#8
autor: michal199331 » śr 19 mar 2014, 17:36:30
Dziękuję wszystkim za odpowiedzi.ETMAN-jeśli ktoś się przejmuję opinią innych o własnym aucie to jest jeszcze za młody by auto posiadać.Jeśli chodzi o budżet to 700zł lub 800zł to maksymalnie do tej drugiej ceny jestem w stanie zawieszenie kupić.Powiedzmy sobie szczerze-kupowanie nie kompletu lecz albo springsów lub amorów to nie jest dobre rozwiązanie,jak już coś to komplet,po drugie kupowanie NA OKAZJĘ czyli poszukam sobie amorkow lub sprezyn,bo moze ktos sprzedaje po cenie to moim zdaniem nie jest rozwiazanie,w grę wchodzi tylko i wyłącznie nowe żebym sobie nie wyrzucał potem,kupiłem bilstein czy koni,sprzedawca płakał jak sprzedawał a okazały się przecieki czy pęknięcia.Mam na myśli tylko nowe tylko biorąc pod uwagę wypowiedz GRUSZECKYEGO,komplet MTS V3 kosztuje 825,także jeszcze przejdzie taka cena,tylko rodzi sie pytanie:według każdego uzytkownika który widzi ten post i ma wiedzę w tym temacie,wyłączając Ciebie GRUSZECKY,bo jesteś na tak, CO POWIECIE NA TEN MTS V3? Na myśli jeszcze mam 3 pytania:
1.Co powiecie na temat MTS TECHNIK 40/35(pierwszy numer oznacza mam rozumiec obnizenie przodu a drugi tył tylko po jaką cholerę obniżenie przodu większe jeśli silnik mamy z przodu i wiadomo ciązenie na przod będzie wyzsze??)
2.Obiły mi się o oczy zestawy "na równo"obnizajace czyli na przyklad 30/30.Czy jakoś to się rózni od przykladowo 40/35?na łopatologie mozna to sobie wyobrazic i zrozumieć ale jakas ukryta puenta,?jakiś haczyk?
3.Znacie jakis komplet sprezyn i amortyzatorów do max 800 złotych,poza mts technik i mts v3 wyzej wymienione,tylko zwykle,nie gwint,oczywiscie nowe i wystarczajaco dobrej jakosci do tego modelu auta? Moja jazda zamyka sie w kilku krotkich slowach:ekonomiczna,uważna,nie na wyscigi tor,-spokojna jazda codzienna.
Dziękuję wszystkim za odpowiedzi.ETMAN-jeśli ktoś się przejmuję opinią innych o własnym aucie to jest jeszcze za młody by auto posiadać.Jeśli chodzi o budżet to 700zł lub 800zł to maksymalnie do tej drugiej ceny jestem w stanie zawieszenie kupić.Powiedzmy sobie szczerze-kupowanie nie kompletu lecz albo springsów lub amorów to nie jest dobre rozwiązanie,jak już coś to komplet,po drugie kupowanie NA OKAZJĘ czyli poszukam sobie amorkow lub sprezyn,bo moze ktos sprzedaje po cenie to moim zdaniem nie jest rozwiazanie,w grę wchodzi tylko i wyłącznie nowe żebym sobie nie wyrzucał potem,kupiłem bilstein czy koni,sprzedawca płakał jak sprzedawał a okazały się przecieki czy pęknięcia.Mam na myśli tylko nowe tylko biorąc pod uwagę wypowiedz GRUSZECKYEGO,komplet MTS V3 kosztuje 825,także jeszcze przejdzie taka cena,tylko rodzi sie pytanie:według każdego uzytkownika który widzi ten post i ma wiedzę w tym temacie,wyłączając Ciebie GRUSZECKY,bo jesteś na tak, CO POWIECIE NA TEN MTS V3? Na myśli jeszcze mam 3 pytania:
1.Co powiecie na temat MTS TECHNIK 40/35(pierwszy numer oznacza mam rozumiec obnizenie przodu a drugi tył tylko po jaką cholerę obniżenie przodu większe jeśli silnik mamy z przodu i wiadomo ciązenie na przod będzie wyzsze??)
2.Obiły mi się o oczy zestawy "na równo"obnizajace czyli na przyklad 30/30.Czy jakoś to się rózni od przykladowo 40/35?na łopatologie mozna to sobie wyobrazic i zrozumieć ale jakas ukryta puenta,?jakiś haczyk?
3.Znacie jakis komplet sprezyn i amortyzatorów do max 800 złotych,poza mts technik i mts v3 wyzej wymienione,tylko zwykle,nie gwint,oczywiscie nowe i wystarczajaco dobrej jakosci do tego modelu auta? Moja jazda zamyka sie w kilku krotkich slowach:ekonomiczna,uważna,nie na wyscigi tor,-spokojna jazda codzienna.