Wymiana amortyzatorów
Autorem tekstu jest Xus
Na początku zaczynamy od wszystkie spryskania śrub WD-40 lub czyms podobnym.
- Odręcamy mocowanie przewodów hamulcowych - klucz nr. 12.
- Rozkręcamy mocowanie z dolnym wahaczem - klucz nr. 17.
- Już zdjęty amor i zaznaczonś śroba którą trzeba odkręcić. Po jej odkręceniu amor musimy spuścic w dół (po wcześniejszym odkręceniu górnego mocowania). Amor powinnien wyjść bez większego problemu.
- Zakładamy ściągacze. Musze być dobrze dopasowane i pamiętajcie żeby robić to ostrożnie !!!
Pamiętać należy żeby zaznaczyć jak jest mocowanie, gorne sprężyny do dolnego żeby później nie było problemow (bialy marker bedzie ok).
- Zabieramy się za tył. Najpierw odkręcamy mocowanie przewodów (na 99% śruby sie urwą, u mnie na 4 3 poszły), na fotkach jest też zaznaczona śruba mocująca amor do wahacza.
- Zabieramy się za rozbiorkę wnętrza, żeby dostać się do górnych mocowań amorów.
- Rozkręcamy to żeby było łatwiej wyjąć amor (tu potrzebna będzie druga osoba i kawałek rurki, trzeba włożyć i nagiąć żeby amor wyszedł i nie rozkręcać nic więcej).
Ps. Przy tylnich amortyzatorach trzeba pamiętać, żeby je dobrze zaznaczyć i pamietać jak było, bo górne mocowanie jest lekko skośne !!!
Źródło: http://www.civicklub.pl