Rozpórki nadwozia - gdzie się montuje i jak się nazywają.

Odpowiedz


To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.

BBCode włączony
[Img] włączony
[URL] włączony
Emotikony włączone

Przegląd tematu
   

Rozwiń widok Przegląd tematu: Rozpórki nadwozia - gdzie się montuje i jak się nazywają.

#42

autor: SCKAPE » pn 29 lip 2013, 00:20:10

tak ale poprzedni wlasciciel Patryk mial ja przy zwyklym gaźniku nad patelnią i towarzyszyłem mu przy jej pierwszym montażu. jedyne co zrobił to delikatnie ją podgio w jednym miejscu i tyle..

#41

autor: FlyKamil » sob 27 lip 2013, 02:14:42

Twój temat czytam od 2h najpierw wielki PROPS za fure.
Ale Ty masz rozpórkę vti już na dualu. A w dualu pucha jest całkiem inna, nie jest głupią patelnią :D

#40

autor: SCKAPE » sob 27 lip 2013, 00:23:46

U mnie miałem patelnie i nad nią mi rozpórka vti weszła bez naparzania patelni młotkiem...
przejżyj sobie zdjęcia w moim projekcie to napewno znajdziesz na którymś jak to wygląda...

#39

autor: FlyKamil » pt 26 lip 2013, 12:02:45

No właśnie mam patelnie i dlatego pytam bo może ona być problemem. pokrywę patelni spłaszczyłeś ? i podkładki między kielichy i rozpórkę tak ?

#38

autor: FlyKamil » pt 26 lip 2013, 00:19:22

Ok sory, :D
A to prawda, że do d13 pasuje tylko vti ? Przecież vti jest prosta a ta co podałem link jest taka gięta.
Ta z linku będzie pasować do d13 ?

#37

autor: K23 » czw 25 lip 2013, 17:56:28

No to skąd mieliśmy wiedzieć, że o taką konkretnie Ci chodzi??
Ludzie to zakładają i jeżdżą, nie narzekają jakoś specjalnie.

#36

autor: FlyKamil » czw 25 lip 2013, 14:29:07

#35

autor: K23 » czw 25 lip 2013, 13:05:51

FlyKamil pisze:Te najtańsze są aż tak chyjowe ?
A kto napisał, że są "chyjowe"? Nawet nie wiem o jakie Ci chodzi.

#34

autor: FlyKamil » śr 24 lip 2013, 23:09:33

Te najtańsze są aż tak chyjowe ?

#33

autor: K23 » śr 24 lip 2013, 21:40:47

FlyKamil pisze:No jakaś super elastyczna nie jest ale nie tak zwarta jak bym tego chciał :D A jak ze spasowaniem ? Buda sie nie rozchodzi na boki po 20 latach ? A jak kiedyś moja H dostała strzała w koło(tył, ale kielich nie pokrzywiony czy coś)
Spasowaniem czego? Rozpórek? Jakie kupisz tak będą pasowały.

#32

autor: FlyKamil » śr 24 lip 2013, 20:05:29

No jakaś super elastyczna nie jest ale nie tak zwarta jak bym tego chciał :D A jak ze spasowaniem ? Buda sie nie rozchodzi na boki po 20 latach ? A jak kiedyś moja H dostała strzała w koło(tył, ale kielich nie pokrzywiony czy coś)

#31

autor: Grzesieek » śr 24 lip 2013, 13:56:35

FlyKamil, w prowadzeniu tak- ale nie jest to jakaś mega różnica. No chyba, że masz tak "elastyczną" budę, że się jeździć nie da.

#30

autor: Poldek44 » śr 24 lip 2013, 11:26:30

!! c-pillar w coupe chyba nie do końca spełnia swoją rolę, w coupe trzeba tylną górną na kielichach!!

#29

autor: FlyKamil » śr 24 lip 2013, 00:54:56

Poważnie czuć różnice po założeniu rozpórek ?

#28

autor: K23 » wt 23 lip 2013, 19:00:09

Trzeszczą Ci plastiki, że chcesz c-pillar? Bo żeby on poprawiał właściwości jezdne to mi nikt nie wmówi. :D

#27

autor: ceelx » wt 23 lip 2013, 12:58:19

w EG8 trzeba ciąć dziurę żeby to przyinstalować. w kupejce jest elegancko bo śruba mocowania pasów jest na wierzchu

#26

autor: ceelx » wt 23 lip 2013, 12:27:50

c-pilar to ten z tyłu w okolocach mocowania pasów bezpieczeństwa ( na górze )

#25

autor: Grzesieek » wt 23 lip 2013, 11:30:21

Sztywniej jeśli chodzi o samą budę pewnie tak, ale na wychylanie się w zakręcie ma raczej znikomy wpływ :P

#24

autor: ceelx » wt 23 lip 2013, 11:25:33

no nie gadaj, trochę sztywniej jest z rozporami i chyba o to chodziło przedmówcy ;)

#23

autor: Grzesieek » wt 23 lip 2013, 11:22:35

Rozpórki raczej niewiele mają do wychylania się budy w zakręcie.

Na górę