Jaki tłumik końcowy do civica ?
Jaki tłumik końcowy do civica ?
Witajcie ! Wiem, że temat był wiele razy poruszany lecz nie znalazłem żadnej satysfakcjonującej odpowiedzi. Szukam jakiegoś tłumika końcowego do 200zł. Dużo znalazłem negatywnych opini o przelotówce wm sport ala mugen. Co myślicie o czymś takim klik Miał ktoś kiedyś coś takiego zamontowanego ? Zależy mi, żeby było głośniej niż na seryjnym ale bez przesady.
Katalizator wyciął poprzedni właściciel jak coś
A tak na marginesie to D15B2 z urwanym tłumikiem chodzi prawie jak VTEC
Jak wchodzi 4,5tyś to słychać takie przejście, tzn zaczyna ryczeć jak wściekła
Katalizator wyciął poprzedni właściciel jak coś
A tak na marginesie to D15B2 z urwanym tłumikiem chodzi prawie jak VTEC
Jak wchodzi 4,5tyś to słychać takie przejście, tzn zaczyna ryczeć jak wściekła
- Laskosz
- Natchniony
- Posty: 2688
- Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Wiek: 34
do 200 zł to cudów się nie spodziewaj na końcowym tłumiku
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
viewtopic.php?t=12878
A może lepiej kupić używany ? Znalazłem wydech firmy powerflow. Co o nim sądzicie http://allegro.pl/show_item.php?item=5064589138
Witam!
Nietypowe pytanie:
co zrobić żeby wydech był cichszy...?
Z tego co wiem to za kolektorem początek jest od 1.5 , nie ma kata - jest przelot, tłumik śrdokowy i końcowy. do 2,5tyś obrotów jest ok ale wyżej jest rykkkk i metaliczny dźwięk
Co panowie poradzicie?
wstawić zamiast przelotu tłumik? nie zamuli go jak będą dwa tłumiki?
Czy musze wymienić cały układ na oryginał serie?
Jakieś inne opcje?
Pozdrawiam
Nietypowe pytanie:
co zrobić żeby wydech był cichszy...?
Z tego co wiem to za kolektorem początek jest od 1.5 , nie ma kata - jest przelot, tłumik śrdokowy i końcowy. do 2,5tyś obrotów jest ok ale wyżej jest rykkkk i metaliczny dźwięk
Co panowie poradzicie?
wstawić zamiast przelotu tłumik? nie zamuli go jak będą dwa tłumiki?
Czy musze wymienić cały układ na oryginał serie?
Jakieś inne opcje?
Pozdrawiam