MTS czy Ta technix co wybrac??? czy cos innego ???

Coś puka i stuka? Trzeba to wymienić, a nie wiesz jak ?
junior247

MTS czy Ta technix co wybrac??? czy cos innego ???

#1

Post autor: junior247 »

witam chcialbym zmienic zawieszenie w swoim eg4 i chcialbym wiedziec czy ktos jezdzi na tych zestawach tych dwoch firm cena dosc atrakcyjna bo ok 1000zł i chcialbym wiedziec jak to sie zachowuje a przede wszystkim trwalosc i czy dobrze sie na tym smiga prosze o wypowiedzi lub polecenie czegos innego
Pecado
Natchniony
Posty: 1663
Rejestracja: pt 15 cze 2007, 20:34:35
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

#2

Post autor: Pecado »

GrZeSiEk
Żółtodziób
Posty: 10
Rejestracja: pt 30 sty 2009, 17:34:33
Lokalizacja: Bochnia

#3

Post autor: GrZeSiEk »

Przylanczam sie do pytania, link powyzej nie dziala
przemasSs
Nałogowiec
Posty: 587
Rejestracja: wt 15 cze 2010, 17:07:15
Lokalizacja: Sierosławice(Kraków)

#4

Post autor: przemasSs »

Slyszlem wiele opini na ten temat i nie polecaja.Ja ta twoim miejscu dolozylbym drugiego tysiaka i kupilbym cos takiego
http://www.allegro.pl/item1118281294_ap ... 9_ek1.html
,,Jadą chłopaki w Japońcach,nikt Ich nie dogoni bo kręcą do końca"
dax

#5

Post autor: dax »

a czym sie rozni AP od MTS?tak samo robione u chinoli...a mowiac o MTS i o TA techix to mało kto wie ze jest to ta sama firma i rozni sie jedynie...naklejka:D
Fabian1222
Pełnoprawny User
Posty: 59
Rejestracja: pn 23 maja 2011, 20:21:40
Lokalizacja: Dolnyśląsk

#6

Post autor: Fabian1222 »

Dołaczam sie do tematu, ponieważ mam zalozony gwint MTS Technik od jakiegoś miesiąca.... o wyborze zdecydowała cena, zapłaciłem za niego 1100pln, i zawieszenie ogólnie miękkie, ale jak dla mnie jest ok, wcześniej był zawias Monroe i był on o wiele twardszy, niestety dlatego posypał sie dosyć szybko i musiałem zmienic.... na tym przejechałem ok 1200km i jak narazie jestem zadowolony....
jdmmm

#7

Post autor: jdmmm »

dozbieraj kroche kasy i kup cos pozadnego KW Koni Bilstein moze byc nawet uzywka na pewno bedzie lepsza niz nowy Mts/Ta
D_E_R_G
Berbeć
Posty: 25
Rejestracja: sob 04 paź 2008, 22:38:50
Lokalizacja: Stargard

#8

Post autor: D_E_R_G »

mam gwint ta technics i nie narzekam, napewno nie jest to koni ani nic takiego ale jak za ta cene i mozliwosc regulacji jest dobrze :) jak ktos czesto nie popier..jezdzi na lotnisku na torach to moze byc:P ogolnie miastowy zawias:D
Fabian1222
Pełnoprawny User
Posty: 59
Rejestracja: pn 23 maja 2011, 20:21:40
Lokalizacja: Dolnyśląsk

#9

Post autor: Fabian1222 »

D_E_R_G pisze:mam gwint ta technics i nie narzekam, napewno nie jest to koni ani nic takiego ale jak za ta cene i mozliwosc regulacji jest dobrze :) jak ktos czesto nie popier..jezdzi na lotnisku na torach to moze byc:P ogolnie miastowy zawias:D
Dokładnie:) zaobaczymy ile bedzie służył, jeżeli za rok będziemy dalej zadowoleni z niego to bedzie znaczyło że jest w 100% wart swojej ceny
M4TiK

#10

Post autor: M4TiK »

i co jak tam z tym zawieszeniem, zyje jeszcze?
Dołączę się do tematu, jak z tymi gwintami, co jest dobre jakościowo w stosunku do ceny na dzień dzisiejszy?
CYkada
Nałogowiec
Posty: 820
Rejestracja: sob 22 maja 2010, 22:53:50
Lokalizacja: poznan

#11

Post autor: CYkada »

cena dobra, ale towar do dupy.
Grochu
Podwójny As
Posty: 202
Rejestracja: czw 09 wrz 2010, 22:31:20
Lokalizacja: Ostrzeszów

#12

Post autor: Grochu »

aktualnie jezdze na Koni 8040 (skrecone na maxa twardo) + mega twarde springi NEUSPEED(60/60) i jest beton, ale nie mam zadnych podskokow czy tracenia przyczepnosci, co zauwazylem na zawiasie wlasnie TA u ziomka. Na wiosne szykuje powoli jakis gwint bo po takim zawiasie na pewno TA wypadnie blado. Kat widzenia zalezy od kata patrzenia - proste ;)
D_E_R_G
Berbeć
Posty: 25
Rejestracja: sob 04 paź 2008, 22:38:50
Lokalizacja: Stargard

#13

Post autor: D_E_R_G »

ciegle jezdze na zawiase Ta technics i nie mam zadnych problemow jest tak twardo jak bylo :) ale moze dlatego ze zrobilem nie cale 5tys km :D
serwal4

#14

Post autor: serwal4 »

U mnie amory MTS Technik (szczególnie tylne) po ~30tys km (zamontowane w sierpniu 2009r przy przebiegu ~141k km, obecnie 171k km) wyraźnie nie pracują jak nowe - bym się pokusił że nie pracują już powoli jak należy;
Tył szczególnie lubi się poodzywać, auto czasem lubi popływać już;

Ja wiem, że PL drogi są jakie są, owszem...
Ja obstawiałem że 40tys km zrobią;
Więc zimę na nich przejeżdżę, na wiosnę wpada komplet KYB AGX;

Ogółem cena do tego co otrzymałem jak najbardziej ok;
Aczkolwiek najbardziej denerwuje że tył trochę nie dopasowany sposobem pracy do przodu ... lub na odwrót;

Choć tu akurat tył nie ogarnięty jeszcze pod kątem tulejek/luzów etc stąd to może niesłusznie kierować moje zdanie że tył jest do *****;
(Przód: nowe tuleje wahaczy dół, nowe sworznie wahacze dół, nowe górne wahacze, nowe drążki, nowe końcówki drążków, zrobiona zbieżność);
FaziRBK
Żółtodziób
Posty: 12
Rejestracja: wt 21 wrz 2010, 14:38:44
Lokalizacja: Rybnik

#15

Post autor: FaziRBK »

Ja polecam osobiście Ta technixa mimo, że mts i ta technix wychodzi z jednej fabryki, to wbrew pozorom TA technix jest nieco twardszy od mts'ów. Zrobiłem już kilkanaście tysięcy na ta technixie i zdecydowanie polecam, amory o krótkim skoku są w porządku, ogólnie nie polecam z tych firm gwintów bo jak można na przykład na ckpl poczytać są z nimi okrutne problemy.
ODPOWIEDZ