Civic Coupe różnice między wersją europejską, a amerykańską
Civic Coupe różnice między wersją europejską, a amerykańską
Nie widziałem tematu o tym traktującego (jeśli jest to prosiłbym o link).
Odnośnie różnic to z tego co wiem to są to:
- fotele na jednym pałąku
- tylne i przednie światła USDM (symetryczność między innymi)
- grubszy welur
- tempomat
- tablica kwadratowa z tyłu (i takowe miejsce na nią)
- podobno mają rury wzmacniające (wersja US)
- przezroczysty szyberdach
Coś jeszcze? Ogólnie lepsza była, która wersja?
Odnośnie różnic to z tego co wiem to są to:
- fotele na jednym pałąku
- tylne i przednie światła USDM (symetryczność między innymi)
- grubszy welur
- tempomat
- tablica kwadratowa z tyłu (i takowe miejsce na nią)
- podobno mają rury wzmacniające (wersja US)
- przezroczysty szyberdach
Coś jeszcze? Ogólnie lepsza była, która wersja?
Ostatnio zmieniony śr 20 sty 2010, 17:01:50 przez The Player, łącznie zmieniany 1 raz.
Mógłbyś mi pokazać te białe zegary? Bo pierwsze słyszę tylko SIR miał białe. Do tempomatu też bym się nie zgodził nie każdy usdm miał tempomat. Grubszy welur? Skąd takie przypuszczenia? Gdzie były te wzmocnienia? Ale dołożył bym tam:
- dimer
- bywają troszkę inne długie konsole, które umożliwiają wrzucenie w nie radia
- zdarzają się beżowy środek (typowy dla usdm)
- bywają wersje w których brak zegarka i jakiej kolwiek elektryki
- zdarzają się zamek w tylnej półce umożliwiający otwieranie kanapy, u nas jest taki cypelek
- zdarzają się zamek w miejscu otwierania bagażnika i wlewu paliwa (z tego co pamiętam blokuje otwieranie bagażnika)
Zależy na jakie wyposażenie trafisz, w USA chłopaki się szczycą lotką na tylną klapę która jest u nas prawie w każdej Coupe... Wiadomo jak to jest jeżeli czegoś nie ma u nas na rynku to będzie wtedy fajniejsze i będzie jakimś tam rodzynkiem
- dimer
- bywają troszkę inne długie konsole, które umożliwiają wrzucenie w nie radia
- zdarzają się beżowy środek (typowy dla usdm)
- bywają wersje w których brak zegarka i jakiej kolwiek elektryki
- zdarzają się zamek w tylnej półce umożliwiający otwieranie kanapy, u nas jest taki cypelek
- zdarzają się zamek w miejscu otwierania bagażnika i wlewu paliwa (z tego co pamiętam blokuje otwieranie bagażnika)
Zależy na jakie wyposażenie trafisz, w USA chłopaki się szczycą lotką na tylną klapę która jest u nas prawie w każdej Coupe... Wiadomo jak to jest jeżeli czegoś nie ma u nas na rynku to będzie wtedy fajniejsze i będzie jakimś tam rodzynkiem
TO TRZEBA PRZEŻYĆ ŻEBY TO ZROZUMIEĆ, ŻEBY W TO UWIERZYĆ!
Może rzeczywiście nie prawdziwe info z tymi białymi zegrami. Wzmocnienia w drzwiach (rury) i wzmocnienie przednie i tylne zderzaka (belka).
To co jeszcze znalazłem:
- brak kierunków bocznych
- postojówki w kierunkowskazach
- zdarzają się dodatki jak cup holdery czy pasy takaty
- gwizdki w drzwiach
- środek szary lub beżowy
- odpalanie ze sprzęgła
Coś jeszcze przeoczyłem?
Mam możliwość zakupu kanadyjki EJ1 USDM i zastanawiam się, czy lepiej europejka?
To co jeszcze znalazłem:
- brak kierunków bocznych
- postojówki w kierunkowskazach
- zdarzają się dodatki jak cup holdery czy pasy takaty
- gwizdki w drzwiach
- środek szary lub beżowy
- odpalanie ze sprzęgła
Coś jeszcze przeoczyłem?
Mam możliwość zakupu kanadyjki EJ1 USDM i zastanawiam się, czy lepiej europejka?
carbonu nie ma, bo niemiec zmienil na drewno ktore zdarlem:) galki momo tez nie bo jest tunel od merca ktory tez idzie do lamusa.
wyposazenie:
2x Jasiek
2x el.szyby
1x el. lufcik (szyber)
1x sprawny wiatrak biurowy(A/C)
do tego:
Skóra + podrzewanie siedzen.
troche obnizony ale za miekki tak jak by to seria byla + naklejka na progu PRO-TEC(w carbonie)
wyposazenie:
2x Jasiek
2x el.szyby
1x el. lufcik (szyber)
1x sprawny wiatrak biurowy(A/C)
do tego:
Skóra + podrzewanie siedzen.
troche obnizony ale za miekki tak jak by to seria byla + naklejka na progu PRO-TEC(w carbonie)
Nie odpalanie ze sprzęgła tylko z wciśniętym sprzęgłem bo inaczej po przekręceniu kluczyka usłyszymy cisze a nie świst rozrusznika.The Player pisze:Może rzeczywiście nie prawdziwe info z tymi białymi zegrami. Wzmocnienia w drzwiach (rury) i wzmocnienie przednie i tylne zderzaka (belka).
To co jeszcze znalazłem:
- brak kierunków bocznych
- postojówki w kierunkowskazach
- zdarzają się dodatki jak cup holdery czy pasy takaty
- gwizdki w drzwiach
- środek szary lub beżowy
- odpalanie ze sprzęgła
Coś jeszcze przeoczyłem?
Mam możliwość zakupu kanadyjki EJ1 USDM i zastanawiam się, czy lepiej europejka?
Miałem małe zdziwko jak w wersji kanadyjskiej nie odpaliła mi.
A wersja kanadyjska nie miała przypadkiem wycieraczek na przednich reflektorach??
Pierwsze słyszę o wycieraczkach w civic-u :O Spryski na lampy i owszem ale nie ma wycieraczek w civicu Co do kanadyjek to mogą być lampy bez regulacji elektrycznej wtedy na lampie są charakterystyczne 3 cypelki, powinny być kierunki dzielone, prawdopodobnie będzie czujnik nie zapiętych pasów.
Tak jak mówiłem wcześniej tych specyfikacji jest tyle, że naprawdę bardzo ciężko to wszystko zebrać ze sobą w kupę
Tak jak mówiłem wcześniej tych specyfikacji jest tyle, że naprawdę bardzo ciężko to wszystko zebrać ze sobą w kupę
TO TRZEBA PRZEŻYĆ ŻEBY TO ZROZUMIEĆ, ŻEBY W TO UWIERZYĆ!
Mam amerykanke i nie ma wycieraczek przy reflektorach
Co ro reszty się zgodzę tzn:
- odpalanie z wciśniętego sprzędła;
- przezroczysty szyberdach;
- kwadratowa tablica rejestracyjna z tyłu;
- czujnik pasów (choć w polskich też to spotkałam);
- brak kierunków bocznych;
- środek szary (w moim przypadku) lub beżowy;
- światła postojowe w jednej lampie z kierunkowskazami (żarówka 2-włóknowa przez co świecą się i postojówki i kierunki)
- fotele na jednym pałąku
- tylne i przednie światła USDM (symetryczność między innymi)
- grubszy welur
- tempomat
A tak to chyba reszta jest taka sama
No i w przypadku mojej można w czasie jazdy wyjąć kluczyk ze stacyjki i jeździć bez niego można zostawić włączony samochód i go zamknąć - pomocne w zimie gdy musi się zagrzać
Ale dodam, że bardzo szybko się nagrzewa na zimę super sprawa
Co ro reszty się zgodzę tzn:
- odpalanie z wciśniętego sprzędła;
- przezroczysty szyberdach;
- kwadratowa tablica rejestracyjna z tyłu;
- czujnik pasów (choć w polskich też to spotkałam);
- brak kierunków bocznych;
- środek szary (w moim przypadku) lub beżowy;
- światła postojowe w jednej lampie z kierunkowskazami (żarówka 2-włóknowa przez co świecą się i postojówki i kierunki)
- fotele na jednym pałąku
- tylne i przednie światła USDM (symetryczność między innymi)
- grubszy welur
- tempomat
A tak to chyba reszta jest taka sama
No i w przypadku mojej można w czasie jazdy wyjąć kluczyk ze stacyjki i jeździć bez niego można zostawić włączony samochód i go zamknąć - pomocne w zimie gdy musi się zagrzać
Ale dodam, że bardzo szybko się nagrzewa na zimę super sprawa
to juz nie ameryka tylko zepsuta stacyjka :laugh:DevilekxD pisze: No i w przypadku mojej można w czasie jazdy wyjąć kluczyk ze stacyjki i jeździć bez niego można zostawić włączony samochód i go zamknąć - pomocne w zimie gdy musi się zagrzać
Ale dodam, że bardzo szybko się nagrzewa na zimę super sprawa