szeroka stal

Odpowiedz


To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.

BBCode włączony
[Img] włączony
[URL] włączony
Emotikony włączone

Przegląd tematu
   

Rozwiń widok Przegląd tematu: szeroka stal

#12

autor: Logan » wt 20 sie 2013, 12:57:40

CzlowiekSiema pisze:nie mam fotki , na dniach podeślę , nie mam dystansów , a hamulce mam mam oryginalne .A może poprzedni właścicel alufelg podał mi złe et i dlatego tak jest .
To nawet nie sprawdziłeś jakie masz ET, tylk obazujesz na tym co Ci powiedział poprzedni właściciel? :bangin:

#11

autor: CzlowiekSiema » wt 20 sie 2013, 12:55:27

nie mam fotki , na dniach podeślę , nie mam dystansów , a hamulce mam mam oryginalne .A może poprzedni właścicel alufelg podał mi złe et i dlatego tak jest .

#10

autor: K23 » pn 19 sie 2013, 15:04:45

CzlowiekSiema pisze:Opony mam 195/50/15 z tym ze tylne sa szersze i tam widac jak wystają , przód jest na styk . No i mam małą glebe i dlatego zaciera . Nie mam zadnych dystansów
Jeśli masz obniżone zawieszenie to tym bardziej nie powinny opony Ci trzeć o brzeg nadkola, bo naturalnie robi się lekki negatyw. Tak z ciekawości pokaż jakąś fotę auta od tyłu jeśli taką masz.
Ja obstawiam, że albo ET jest mimo wszystko inne, albo masz jakieś dystanse. Tył jest szerzej o ile pamiętam jeśli się założy większe hamulce z angielki vti, z rozstawem 4x114.3 ale to minimalnie, a nie tyle żeby robiły się takie rzeczy. Dziwne, pokaż fotę.

#9

autor: Jarzomb » pn 19 sie 2013, 14:40:09

U mnie tak samo: 15" 7J ET35, 195/50/15, gwint AP opuszczony na maksa, nadkola nie pozaginane i żadnego obcierania, nawet jak mi 2 osoby na tył usiądą. Na torze też w takim setupie jeździłem, nic nie tarło.

#8

autor: Grzesieek » pn 19 sie 2013, 01:16:44

Coś jest nie tak... U siebie mam 15" 7J z ET38 albo 37, opony 195/50 i nic nie obciera, a zawieszenie często pracuje w pełnym zakresie: od maksymalnego rozprężenia do maksymalnego ściśnięcia.

#7

autor: CzlowiekSiema » pn 19 sie 2013, 00:32:42

Opony mam 195/50/15 z tym ze tylne sa szersze i tam widac jak wystają , przód jest na styk . No i mam małą glebe i dlatego zaciera . Nie mam zadnych dystansów

#6

autor: Logan » ndz 18 sie 2013, 13:23:04

CzlowiekSiema pisze:ja mam alusy 7" z et 38 i na tylniej osi troche wystaje za obrys budy i lubi potrzeć o nadkola .
Nie możliwe, ja miałem 7J 15" et 28 i było jeszcze troche miejsca zeby wystawało. Opony 195/50.

#5

autor: K23 » ndz 18 sie 2013, 12:44:09

CzlowiekSiema pisze:ja mam alusy 7" z et 38 i na tylniej osi troche wystaje za obrys budy i lubi potrzeć o nadkola .
:huh:

Na pewno et 38? Może masz jakieś dystanse do tego?

#4

autor: Grzesieek » ndz 18 sie 2013, 10:02:50

CzlowiekSiema, to jaką Ty masz na tym oponę?

#3

autor: CzlowiekSiema » sob 17 sie 2013, 21:02:52

ja mam alusy 7" z et 38 i na tylniej osi troche wystaje za obrys budy i lubi potrzeć o nadkola .

stal

#2

autor: ronii » ndz 04 sie 2013, 16:12:54

Wiem kolego ja mam hebel z mb6 i dla tego mam te stalówki , alu sprzedałem z myślą poszerzenia stali ;) Na oko tył jest wklęsły w stosunku do nadkola około 2,5 cm

szeroka stal

#1

autor: ronii » ndz 04 sie 2013, 11:04:35

Szanowni koledzy mam pytanko co do szerokiej stali , mam felgi 6,5 cala i chciałbym je poszerzyć. i tu pytanie - czy 7,5 przód i8 cali tył będzie wystawał po za obrys budy ? chodzi mi o takie poszerzenie przy którym nie trzeba montować regulowanych wahaczy. nie wiem jakie maja et moje stalówki ale są od accorda 99r 4x114,3 Ps ma ktoś namiar na magika z Wawy lub okolic co poszerza stal ? z góry dziękuję za odp :ok:

Na górę