#14
autor: Boniek87 » sob 04 sty 2014, 22:38:39
co do wyważania kół to ja bym na Twoim miejscu sprawdził na inne wyważarce bo ja też jeździłem do super extra mega zaufanego zakładu no ale w końcu zdecydowałem się pojechać do innego, z nowymi maszynami. Okazało się, że po wyważeniu na nowej maszynie ciężarki były przyklejone w zupełnie innym miejscu, mało tego - na jednym kole z 40 gr zrobiło się 5 gr a na drugim brakowało 20 gr.... różnica była bardzo duża, bicie zniknęło. Przy wymianie zimowek było to samo - sprawdziłem wyważenie tego mojego serwisu odwiedzanego od lat na inne maszynie i znowu były różnice.
a co do przetaczania tarcz to jest to lekarstwo raczej na krótka chwilę bo tarcza która się pofałdowała ma już taką tendencję i w większości po jakimś czasie jest to samo - to nie mój wymysł tylko opinia wielu osób i mechaników
co do wyważania kół to ja bym na Twoim miejscu sprawdził na inne wyważarce bo ja też jeździłem do super extra mega zaufanego zakładu no ale w końcu zdecydowałem się pojechać do innego, z nowymi maszynami. Okazało się, że po wyważeniu na nowej maszynie ciężarki były przyklejone w zupełnie innym miejscu, mało tego - na jednym kole z 40 gr zrobiło się 5 gr a na drugim brakowało 20 gr.... różnica była bardzo duża, bicie zniknęło. Przy wymianie zimowek było to samo - sprawdziłem wyważenie tego mojego serwisu odwiedzanego od lat na inne maszynie i znowu były różnice.
a co do przetaczania tarcz to jest to lekarstwo raczej na krótka chwilę bo tarcza która się pofałdowała ma już taką tendencję i w większości po jakimś czasie jest to samo - to nie mój wymysł tylko opinia wielu osób i mechaników