#7
autor: andrewosw91 » ndz 28 lip 2013, 11:00:32
Wsadziłem nowe sprężyny MTS TECHNIK na seryjne amory, przód -4cm tył -3,5cm i wymieniłem większość tulei, przy gwałtownym skręcie tył obciera (wydaje mi się że sprężyna jest zbyt miękka bo amory mają ponad 80% sprawności). Koła 16" 7j h2 ET35 przód 195/45 tył 205/50. Wydaje mi się że przód mógłby zejść nawet do -6cm bezproblemowo.
Obniżenie na et 35 dało niebywałą przyczepność samochodu, można rozbić głowę przy gwałtownym skręcie.
Pozdrawiam.
Wsadziłem nowe sprężyny MTS TECHNIK na seryjne amory, przód -4cm tył -3,5cm i wymieniłem większość tulei, przy gwałtownym skręcie tył obciera (wydaje mi się że sprężyna jest zbyt miękka bo amory mają ponad 80% sprawności). Koła 16" 7j h2 ET35 przód 195/45 tył 205/50. Wydaje mi się że przód mógłby zejść nawet do -6cm bezproblemowo.
Obniżenie na et 35 dało niebywałą przyczepność samochodu, można rozbić głowę przy gwałtownym skręcie.
Pozdrawiam.