Błotnik przedni od HB
Błotnik przedni od HB
Witam jestem nowy na forum i w przyszłym tygodniu stanę się najprawdopodobniej posiadaczem hondy civic v gen w coupe w której niestety jest do wymiany przedni lewy błotnik chciałbym się dowiedzieć czy będzie pasował od Hatchbacka lub sedana ponieważ o wiele łatwiej znaleźć . Mam jeszcze jedno pytanie czy bardziej opłaca się kupić używany błotnik czy nowy ? Ponieważ ceny używanych przewyższają ceny nowych nie wiem dlaczego.
Proszę o pomoc i Pozdrawiam
Proszę o pomoc i Pozdrawiam
Też mam zamiar kupić przednie błotniki bo aktualne ktoś poszerzył i nie bardzo mi się to podoba. Sam myślałem nad nowymi. W końcu co nowe to nowe i na pewno parę latek wytrzymie. Co do spasowania chyba nie jest aż tak źle, ludzie kupują i nie narzekają. Jak zapewniają sprzedawcy wykonane są według oryginału i nie odbiegają jakością.
No ale już sam nie wiem. Faktycznie używane są droższe ale myślę że to przez to że są już polakierowane czyli plug & play( oczywiście te w dobrym stanie). do tego błotniki ori maja już około 15lat i na pewno jakaś rdza na nich już była albo jest.
Sam nie wiem co już o tym myśleć ale chyba będę za nowymi.
No ale już sam nie wiem. Faktycznie używane są droższe ale myślę że to przez to że są już polakierowane czyli plug & play( oczywiście te w dobrym stanie). do tego błotniki ori maja już około 15lat i na pewno jakaś rdza na nich już była albo jest.
Sam nie wiem co już o tym myśleć ale chyba będę za nowymi.
Jak chcesz to kup i zobacz na własnej skórze. Mogę się założyć, ze te OEM-owe błotniki po 15 latach będą mniej skorodowane niż te tandetne zaminniki a poza tym jeśli nikt nie przytarł nigdzie błotnika do blachy lub nie uszkodził lakieru w miejscu mocowania zderzaka to raczej nie korodują. Sprzedawcy mówią tak bo chcą sprzedać towar. To co sie dzieje z nim potem mają gdzieś. Jak chcesz to im wierz.Balcar pisze:Też mam zamiar kupić przednie błotniki bo aktualne ktoś poszerzył i nie bardzo mi się to podoba. Sam myślałem nad nowymi. W końcu co nowe to nowe i na pewno parę latek wytrzymie. Co do spasowania chyba nie jest aż tak źle, ludzie kupują i nie narzekają. Jak zapewniają sprzedawcy wykonane są według oryginału i nie odbiegają jakością.
No ale już sam nie wiem. Faktycznie używane są droższe ale myślę że to przez to że są już polakierowane czyli plug & play( oczywiście te w dobrym stanie). do tego błotniki ori maja już około 15lat i na pewno jakaś rdza na nich już była albo jest.
Sam nie wiem co już o tym myśleć ale chyba będę za nowymi.
White EG4 D15B3
Brown EJ2 D15B7 -> 2x B16A1 -> B20VTEC
Violet EJ2 B16A JDM
Brown EJ2 D15B7 -> 2x B16A1 -> B20VTEC
Violet EJ2 B16A JDM
CYkada pisze:młody jesteś i się nie znasz, kupuje się, oemy, nie zamienniki które nie zawsze pasują tak jak byś chciał, ładne błotniki mozna za ok 150pln kupić, niewiem ile zamienniki kosztują, ale jeśli dużo mniej to ich jakoś też bym poddał w wątpliwość.
a np zderzaki w zamienniku to najgorsze zlo...
Moze jestem młody ale jakieś doświadczenie już mam. W poprzednich samochodach zamienniki wcale nie wypadały tak tragicznie. Wszystkie uchwyty jak i reszta pasowało w oryginalne miejsca bez jakichkolwiek przeróbek. Za 150zł możemy znaleźć jeden ładny błotnik używany nowy kosztuje około 140zł ceny są zbliżone. Jeżeli nowy błotnik zakonserwujemy od środka to wytrzymie parę lat bez naszej ingerencji.
Nie powiem jest to dość sporny temat wiadomo oryginalne lepsze ale dobrej jakości zamiennik(trzeba pamiętać ze są zamienniki firm z najniższej półki które naprawdę odbiegają od oryginału ale są też zamienniki naprawdę identyczne oryginałowi).
Są różne zdania na ten temat. Na nowym na pewno nie warto oszczędzać i lepiej dać 20zł więcej i kupić zamiennik znanej firmy niż potem narzekać ze jest źle spasowany i nie pasuje.
Jak zakupie zamienniki DOBREJ I ZNANEJ firmy to wrzucę parę fotek jak to wszystko spasowało. Może wtedy niektórzy choć trochę zmienią zdanie.
Sam jestem za oryginalnymi częściami no ale nie wszystkimi, każdy ma swoje zdanie.
Jak chcesz to baw się w zamienniki tylko nie potrzebnie czas tracimy. Znasz nasze zdanie na ten temat. Nie spotkałem się jeszcze z dobrym zamiennikiem jeśli chodzi o nadwozie ale w blacharce nie siedze wiec się nie znam. Wiem, ze zderzak w zamienniku jakiej firmy by nie był to i tak jest gówno wart i do nieczego sie nie nadaje. Łamie się przy nawet lekkim uderzeniu jak zapałka.
White EG4 D15B3
Brown EJ2 D15B7 -> 2x B16A1 -> B20VTEC
Violet EJ2 B16A JDM
Brown EJ2 D15B7 -> 2x B16A1 -> B20VTEC
Violet EJ2 B16A JDM
Niewątpliwie, tak samo można zrobić z zamiennikiem np. błotnika. Szkoda, że wszyscy zapominają, że reperaturki też robią dokładnie z tych samych materiałów co wszystkie inne zamienniki.Kodzak pisze:Zabezpieczysz cyną i g.... Ci zrobi rdza :laugh:Maciej pisze:I tak nadkola w Civicu szybciej zeżre (te po reperaturkach również) niż coś wyjdzie na zamienniku. :laugh:Grzesieek pisze:3-4 lata?! No to rzeczywiście kawał czasu...
Temat rzeka, rację ma po części każdy.
Ja wolę wybrać się do sklepu i za 200zł kupić drugi błotnik, chwilę przy nim posiedzieć i dopasować, niż szukać "swiętego graala" w postaci 20 letniego błotnika w wątpliwym stanie.