koła

Odpowiedz


To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.

BBCode włączony
[Img] włączony
[URL] włączony
Emotikony włączone

Przegląd tematu
   

Rozwiń widok Przegląd tematu: koła

#22

autor: Laskosz » wt 09 kwie 2013, 18:20:59

to już musisz wiedzieć jaka dokładnie szeroka felga i jakie obniżenie bo tak to za dużo kombinacji jakby chciał Ci wszystko wypisać. Powiedzmy że jak wąska felga 6.5 '' to do seryjnego zawiasu wchodzą et 35 - 45, jak rozmiar koła jest mniej więcej taki jak seria. Jak felga szeroka, większa gleba to trzeba więcej et (bardziej się chować do środka). Jak będziesz kupował jakieś felgi i będziesz znał parametry to wtedy pisz i się dowiesz czy podejdą czy nie

#21

autor: xman » wt 09 kwie 2013, 17:52:05

seria i -30, -40 -60 np ;)

#20

autor: Laskosz » pn 08 kwie 2013, 13:31:03

xman, przy jakim obniżeniu i szerokości felgi ?

#19

autor: xman » pn 08 kwie 2013, 13:26:57

Panowie a na jakie ET patrzeć lub w jakim zakresie do 15" i do 16" ?

#18

autor: Ziomseba » ndz 07 kwie 2013, 19:34:52

Mam 16 i będąc szczery idealne opony to 195/45R16. Przy drobnej glebie wyglądają idealnie i nie obcierają. 205/45/16 Potrafią nieraz przytrzeć przy większej glebie. A co do wyglądu to w dzisiejszych czasach prawie wszystkie nowe auta wychodzą na 16. Jeszcze HB jak HB ale Coupe z 15 wygląda nieco śmiesznie. Sam mam 15 i 16 i to niby tylko cal różnicy, ale jakbym miał wybierać to na lato tylko i wyłącznie 16. Co do prowadzenia to już kolejny sezon latam i nie odczuwam żadnej różnicy, auto wjeżdża na trzepaczki i jest 80% więc nie wiem w czym problem, co do rozpędzania to może coś tam się minimalnie pogorszyło.

A jakoś nie wydaje mi się by auto wyglądało jak koza.
Obrazek
Chociaż pewnie się nie znam...

#17

autor: biker2332 » pt 05 kwie 2013, 17:00:01

16 bez problemu wchodza nic nie przycieraja, ja mam 205/45 r16 i jest ok, sam mam i jestem zadowolony, co prawda drozsze ale da sie z tym zyc.

#16

autor: K23 » pn 01 kwie 2013, 01:35:13

Haha, w realnym a nie internetowym świecie to bym Wam zrobił taką pieczątkę "Kwapcio23 ULTRAHEJTER potwierdza". :D
Się zgadzam, bo co mam się nie zgadzać. ;) Przegięcia nie lubię i też popieram najpierw jazdę, a potem wygląd. Co innego drobiazgi typu oprawki do świecących amberów za 20 zł. a co innego lotki, burty, a potem nagle siema koło stanęło w poprzek, sworzeń skrzypiał od miesiąca, ale kupiłem lotkę. :D
Co do pierwszego posta 16 cali to zbyt dużo do EG i już. Wizualnie i w kwestii działania jak ktoś ma słaba D-serię, a nie 190 konne B18 gdzie większe koło już ma sens. Dziękuję dobranoc, przepraszam, że nie podoba mi się to co większości. ;)

#15

autor: BartekGib » ndz 31 mar 2013, 22:54:55

kusi może zaraz mi powiesz, że jestem niepotrzebny na forum i mam się przymknąć :bored:
Skoro lubisz obklejać swój samochód i z tego czerpać przyjemność to Twoja sprawa. Ja dopuszczam do siebie tylko samochody "ładnie" i dobrze zrobione, a nie oblane kiczem, tandetą i okrzesanymi fantami. Nie piję tutaj do Twojego samochodu - gwoli wyjaśnienia. Ale takie moje zdanie :)

Gdybym widział, że ktoś ma pordzewiałego Civica, który ciężko by miał na przeglądzie i chciałby do niego władować zawias za 2.5 tyś zł to OCZYWIŚCIE że od siebie bym mu zaproponował zmianę decyzji i ogarnięcie auta. A potem mody. A NIESTETY fakt faktem wręcz 70 % grupy użytkowników 5Gen przedkłada mody nader technikalia. Lepiej niech puka cały zawias i się drze bok opony ale mam gwint !

Grzesieek - no chyba faktycznie gdzieś zatraciłem swoje natchnienie względem tuningu i pogubiłem jego rzeczywistą teorię :) I faktycznie jeszcze ULTRAHEJTER!! by się tutaj przydał ;) Halo Halo ?

#14

autor: Grzesieek » ndz 31 mar 2013, 19:07:28

BartekGib, nie znasz się- tuning to tuning...


A tak serio to identycznie to widzę... Najlepiej prawdziwe modyfikacje opisuje znane już zdanie "function of racing is the fashion"... Bo od takiego założenia ludzie zaczęli zjawisko tuningu (nie mylić z upośledzaniem auta, na które moda pojawia się, znika i przychodzi kolejna w stylu obniżeń -2m, negatywów 89* i sticker bomba). Jeszcze Kwapcio musi podzielić zdanie i już wszystko będzie grało ;)

#13

autor: kusi » ndz 31 mar 2013, 16:34:58

To forum o tematyce civic V gen tu większość dąży do tego żeby mieć grupy projekt JDM/Stance, a nie na seryjne dupowozy. Spoko jestem za tym żeby auta były sprawne technicznie, ale widzę, że Ty nie dopuszczasz do siebie faktu że ktoś chce modzić auto. Jakby ktoś chciał kupić dobry gwint za 2,5 tyś to Ty doradziłbyś mu pewnie żeby kupił sobie nowe ori amory z ori sprężynami.


Tu się tuninguje auta, jak ktoś ma 2tyś na wydech to nie kupi oryginalnego z salonu Hondy tylko kupi customowy.

Ogólnie zakończmy tą rozmowę bo nie od tego jest temat, no ale, i takie osoby muszą być na forum.

pozdro

#12

autor: BartekGib » ndz 31 mar 2013, 16:25:02

kusi pisze:BartekGib- w większości Twoich wypowiedzi można stwierdzić, że według Ciebie każde auto powinno być seryjne, hejtujesz większość modów, a na tym forum pewnie 90% osób chce robić "tuningi" to nie jest forum klasycznych aut.
Z góry sorry za OFF... ale zostałem zgłoszony do tablicy :) :

To czytaj dokładnie i konkretnie. Są mody i mody dla modów - czyli zrobię bo nie mogę być gorszy, wydam siano a i tak nici z tego. Dla mnie możesz mieć i 19" w Hondzie a mi się nie będzie podobało. Bo stwierdzę, że to koza. Ale to jest moje zdanie i mam wolne prawo do wyrażania jego :) A ja proponuję ludziom alternatywy, bo jeżeli ktoś chce wydać kasę na np. durne Washers'y a w zamian za to może już sobie kupić komplet świec zapłonowych to co lepiej wybrać ? Ktoś kto jeździ i ma w du... mechanikę wybierze Washers'y. A samochód polega GŁÓWNIE na mechanice. Im więcej zadbanych aut też mechanicznie tym lepiej dla Nas wszystkich. Stąd moje częste alternatywy na wydawanie kasy przez ludzi. A ładna Honda Civic nie musi być "przesadzona". Jajko na niższym zawiasie, z dobrym kołem, lotką i po prostu ZADBANE ZADBANE ZADBANE będzie robiło lepszą robotę aniżeli Spoon, Skunk2, Benen i inne tego typu pierdoły, które są nędznymi dodatkami a dla mnie Civic musi być spójny. Często OEM+ są ładniejsze aniżeli np. typowe JDM'y.

#11

autor: Hakier » ndz 31 mar 2013, 16:01:31

BartekGib pisze:HakerPL1 - poczytaj o masie nieresorowanej. Od tak po prostu.
mało tego ze czytałem to i przetestowałem wiele opcji ;)
to co pisałeś to jest kombinacja sztuka dla sztuki, wydać kupę pracy i kasy dla nieodczuwalnej różnicy

#10

autor: kusi » ndz 31 mar 2013, 15:45:00

16 cali w EG to koza hahahha, chyba na serii zawiasie.
Żeby spasować rant felgi z budą w 15" trzeba położyć auto jakieś -140, a przy 16" wystarczy -100. Auto lepiej wygląda i ze względu na mniejszą glebę więcej miejsc jest przejezdnych.

Miedzy oponą 195/50R15 a 195/45R16 jest 6mm różnicy w średnicy...

BartekGib- w większości Twoich wypowiedzi można stwierdzić, że według Ciebie każde auto powinno być seryjne, hejtujesz większość modów, a na tym forum pewnie 90% osób chce robić "tuningi" to nie jest forum klasycznych aut.

#9

autor: Danio » ndz 31 mar 2013, 13:34:08

traxxas, do 16" profil opony 45 ale BartekGib dobrze Ci prawi.

Jaki masz hebel?

#8

autor: BartekGib » ndz 31 mar 2013, 09:46:23

HakerPL1 - poczytaj o masie nieresorowanej. Od tak po prostu.

#7

autor: Hakier » śr 27 mar 2013, 09:21:38

aj koledzy, jedyne co się z tego zgadza co piszecie to to że są troszkę droższe.
masa nieresorowana? ile większa? 0,5kg? odczuje się to jakoś? - nie sądzę.

ja myślałem nad 16 do swojego ponieważ musiałbym to zrobić bo w 15 by mi hamulce nie weszły które miałem w planach i ogólnie 16 ładniej wyglądają, ale plany się zmieniają i teraz w planie jest lepsze auto a nie udoskonalanie starego grata ;)

#6

autor: BartekGib » śr 27 mar 2013, 08:43:27

No profil 55 najgorszym balonem jeszcze nie jest, a często ratuje sporą ilość komfortu.

#5

autor: soulem » śr 27 mar 2013, 07:54:44

traxxas pisze:kumpel w cupe mial wlasnie 16 i wyglada fajnie
Bo coupe jakby nie patrzył jest większym autem i duże felgi nie rzucają się tak w oczy jak w przypadku HB... Zakładaj 195/50/15. Najlepszy wybór pod względem ceny i wyglądu. Przy rozmiarze 195/55/15 opona może być trochę baloniasta.

#4

autor: BartekGib » śr 27 mar 2013, 00:25:45

Zrobisz jak chcesz, aczkolwiek dla mnie to niemiłosierna koza się robi na 16" :)

Sam mam Coupe EJ2 i ostatnio ze znajomymi przymierzaliśmy do mnie 16" i nawet 17". O 17" to już nie mówię, bo nie ma o czym - ten samochód mógł tylko stać a nie jechać.
A 16" wyglądały nie lepiej. Zero spójności z nadkolem.

#3

autor: traxxas » śr 27 mar 2013, 00:19:57

dzieki jednak popatrze jeszcze co inni napisza. kumpel w cupe mial wlasnie 16 i wyglada fajnie i nie przyciera..

Na górę