#11
autor: Gorliś » sob 19 lis 2011, 14:59:29
CYkada pisze:ap racing
ap racing to zupelnie inna firma i raczej zajmuje sie hamulcami i sprzeglami. I to juz z troche ywzszej polki.
Zawieszenie ap, o ktorym mowa to po prostu "ap" ew. ap sportfahrwerke.
Nie zgadzam sie z pogladem ze do d13 nie potrzebny jest dobry zawias. Silnik i hamulce zdecyduja o tym jak szybko bedziesz musial hamowac przed zakretem oraz jak szybko bedziesz sie mogl rozpedzic za nim.
Predkosc, z jaka da sie pokonac ten zakret bedzie zalezala od zawieszenia i opon.
I wlasnie na oponach bym sie skupil, im ciasniejszy tor i slabszy silnik to tym wazniejsze sa opony. To co inni nadrobia na prostych silnikiem, Ty zyskasz na zakrecie.
Wracajac do ap - ktos sie orientuje jakie SR maja sprezyny w tych gwintach?
[quote="CYkada"]ap racing[/quote]
ap racing to zupelnie inna firma i raczej zajmuje sie hamulcami i sprzeglami. I to juz z troche ywzszej polki.
Zawieszenie ap, o ktorym mowa to po prostu "ap" ew. ap sportfahrwerke.
Nie zgadzam sie z pogladem ze do d13 nie potrzebny jest dobry zawias. Silnik i hamulce zdecyduja o tym jak szybko bedziesz musial hamowac przed zakretem oraz jak szybko bedziesz sie mogl rozpedzic za nim.
Predkosc, z jaka da sie pokonac ten zakret bedzie zalezala od zawieszenia i opon.
I wlasnie na oponach bym sie skupil, im ciasniejszy tor i slabszy silnik to tym wazniejsze sa opony. To co inni nadrobia na prostych silnikiem, Ty zyskasz na zakrecie.
Wracajac do ap - ktos sie orientuje jakie SR maja sprezyny w tych gwintach?