The Signed - Ozoshi Racing

logo


Poprzedni temat «» Następny temat
komputer D15B7-D16Y3-jaka różnica?
Autor Wiadomość
black7
[Usunięty]

Wysłany: Nie 17 Sty, 2010   komputer D15B7-D16Y3-jaka różnica?

Mam d15b2 zrobiony na d15b7 z kolektorem wydechowym i sondą d16z6.Mogę mieć komputer od d16y3.Moje pytanie-co zyskam ,a co ewentualnie mogę stracić? Jaka jest między nimi różnica?
Jakie są + i - zamiany komputera d15b7 na d16y3?
dodam ,ze komp d16y3 mogę mieć w zamian za d15b7?warto ,czy nie?
 
 
kuchar
[Usunięty]

Wysłany: Pon 18 Sty, 2010   

nikt Ci nie powie takich rzeczy. chyba ze ktos porownywal mapy z b7 i y3.
poza tym nic Ci to nie da poza możliwie większym spalaniem.
jeśli masz d15b2@7 to dołoż do niego jeszcze troche wiecej niz tylko mpfi i kol. wydechowy d16z6 np:. walek a2, regulowane kolko, kpl. wydech, ssący z6...- i wtedy oplacac Ci sie bedzie wystroić mape pod ta konkretna specyfikacje a nie zmieniac komputery i myslec ze jak dam ecu od 1.6 do 1.5 moc wzrosnie.
 
 
gvader 
Forumowy As

Model: ATR
Silnik: H22
Pomógł: 1 raz
Posty: 162
Skąd: Wawa
Wysłany: Pon 18 Sty, 2010   

Cóż, mam MPFI na D15B2 zrobione na gratach z z6 (oba kolektory) + p28 i wydaje mi sie ze dzieki mapie paliwa z Z6 autko jedzie prawie identycznie jak kolega, ktory ma ten sam setup na b7 (oba kolektory, komp) + walek od D16A6 i to wszystko wystrojone. Auta na pierwszych 2 biegach ida rowno, a on odchodzi dopiero na trojce. Wydaje mi sie ze to wszystko za sprawa map paliwa z z6.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"Życie zaczyna się powyżej 5 tyś obrotów..."
 
 
black7
[Usunięty]

Wysłany: Pon 18 Sty, 2010   

kuchar napisał/a:
i myslec ze jak dam ecu od 1.6 do 1.5 moc wzrosnie.

wcale tak nie myślę kolego ;)
z tego co udało mi sie dowiedziec i zauważyć komp d16y3:
-odcina paliwo wyzej od d15b7 na 7,5tys obr.
-inna mapa -daje wiecej paliwa i to chyba dobrze,bo w b7 tak jakby bylo za malo...
-mam 4 zylowa sonde,ale teraz moge znowu wlozyc ta od b2 1-zylowa,bo y3 ma wyłączone grzanie.
zauwazylem ,ze odrobine lepiej (szybciej )sie wkreca i tak jak wyzej wspomnialem do 7,5 tys.
 
 
mlynek 
Obeznany


Pomógł: 3 razy
Posty: 115
Skąd: Mielec
Wysłany: Pon 18 Sty, 2010   

black7 napisał/a:
daje wiecej paliwa i to chyba dobrze,bo w b7 tak jakby bylo za malo...

więcej nie zawsze znaczy lepiej a seryjna mapa i tak jest dość bogata,
wszystko zależy od tego jak bardzo twoja obecna specyfikacja silnika odbiega od seryjnego d15b7
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Modyfikacje ECU i wiązek elektrycznych.
 
 
timoti26 
Podwójny As


Model: 1HGEJ2, 1995r
Silnik: D15B7-> D16y3
Wiek: 23
Posty: 211
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: Czw 05 Sty, 2012   

Dołącze się do tematu z pytaniem odnośnie poduszki górnej (strona kierowcy) przy pompie od wspomagania.
Czy te poduszki D15b7 i D16y3 są identyczne?
mam duży luz na tej poduszce (obecnie z D16y3)
może do do silnika D16y3 trzeba użyć poduszki z D15b7?

Przepraszam że w dziale elektryka ale nie chciałem zakładać nowego tematu.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów jaka jest różnica wałka d14a2 a d14a3 mako0 Ogólne 1 Czw 21 Lut, 2013
gruszecky
Brak nowych postów D16Y3 vs D15B7 - Aparat zapłonowy? kuchar Elektryka 1 Sob 12 Gru, 2009
Gość
Brak nowych postów Zmiana osprzętu D15B2 na D16Y3 (słupe... boski.alvaro Silnik i układ napędowy 3 Czw 30 Sty, 2014
zulf
Brak nowych postów swap na d16y3 w ej2 jezyk_05 Silnik i układ napędowy 2 Pią 10 Lip, 2009
jezyk_05
Brak nowych postów d16y3 mody Grzybohun Silnik i układ napędowy 3 Pią 02 Sie, 2013
K23



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna