Obniżyć przód?

Odpowiedz


To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.

BBCode włączony
[Img] włączony
[URL] włączony
Emotikony włączone

Przegląd tematu
   

Rozwiń widok Przegląd tematu: Obniżyć przód?

#27

autor: badyl12 » śr 13 lip 2011, 09:14:08

Ja widziałem jak gościu w tunigowanym łoplu ścisnął sprężyny podobnymi zaciskami :D

Chyba jeszcze bardziej niebezpieczne niż cięcie sprężyn :P

Ta sam jednemu taksówkarzowi cos takiego robiłem ale dla jego bezpieczenstwa porozpieprzalem wszystkie te zapinki do drutu stalowego <lol2> :gossip:

#26

autor: młody » pn 11 lip 2011, 19:43:39

hayboss pisze:moje zdanie jest takie jesli Cię na coś nie stać a możesz to zrobić sam ale tylko wtedy gdy nie jest to niebezpieczne
x2

#25

autor: hayboss » pn 11 lip 2011, 19:37:47

ale przecież sprężyna nie jest hartowana równomiernie tylko stopniowo im bliżej środka tym mniej hartowana czyli bardziej miękka . moje zdanie jest takie jesli Cię na coś nie stać a możesz to zrobić sam ale tylko wtedy gdy nie jest to niebezpieczne . jeżeli nie masz oleju lub płynu to zatrzesz silnik i możesz go wyremontować albo kupić drugi ale jak przekombinujesz za zawiasem heblami albo gumami to niestety ale możesz nie mieć okazji wyremontować auta . a tak poważnie gdybym miał kupować markowe springi i je skracać to wolałbym kupić jamexy ....to jest podobna sytuacja jakby ktoś wziął wiertarkę i w tarczach otworów na wiercił ...

#24

autor: młody » pn 11 lip 2011, 01:16:41

na niektórych elementach samochodu nie powinno się oszczędzać czy iść powiedzmy na " skróty " :) nie jestem też kimś kto wkłada nie wiadomo ile pieniędzy w samochód, ale jeśli już ktoś chce coś modzić w samochodzie to powinien robić to po ludzku ;) bo jednemu po ucieciu tych 2 zwojów pojezdzi te 15 tys km a drugiemu padnie zaraz po ucieciu 1 zwoja :) chcesz mieć niżej ? i tak te pieniadze predzej czy pozniej bedziesz musiał wydać, ja mam takie podejście :)
Infi pisze:no i jesli ktos ma kupic eibacha za prawie 600zeta a chce miec z 2cm mniej to ja bym wolal uciac 1 zwoj.
szczerze ? ja nie :) i jest tu pewnie też kilka innych osób, które wolałyby wydać te pieniądze i mieć coś pewnego, a nie jezdzic i spogladac na licznik z myślą ile jeszcze kilometrów zrobie po ucinaniu sprężyn

#23

autor: K23 » pn 11 lip 2011, 00:53:44

Ja widziałem co się stało z obciętą sprężyną we Fiacie Seicento podczas jazdy na torze i mi to wystarczy. Fakt, jeśli ktoś jeździ spokojnie, może i przelatać 100 tysięcy i nic się nie stanie, ale może być ten jeden jedyny raz, że koło wpadnie w dziurę, albo omijając psa na wsi/wpadając w poślizg na oblodzonej drodze przechyli mu się mocno samochód i coś zrobi "brzdęk" bo będzie zrobione po domowemu. :/
Ja tam jeżdżę na serii na razie i nie mam problemu z tym, że samochód "nie wygląda", ale z drugiej strony nie mam stresów. ;)

#22

autor: CYkada » ndz 10 lip 2011, 23:38:23

zalezy jak na to patrzysz, obcinasz springa który jest strasznie miekki, po obcięciu jest nadal miekki i do tego krótszy...

#21

autor: Infi » ndz 10 lip 2011, 23:37:39

no i jesli ktos ma kupic eibacha za prawie 600zeta a chce miec z 2cm mniej to ja bym wolal uciac 1 zwoj.

#20

autor: rychulja » ndz 10 lip 2011, 23:11:39

Ciachanie sprężyn jest popularnym zabiegiem na wsiach :) Ale coś w tym jest bo nawet w aftermarketowych springach producent dopuszcza ciachanie ;)

#19

autor: Infi » ndz 10 lip 2011, 23:06:29

troche odgrzeje
co do obcinania tych sprezyn, sasiad ma e36 i skrocone o 2 zwoje i ma przelatane na takim zabiegu ponad 15tys km juz robil przeglad tydzien temu i sprawnosc 76% a komfort jazdy jesli cos spadlo to nawet tego nie widac.

wiec jak ktos sobie ciachnie z 1 zwoj przedni w 5genie to chyba nie bedzie taka tragednia a jak bedzie lipa to wtedy sobie niech kupi eibacha czy co tam woli chociaz kupowanie springow do oem amora to dlamnie lipna inwestycja i praktycznie sam bym wolal ciachnac o 1 zwoj jesli chcialbym tylko kosmetycznego obnizenia o 2-3 cm.

wiem ze wszyscy lubimy robic moralizatorskie mowy o tym ze to agro tuning itp ale ja po tym co zrobil kumpel widze ze taki zabieg to nie jest jakies zlo piekielne jak to wszyscy pisza bo tak slyszeli od kolegi itp, tak jak napisalem amory przez rok nie padly, przeglad wykazal ze sa w bdb stanie, wizualnie zszedl o ta minimalna wysokosc jaka chcial.

#18

autor: Pecado » śr 25 maja 2011, 18:23:38

młody pisze:Pecado żebyś wiedział :P bo są tacy co chcą iść po najkrótszej drodze i za wszelką cene cos zrobić i wezmą ten pomysł na serio :D
Wiem, i to mnie przeraża :)

#17

autor: Kondraczek » śr 25 maja 2011, 15:59:55

Widziałem kiedyś te zaciski na allegro podpisane w aukcji jako "prosty sposób na obniżenie samochodu" czy coś takiego :P Na prawdę nie mam pojęcia kto wpada na takie pomysły

#16

autor: młody » śr 25 maja 2011, 15:18:38

Pecado żebyś wiedział :P bo są tacy co chcą iść po najkrótszej drodze i za wszelką cene cos zrobić i wezmą ten pomysł na serio :D

#15

autor: Pecado » śr 25 maja 2011, 06:52:25

SokolWNW, błagam, nie podpowiadaj tutaj takich rozwiązań, bo jeszcze ktos sobie i komus przy okazji krzywde zrobi. :bored:

#14

autor: SokolWNW » wt 24 maja 2011, 23:25:55

Ja widziałem jak gościu w tunigowanym łoplu ścisnął sprężyny podobnymi zaciskami :D
Obrazek
Chyba jeszcze bardziej niebezpieczne niż cięcie sprężyn :P

#13

autor: młody » sob 21 maja 2011, 22:16:57

przecież to nie zależy od silnika, to normalne, że przód się podniesie przy ruszeniu samochodu

d13,d16,b16 ta sama fizyka :)

#12

autor: CYkada » sob 21 maja 2011, 19:33:27

to stan sobie przy światłach na ulicy i przypatrz ze każdemu morda się podnosi nawet przy emeryckim starcie bez ultra mocnego motoru.

#11

autor: Grochu » sob 21 maja 2011, 18:51:33

nie wydaje mi sie, zeby d13 mialo tyle mocy zeby auto "nurkowalo" jakos mega mocno...

#10

autor: andrewosw91 » sob 21 maja 2011, 15:32:33

Faktycznie dozbieram trochę kasy i kupię sprężyny -30

#9

autor: CYkada » sob 21 maja 2011, 00:06:02

andrewosw91 pisze:nie podoba mi się przy przyśpieszaniu jak dupa leży a przód w kosmos...
czesto jak ruszasz widzisz swoje auto od zewnątrz? u mnie nic takiego sie nie dziaje, bo takie odwrotne nurkowanie jest raczej zasługą miekkich springów, u mnie takie zjawisko raczej jest minimalne, albo w ogóle nie występuje bo mam zawias beton, a nie ucięte springi...

kup sobie nowe eibachy -30 za 400pln i bedziesz zadowlony, komfort zostanie, zredukujesz te nurkowanie tyłu i bedzie ładnie wyglądac....

#8

autor: ramus112 » pt 20 maja 2011, 23:34:31

nie ucinaj sprezyn to jest glupota jedynie kupic sportowe zawieszenie

Na górę