No tak, ale po co masz zdejmować głowice ?
maly2883
Potrójny As
Posty: 305
Rejestracja: czw 14 lip 2011, 22:24:28
Lokalizacja: Pomorze

#34

Post autor: maly2883 »

a jak zmienic uszczelnicze?
oo_uzytkownik

#35

Post autor: oo_uzytkownik »

Uszczelniacze masz pod sprężynami zaworowymi
maly2883
Potrójny As
Posty: 305
Rejestracja: czw 14 lip 2011, 22:24:28
Lokalizacja: Pomorze

#36

Post autor: maly2883 »

czyli bez scigania głowicy?
oo_uzytkownik

#37

Post autor: oo_uzytkownik »

Tak
maly2883
Potrójny As
Posty: 305
Rejestracja: czw 14 lip 2011, 22:24:28
Lokalizacja: Pomorze

#38

Post autor: maly2883 »

aten olej 10w40 moze byc?
Awatar użytkownika
Laskosz
Natchniony
Posty: 2692
Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
Lokalizacja: Nowy Sącz
Wiek: 34

#39

Post autor: Laskosz »

to co wy tu piszecie zaczyna mnie dołować. oo_użytkownik wymieniasz uszelniacze bez ściągania głowicy ?? Ciekawe jak rozbierasz sprężynki i później składasz żeby nic nie poleciało :/ a Ty mały chcesz silnik zrobić żeby jeździć czy na odpie***l się ?? Piszcie może lepiej sobie na PW żeby nikt później tych smutków nie musiał czytać
Ostatnio zmieniony ndz 29 sty 2012, 11:56:48 przez Laskosz, łącznie zmieniany 1 raz.
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
oo_uzytkownik

#40

Post autor: oo_uzytkownik »

A na jakim oleju teraz jeździsz?
ODPOWIEDZ