Mały problem.

Odpowiedz


To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.

BBCode włączony
[Img] włączony
[URL] włączony
Emotikony włączone

Przegląd tematu
   

Rozwiń widok Przegląd tematu: Mały problem.

#13

autor: gruszecky » czw 20 mar 2014, 13:17:10

hehe na przekładni nie poczujesz luzu ani w sworzniu ani w przegubie.. Bo czemu?Odczuć można na kierownicy luz w układzie kierowniczym a przeguby to element przeniesienia napędu, a sworzeń wahacza to element zawieszenia.

Na moje przegub, sworzeń często łatwo złapać np. przy hamowaniu, -po zatrzymaniu słychać pojedyńcze puknięcie. Przy skręcaniu będzie to przegub-niestety trudną sprawą zlokalizowanie czy wew czy zew, bo jednak okazuje się że wbrew powszechnym opiniom-brzmią niemal identycznie

#12

autor: Grzybohun » czw 20 mar 2014, 12:17:23

No tak. Ja profilaktycznie wymienie cale polosie na takie ktore nie pukaly, dam nowe sworznie i gumy w zawiasie. Jak to nie pomoze to nie wien co to. (zrobie to za jakis czas wiec niestety nie podpowiem Ci za 2dni czy pomoglo)

#11

autor: Norman » czw 20 mar 2014, 09:48:32

Dokładnie tak jak mówisz. przy mocniejszym depnięciu zaczyna coś jak by przeskakiwać ? :ohme:
podczas hamowania i skrętu masz to samo?

#10

autor: Grzybohun » śr 19 mar 2014, 21:58:56

stuki pewnie są jak mocniej depniesz, co nie? wiem ma podobnie :D

#9

autor: Norman » śr 19 mar 2014, 21:54:53

wewnętrznych nie sprawdzałem, no ale czy w takim wypadku raz by stuki były, drugim razem zaś nie? :bored:

#8

autor: kazik2_h9w3 » śr 19 mar 2014, 19:05:52

A przeguby wewnętrzne też masz zdrowe??
Ja musiałem wymienić te satelitki czy tam kamyki na końcu półosi bo miałem uszkodzone
A może coś z osłoną tarczy??

#7

autor: Etman » śr 19 mar 2014, 14:13:39

luz na kierownicy jakby przegub był wysrany chyba, jak nie skrzeczy to sworzeń górny raczej ok, ale możesz mieć przy takich objawach problem z dolnym

#6

autor: Norman » śr 19 mar 2014, 12:34:52

no ale sworzeń to by i był jakiś luz na kierownicy o ile się nie myle

#5

autor: ceelx » śr 19 mar 2014, 12:32:21

też sprawdziłbym zawias, tuleje, sworznie etc

#4

autor: Grzybohun » śr 19 mar 2014, 12:16:23

Jak nie przegub..
To moze sworznie?

#3

autor: Norman » śr 19 mar 2014, 10:51:45

Jest to dość metaliczny dźwięk, na skręconych kołach w prawą strone występuje takie strzelanie, jak by przegub, jednak przeguby są zdrowe osłony całe. przy przyspieszaniu jak i hamowaniu jest to jeden wielki metaliczny huk ;/

#2

autor: kamil588 » śr 19 mar 2014, 10:48:28

Może opisz bardziej te stuki. To jest ciągłe stukanie przez jakiś czas czy pojedyńcze stuki? mógłbyś je do czegoś porównać?

Mały problem.

#1

autor: Norman » śr 19 mar 2014, 10:27:00

Witam, zwracam się do Was z zapytaniem bo ja już nie mam zielonego pojęcia co jest grane:/ ...
Mianowicie od czasu do czasu podczas normalnej jazdy po mieście pojawiają się dziwne stuki w prawym kole, podczas jazdy na wprost jest cicho, podczas skręcania w lewo również :lookaround:, natomiast stuki zaczynają pojawiać się przy hamowaniu przyspieszaniu i skręcaniu w stronę prawą. Jest tak jakiś czas, wszystko ucicha, pare dni i znów jest to samo ;/ Macie jakieś pomysły?
Za wszelkie próby pomocy wielkie dzięki.

Na górę