Szukaj na stronie
Temat poruszany, ale chciałem trochę dopowiedzieć, żeby było wszystko w kupie.
Jeżeli przekręcamy kluczyk i nie słychać "bzzzzzz.... cyk" a potem honda nie odpala to winny jest przekaźnik pompy paliwa. Możemy kręcić i kręcić rozrusznikiem i nic to nie da. Lepiej dać sobie spokój i wykonać kilka czynności:
Zabieramy się do pracy.
Dalej rozbieramy przekaźnik, rozpinamy i szukamy gdzie jest zimy lut. Tzn. miejsce, gdzie kiedyś było połączenie, a teraz nie ma. Lokalizujemy i poprawiamy lut. Na wszelki wypadek nie używamy lutownicy transformatorowej, może nic sie nie stanie... ale lepiej dmuchać na zimne. Ja użyłem lutownicy takiej zwykłej oporowej. Po poprawienu połączenia montujemy wszystko do kupy, podłączamy wiązkę, przykręcamy schowek, odpalamy silnik, cieszymy sie, cieszymy sie i jeszcze raz sie cieszymy. Mozemy zgasic silnik i go odpalić jeszcze raz i tak tyle razy, ile mamy ochote i zawsze odpali.
Żródło: http://civic4g.pl