#1
autor: Mahcin » wt 26 cze 2012, 16:01:33
Witam.
Mam taki problem że Hania krzywo stoi, tj są różne prześwity przy kołach (chociaż nie wiem czy stoi na równym, a nie chce mi się specjalnie gdzieś jechać na równe, bo są też inne objawy). Przy lewym przednim kole i prawym tylnym jest podobny, ale prawy przód i lewy tył ma prześwit mniejszy o około 3cm. różnica jest widoczna gołym okiem
W zaznaczonym miejscu był swego czasu jednorazowy wyciek jakiś (nie wiem czy to ma coś wspólnego z amorkiem)
Dodatkowo przy wkręcaniu na obroty Hanka skręca w stronę gdzie przednie koło ma większy "prześwit" od błotnika (w lewo). Wykluczam drążek kierowniczy, końcówkę drążka, tuleje wahacza, poduszkę wahacza i zbieżność też niby mechanior zrobił
A przy skręcaniu w lewo (gdzie przednie kolo ma większy prześwit) słychać stuki...
Opony nowe, wyważone, poprzednio było tak samo (w sensie przed zmianą)
Witam.
Mam taki problem że Hania krzywo stoi, tj są różne prześwity przy kołach (chociaż nie wiem czy stoi na równym, a nie chce mi się specjalnie gdzieś jechać na równe, bo są też inne objawy). Przy lewym przednim kole i prawym tylnym jest podobny, ale prawy przód i lewy tył ma prześwit mniejszy o około 3cm. różnica jest widoczna gołym okiem
W zaznaczonym miejscu był swego czasu jednorazowy wyciek jakiś (nie wiem czy to ma coś wspólnego z amorkiem)
[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=31e49162c489e2d8][img]http://images42.fotosik.pl/461/31e49162c489e2d8m.jpg[/img][/url]
Dodatkowo przy wkręcaniu na obroty Hanka skręca w stronę gdzie przednie koło ma większy "prześwit" od błotnika (w lewo). Wykluczam drążek kierowniczy, końcówkę drążka, tuleje wahacza, poduszkę wahacza i zbieżność też niby mechanior zrobił
A przy skręcaniu w lewo (gdzie przednie kolo ma większy prześwit) słychać stuki...
Opony nowe, wyważone, poprzednio było tak samo (w sensie przed zmianą)