Skrzynia z HRV
Skrzynia z HRV
Kurde, jak ta skrzynia jest podobna z zewnątrz do tych z B-serii to może by się ten mechanizm wybierania na linki dało do B zaadaptować...
Ostatnio zmieniony ndz 01 paź 2023, 17:14:11 przez Yossarian, łącznie zmieniany 1 raz.
http://autobezsens.blogspot.com/ - mój blog o motoryzacji dziwnej, choć nie tylko. Zapraszam!
- Logan
- Administracja
- Posty: 1657
- Rejestracja: wt 27 lis 2012, 22:02:58
- Lokalizacja: Warszawa
- Wiek: 33
- Kontakt:
Skrzynia z HRV
Bardzo dobra robota, aż sam bym chciał taką budżet opcję
Skrzynia z HRV
Nie tylko zmieniłem skrzynię, ale też odchudziłem zamach do 4,7kg i wszystko zostało wystrojone na 0,7 bara. Tak, więc jest to teraz zupełnie inne auto, oczywiście na plus.
Ostatnio zmieniony pn 02 paź 2023, 11:20:47 przez Discodirt, łącznie zmieniany 2 razy.
Skrzynia z HRV
1st: 3.500
2nd: 1.956
3rd 1.344
4th 1.071
5th 0.870
FD: 4.562
2nd: 1.956
3rd 1.344
4th 1.071
5th 0.870
FD: 4.562
Skrzynia z HRV
Skrzynia z HR-V to stalowe wybieraki czy amelinioum?
- Drix
- Natchniony
- Posty: 1960
- Rejestracja: pn 23 cze 2014, 22:19:12
- Lokalizacja: Kraśnik / Lublin
- Wiek: 29
Skrzynia z HRV
Kurde kurde kurde jak już tyle się pochwaliłeś to teraz człowieka kusi, ale czy ja wiem.
W porównaniu do hybrydy to nie wiele lepiej jeśli popatrzec na przełożenia. Po za dłuzsza jedynką co jest na +
1: 3.250
2: 1.909
3: 1.346
4: 1.033
5: 0.702
FD: 4.437
No i ta szperaaaaaa.
W porównaniu do hybrydy to nie wiele lepiej jeśli popatrzec na przełożenia. Po za dłuzsza jedynką co jest na +
1: 3.250
2: 1.909
3: 1.346
4: 1.033
5: 0.702
FD: 4.437
No i ta szperaaaaaa.
Ostatnio zmieniony pn 02 paź 2023, 19:52:25 przez Drix, łącznie zmieniany 1 raz.
Czymś tam się jeździ.. http://civic5g.pl/viewtopic.php?p=11131192
Skrzynia z HRV
Wodziki są stalowe, a tryby sporo szersze. Ciekawe czy inne przełożenia z b-serii pasują? Może dłuższa piątka. Bo przy doładowaniu pozostałe biegi nie mają aż takiego znaczenia.
Ostatnio zmieniony pn 02 paź 2023, 20:31:39 przez Discodirt, łącznie zmieniany 1 raz.
Skrzynia z HRV
Darek, jedynka jest krótsza
Ja myślę, że ta skrzynia jest super opcją chociażby ze względu na to, że łatwiej dostać nie zamęczoną. Kiedyś może nie było sensu, ale teraz jest. Drogie w zakupie również nie są. Jest jeszcze aspekt ważny z punktu widzenia B serii - skoro te nie są tak dobite katowaniem na kjsach itp to można ich użyć jako dawcy bebechów...
Btw - myślę, że takie info warto jednak jakoś schować. Szkoda, żeby ta wiedza rozeszła się tam gdzie nie powinna. Niestety, ale często jest tak, że ceny wtedy zaczynają szybować do góry i fajna opcja staje się... Średnio fajna.
Panie admin, może jakaś grupa dodatkowa i info widoczne tylko dla użytkowników z tej grupy? Mógłbym wtedy też u siebie w temacie odkryć pewne rzeczy.
Ja myślę, że ta skrzynia jest super opcją chociażby ze względu na to, że łatwiej dostać nie zamęczoną. Kiedyś może nie było sensu, ale teraz jest. Drogie w zakupie również nie są. Jest jeszcze aspekt ważny z punktu widzenia B serii - skoro te nie są tak dobite katowaniem na kjsach itp to można ich użyć jako dawcy bebechów...
Btw - myślę, że takie info warto jednak jakoś schować. Szkoda, żeby ta wiedza rozeszła się tam gdzie nie powinna. Niestety, ale często jest tak, że ceny wtedy zaczynają szybować do góry i fajna opcja staje się... Średnio fajna.
Panie admin, może jakaś grupa dodatkowa i info widoczne tylko dla użytkowników z tej grupy? Mógłbym wtedy też u siebie w temacie odkryć pewne rzeczy.
Uwaga frajerzy...
- Drix
- Natchniony
- Posty: 1960
- Rejestracja: pn 23 cze 2014, 22:19:12
- Lokalizacja: Kraśnik / Lublin
- Wiek: 29
Skrzynia z HRV
Fakt. Zawsze się mylę przy tych przełożeniach
No ale racja. Może to niegłupi pomysł kupić na zapas.
Ciekawe czy inżynierowie Hondy jak montowali tą skrzynie to mieli z tyłu głowy zagwozdke pt. ciekawe czy ktoś to wsadzi do starej dserii
No ale racja. Może to niegłupi pomysł kupić na zapas.
Ciekawe czy inżynierowie Hondy jak montowali tą skrzynie to mieli z tyłu głowy zagwozdke pt. ciekawe czy ktoś to wsadzi do starej dserii
Ostatnio zmieniony pn 02 paź 2023, 20:23:36 przez Drix, łącznie zmieniany 1 raz.
Czymś tam się jeździ.. http://civic5g.pl/viewtopic.php?p=11131192
Skrzynia z HRV
I jeszcze jeden temat, jeżeli ktoś będzie myślał o quattro w eg, to trzeba skrzynie z 4x4, bo odlew skrzyni jest ciut inny;) A propos wiedzy, zaraz okaże się że torseny zaczną skupować właściciele hrv.
Ostatnio zmieniony pn 02 paź 2023, 21:01:57 przez Discodirt, łącznie zmieniany 6 razy.
Skrzynia z HRV
No i właśnie chociażby dlatego warto pewnych informacji nie rozprzestrzeniać zbyt mocno... Niestety, ale z wieloma gratami tak było...
Uwaga frajerzy...
Skrzynia z HRV
Frez napewno ten sam.
Skrzynia z HRV
Ostatnio szukałem wewnętrznych do B18 i katalogowo miały też zastosowanie w HRV.
Skrzynia z HRV
Zastanawiam się, czy można (czy warto) odejść od seryjnych całych półosi z D serii na rzecz jakiś grubszych.
B seria pewnie droga, ale może uda się dopasować jakieś inne (ze zmianą piasty w zwrotnicy).
Pytanie, bo mi nigdy się nie przytrafiło:
Jak pękają przeguby/półosie, to najczęściej pękają patyki (osie) czy zewnętrze przeguby?
B seria pewnie droga, ale może uda się dopasować jakieś inne (ze zmianą piasty w zwrotnicy).
Pytanie, bo mi nigdy się nie przytrafiło:
Jak pękają przeguby/półosie, to najczęściej pękają patyki (osie) czy zewnętrze przeguby?
Skrzynia z HRV
B seria wcale droga nie jest - komplet półosi BRV kosztuje nieco ponad tysiaka. Sam na tym upalam i serio dużo znoszą.
Zazwyczaj przy upalaniu lecą przeguby, patyki trudno połamać
Zazwyczaj przy upalaniu lecą przeguby, patyki trudno połamać
http://autobezsens.blogspot.com/ - mój blog o motoryzacji dziwnej, choć nie tylko. Zapraszam!
Skrzynia z HRV
W D serii ciężko, bo tylko D i 1.7 ictdi nie mają wałka pośredniego. Może z tego diesla będą grubsze, natomiast pytanie brzmi - czy ma to sens? Waga większa, a w sumie prędzej przeguby się poddają tak czy owak.
Uwaga frajerzy...
Skrzynia z HRV
Wałek pośredni? Masz na myśli dzieloną długą półoś?
Przy upalaniu, staram się oszczędzać przeguby ale nie mając szpery, zaczynam coraz więcej (bo uczę się dopiero tej techniki) hamować w zakręcie lewą nogą (przy jednoczesnym trzymaniu gazu prawą).... zastanawiam się, czy przy ewentualnym modzie na skrzynię HRV nie przejść od razu na bardziej wytrzymalsze ośki - to tylko takie moje rozkminy